دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین مارک ساعت زنانه برای همه سلیقه ها

آیا می دانستید که اولین ساعت مچی دنیا را یک خانم سفارش داده است؟در سال 1868 یک کنتس مجارستانی از پتک فیلیپ درخواست کرد که یک دستبند درست کند که ساعت را نیز نشان می دهد. با این کار هم دستبند کاربردی می شد و هم ساعت زیباتر جلوه می کرد (ساعت پتک فیلیپ). شاید برایتان عجیب باشد که مردان تا اوایل قرن بیستم به جای ساعت مچی از ساعت جیبی استفاده می کردند. پس جای تعجب ندارد که اولین مشتریان ساعت مچی زنان بودند نه مردان. در گذشته سازندگان ساعت های مچی زنانه تنها کاری که می کردند این بود که ساعت مردانه را کوچک تر بسازند و از رنگ صورتی یا طلایی در ساخت ساعت استفاده کنند. امروزه این کلیشه از بین رفته است و بهترین مارک های ساعت مچی زنانه تلاش می کنند که خلاقیت بیشتری در ساخت ساعت به کار ببرند. پس بهتر است بدون فوت وقت به اصل مطلب بپردازیم و بهترین مارک ساعت مچی زنانه را معرفی کنیم.

  1. کارتیر؛ برندی برای همه سلیقه ها

بهترین مارک ساعت مچی زنانه کارتیرحتی اگر با دنیای ساعت های مچی آشنا نباشید، احتمالا معروف ترین ساعت برند کارتیر، یعنی کارتیر یا کارتیه تانک را دیده اید. محال است که ساعت های افراد مشهوری مانند گری کوپر، جکی کندی و پرنسس دایانا را ندیده باشید. اندازه کوچک این ساعت و ظاهر متفاوت آن، باعث شده است که از همان روز اول ساخت این ساعت در سال 1917، هم زنان و هم مردان به این ساعت زیبا علاقمند شوند. با توجه به گزارش مورگان استنلی، بهترین برند ساعت مچی زنانه 2021 و 2022 بعد از رولکس، برند ساعت کارتیر یا کارتیه است. این برند برای هر زنی که به دنبال یک ساعت خوش ساخت و زیبا می گردد، مناسب است. اگر به ساعت های ظریف تر در میان بهترین مارک ساعت مچی زنانه علاقه دارید، مدل پنتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. پیاژه؛ باشکوه و اصیل

بهترین مارک ساعت مچی زنانه پیاژه

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

برای بسیاری از افراد نام برند پیاژه با جواهرات و لباس های مجلسی گره خورده است؛ اما این برند از دهه 60 با تمرکز بر خلاقیت و سبک و تبدیل شدن به بهترین مارک ساعت مچی زنانه، از اولین صفحه ساعت از جنس سنگ سخت رونمایی کرد. این ساعت ها از همان اول هم اشخاصی مانند الیزابت تیلور، جکی کندی و سوفیا لورن را شیفته خود کرد. پیاژه با نقاش معروف سبک سوررئالیسم یعنی سالوادور دالی دوست بود و مجموعه ای از ساعت ها و جواهرات زیبا را با ضرب سکه دالی روانه بازار کرد. این بهترین برند ساعت مچی زنانه، هنوز هم در زمینه ساخت ساعت های باشکوه و ظریف زبردست است.

  1. رولکس ؛ محبوب و بی همتا

بهترین مارک ساعت مچی زنانه رولکس

برند رولکس نیز احتمالا نیازی به معرفی ندارد. حتی اگر هیچ چیز درمورد ساعت ها ندانید، نام رولکس را قطعا شنیده اید. بی شک رولکس بهترین ساعت مچی زنانه را می سازد. مدل دیت جاست رولکس یکی از محبوب ترین ساعت ها در میان زنان است. این ساعت ظریف و کلاسیک برای هر سلیقه ای مناسب است و همه جا می توان از آن استفاده کرد. البته می توانید از ساعت روکس اسپرت و بزرگ تر مانند Rolex GMT نیز استفاده کنید. این ساعت در سایت خود رولکس بدون تگ جنسیت است.

  1. بولگاری ؛ عجیب و خاص

بولگاری سرپنتی

بولگاری یک برند سوئیسی است که ریشه در فرهنگ رومی دارد. این برند در ابتدا جواهرسازی بود؛ اما گسترش یافت و امروز بهترین ساعت مچی زنانه را می سازد. این برند با مدل سرپنتی یا طرح مار خود مشهور شد. سرپنتی طرح های تک، دو تایی، سه تایی و حتی پنج تایی دارد. شما می توانید ساعت بولگاری را با هر لباسی ست کنید و با آن احساس راحتی خواهید داشت.

  1. تیسوت ؛ لوکس و به روز

تیسوت ؛ لوکس و به روز

یکی از محبوب ترین برند های ساعت مچی زنانه برند تیسوت است. تیسوت در ساخت ساعت های لوکس همراه با قطعات اتوماتیک است و در این زمینه بی رقیب است. یکی از بهترین ساعت تیسوت، بلیسیما اتوماتیک (Bellissima Automatic) است. با اینکه سایز این ساعت کوچک است؛ اما به صورت اتوماتیک کار می کند.

  1. سیکو ؛ شیک و کاربردی

ساعت سیکو ؛ شیک و کاربردی

تا این جای مقاله فقط برند های سوئیسی را معرفی کردیم. الان بهتر است از سوئیس خارج شویم و به کشور ژاپن برویم. این برند هم بهترین مارک ساعت مچی زنانه در ایران است و هم بهترین برند ساعت مچی زنانه با قیمت مناسب. سیکو از سال 1881 و بسیاری از افراد استفاده از ساعت را با برند سیکو شروع کرده اند. سیکو بهترین ساعت های غواصی زنانه را نیز تولید می کند. اگر می خواهید ساعت سیکو بخرید، بهتر است به دنبال مدل های قدیمی دهه 70 و 80 باشید. این مدل ها هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. همچنین گرند سیکو یکی دیگر از بهترین ساعت های موجود در بازار است. این ساعت برای خانم هایی مناسب است که به ساعت هایی متفاوت با دیت جاست رولکس علاقه دارند و ساعت های استیل را دوست دارند. عقربه آبی ساعت کمی رنگ به ساعت می بخشد.

  1. گوچی ؛ تخصص در مد روز

ساعت گوچی ؛ تخصص در مد روز

یکی از مهم ترین سوالاتی که در هنگام خرید ساعت باید از خود بپرسید این است که آیا به وسیله ای برای نشان دادن زمان دارید یا به ظاهر ساعت اهمیت می دهید؟ اگر گزینه دوم را انتخاب کرده اید، بهتر است یک ساعت فشن را انتخاب کنید که ساعت گوچی انتخاب خوبی است. ساعت فشن (fashion watch) قیمت کمتری دارد؛ اما در مقایسه با ساعت های کلاسیک و لوکس طول عمر کمتری دارد. ساعت گریپ گوچی یکی از بهترین انتخاب هاست.

جمع بندی

اگر برایتان این سوال پیش آمده است که « بهترین مارک ساعت مچی زنانه چیست »، در این مقاله به سوال شما پاسخ داده شده است. در پایان باید بگوییم که مردم باید از ساعتی استفاده کنند که خودشان دوست دارند. فرقی ندارد که زن یا مرد باشید. بسیاری از زنان هستند که از ساعت های اسپرت و بزرگ استفاده می کنند و حتی بعضی از مردان ساعت های کوچک زنانه را می پسندند. ما در این مقاله لیستی از بهترین مارک ساعت مچی زنانه گرد آوردیم و در کنار هر برند محبوب ترین ساعت آن برند را نیز معرفی کردیم تا در زمان خرید ساعت بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا