دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

با گذشت زمان، سلیقه ما برای انتخاب ساعت تغییر می کند. در گذشته، ساعت وسیله ای بود که همیشه آن را به همراه داشتیم و با آن، گذشت زمان را درک می کردیم. حال زندگی تغییر کرده است و سلیقه و نیاز های هر کس متناسب با تغییرات زندگی دگرگون می شود. در عصر حاضر، با دیدن گوشی متوجه می شویم ساعت چند است و دیگر به وسیله ای برای نشان دادن زمان نیازی نداریم. اما هنوز هم ساعت ها محبوب هستند؛ زیرا زینت بخش دستان ما هستند و بعضی از ساعت ها مانند ساعت های دیجیتال، امکانات متنوع دیگری نیز دارند. ما در مقاله راهنمای خرید ساعت مچی زنانه شما را با عوامل موثر در خرید ساعت آشنا می کنیم.

  1. کیفیت ساعت

عناصری که در تعیین کیفیت ساعت موثر هستند، عبارتند از:

  • قاب ساعت
  • شیشه ساعت
  • بند ساعت

ما در مقاله راهنمای خرید ساعت مچی، مورد یک و سه را به طور مفصل توضیح دادیم. در هر صورت توصیه می کنیم که ساعت هایی با بند پلاستیکی نخرید؛ زیرا این ساعت ها با گذشت زمان کیفیت خود را از دست می دهند و ظاهری ظریف و زیبا ندارند. البته این موضوع بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. پیشنهاد می کنیم که ساعت هایی با بند چرمی یا فلزی خریداری کنید.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

  1. اندازه ساعت

یکی از مهم ترین چیز هایی که در راهنمای خرید ساعت مچی زنانه باید به آن توجه کنید، اندازه ساعت است. بعضی از خانم ها دستان ظریفی دارند و نمی توانند از هر ساعتی استفاده کنند. باید توجه کنید که ساعت باید با مچ دستان شما تناسب داشته باشد و آن را زیبا جلوه دهد. در بعضی موارد، تضاد بسیار موثر است.

 اگر مچ ظریف و نازکی دارید، یک ساعت بزرگ انتخاب کنید تا با مچ دستان شما در تضاد باشد. یک ساعت بزرگ، مچ باریک را برجسته تر می کند. برعکس اگر مچ شما بزرگ تر است، بهتر است از ساعت ها کوچک و ظریف استفاده کنید. البته این قانون همیشه صدق نمی کند و این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس بهتر است که پیش از خرید ساعت، آن را بر روی مچ دست خود امتحان کنید. باید بگوییم ساعت هایی با قطر شیشه بین 4 تا 25 میلی متر بهترین انتخاب برای خانم ها هستند.

  1. موتور ساعت

همانطور که قبلا توضیح دادیم، ساعت ها از نظر موتور در سه دسته مکانیکی، اتوماتیک و کوارتز قرار می گیرند. در هنگام مشورت گرفتن از راهنمای خرید ساعت زنانه، باید نوع موتور ساعت را انتخاب کنید. حرکت ساعت های مکانیکی صاف و خطی است. عقربه دوم ساعت های کوارتز یک بار در ثانیه یک حرکت برجسته دارد. اصولا ساعت های کوارتز ارزان تر هستند و بیشتر ساعت های لوکس حرکت اتوماتیک دارند.

  1. هدف از خرید ساعت

افرادی هستند که ساعت را مانند طلا برای سرمایه گذاری می خرند. درواقع آن ها ساعت را به این دلیل می خرند که آن را در گاوصندوق بگذارند و بعدا آن را می فروشند. برای بعضی هم زیبایی ساعت اهمیت دارد. ساعت هایی که مطابق با سلیقه شما باشند، ماندگارند و می توانید آن را برای نوادگان خود نیز به جا بگذارید. پس باید ساعتی را انتخاب کنید که آن را واقعا دوست دارید و به تبلیغات هیچ توجهی نکنید.

هیچ کس بهتر از خود شما سلیقه شما را نمی داند. پیش از خرید ساعت، بهتر است مقاله راهنمای خرید ساعت مچی زنانه را بخوانید و بعد اقدام به خرید کنید. اگر به دنبال ساعتی برای استفاده روزمره هستید، احتمالا رولکس کلاسیک یا دیت جاست برای شما مناسب باشد. برند هایی مانند بولگاری، کارتیه، رولکس، پاتک فیلیپ و … بهترین ساعت های مچی زنانه را می سازند. شما برای خرید ساعت هزینه زیادی می پردازید. پس لازم است به خوبی تحقیق کنید و وقت بگذارید.

هدف از خرید ساعت

  1. جنس ساعت

ساعت هایی از جنس طلای زرد یا سفید درخشش خاصی دارند و برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند؛ اما در مقایسه با ساعت های استیل و سرامیکی به راحتی خراش بر می دارند. ساعت های فلزی عمر بیشتری دارند؛ اما بند این نوع ساعت ها به سختی عوض می شود. بند چرمی ساعت به راحتی عوض می شود و بعضی از برند های معروف، ساعت هایشان را همراه با یک بند قابل تعویض می فروشند.

  1. بودجه

احتمالا مهم ترین نکته در راهنمای خرید ساعت مچی زنانه، بودجه شماست. بهترین برند های ساعت مچی زنانه قیمت های مختلفی دارند. ساعت های بسیار ارزانی که از جنس پلاستیک هستند، کیفیت خوبی ندارند. این ساعت ها دوام زیادی ندارند و ظاهری شیک نخواهند داشت. البته بهتر است که ساعتی مطابق با سلیقه خود بخرید. ساعت های بسیار خوبی هستند که قیمت زیادی ندارند، بسیار بادوام هستند و طراحی بسیار جذابی دارند.

ساعت سیکو یکی از این ساعت هاست و ساعت های اصل این برند با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. ساعت های برند قیمت بسیار زیادی دارند و همه افراد توانایی خرید آن ها را ندارند. به همین دلیل بهتر است که به فکر خرید ساعت “های کپی” باشید که هم کیفیت بالایی دارند هم قیمت مناسب.

راهنمای خرید ساعت مچی زنانه

  1. امتحان کردن ساعت بر روی دست

هیچ دو مچ دستی شبیه هم نیستند؛ به همین دلیل نمی توان برای همه یک قانون کلی وضع کرد. امروزه زنان زیادی هستند که ساعت های مچی با بند های قطور انتخاب می کنند. حتی بعضی مردان ساعت های ظریف را ترجیح می دهند. حتی اگر قصد خرید اینترنتی دارید، بهتر است به یک مغازه ساعت فروشی بروید و ساعت های مختلف را بر روی دست خود انتخاب کنید.

جمع بندی

ساعت مچی زنانه زیبا نشان دهنده شخصیت شماست. اگر می خواهید یک ساعت لوکس بخرید، اول بودجه خود را تعیین کنید و ساعت هایی مناسب با بودجه خود پیدا کنید. اگر بودجه خاصی برای خرید ساعت در نظر ندارید، لازم است مواردی مانند کیفیت، اندازه، جنس، نوع حرکت و هدف خود از خرید ساعت را در نظر بگیرید. ما در مقاله راهنمای خرید ساعت مچی زنانه، توصیه می کنیم که با دیدن ساعت های مختلف، متوجه نوع سلیقه خود شوید و بهترین ساعت را برای خود و عزیزانتان بخرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا