دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برند ساعت مچی در جهان

سرعت گذر زمان و پیش رفتن این روز های زندگی بسیار زیاد است. به همین دلیل است که پیگیری زمان اهمیت زیادی پیدا کرده. شاید شما بگویید که با ساعت تلفن همراهتان به راحتی می توانید از ساعت مطلع شوید و برنامه ریزی هایتان را انجام دهید. اما واقعیت این است که در رقابت بین یک ساعت مچی برند و زیبا و ظریف با ساعت تلفن همراه، همیشه ساعت مچی پیروز میدان است. ما در این مطلب، لیستی از بهترین برند ساعت مچی را برای شما تهیه کرده ایم تا ساعت ایده آل خود را پیدا کنید.

رولکس، تجمل و اعتبار توامان

بهترین برند ساعت مچی

اگر یک برند ساعت مچی در جهان وجود داشته باشد که همه آن را بشناسند، بی شک آن رولکس است. ساعت رولکس نه تنها یک ساعت لوکس بلکه نمادی از اعتبار و قدرت است. شاید به همین دلیل است که با وجود تسلط اپل واچ بر دنیای ساعت ها، رولکس همچنان پرطرفدار است. این برند به عنوان بهترین برند ساعت سوئیس از مدل های کلاسیک گرفته تا غواصی را شامل می شود. این برند، اولین شرکتی است که حق اختراع ساعت ضد آب را ثبت کرد.

فروش ویژه
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
قیمت ویژه: 2,590,000 تومان 2,870,000
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
قیمت ویژه: 1,790,000 تومان 2,067,000
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
ساعت رولکس DateJust زنانه دورنگین دورنگ طلایی صفحه سیلور Rolex-2309-L
قیمت ویژه: 1,785,000 تومان 2,100,000
ساعت رولکس DateJust زنانه دورنگین دورنگ طلایی صفحه سیلور Rolex-2309-L
ساعت رولکس دیت جاست زنانه دورنگ طلایی دورنگین Rolex-4389-L
قیمت ویژه: 1,827,000 تومان 2,150,000
ساعت رولکس دیت جاست زنانه دورنگ طلایی دورنگین Rolex-4389-L
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L

رولکس به تعهد خود نسبت به کیفیت، بهبود مستمر محصولات و ارائه برتری پایدار به مشتریان وفادار خود می بالد. در دنیای مصرف گرایی و مد یکبار مصرف، رولکس برندی است که ماندگاری ساعت های خود را تضمین می کند. ساعت ‌های این برند سوئیسی ارزش خود را در طول زمان، حفظ می کنند و سرمایه گذاری خوبی به حساب می آیند.

سیکو، برندی با قیمت مناسب

بهترین برند ساعت مچی سیکو

سیکو یکی از بهترین برند ساعت مچی است که با عرضه محصولات باکیفیت و لوکس طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. سیکو با عرضه ساعت‌ هایی با قیمت نسبتا مناسب به بهترین برند ساعت ژاپنی در نظر بسیاری از خریداران تبدیل شده است. این شرکت که در سال 1881 در توکیو تأسیس شد، ساعت‌ های مردانه و زنانه مختلفی تولید می ‌کند؛ اما بیشترین شهرت و اعتبار آن به دلیل تولید ساعت ‌های غواصی است.

وقتی صحبت از تنوع انتخاب، دوام و طراحی پیشرفته به میان می آید، سیکو بهترین برندی است که باید از آن صحبت شود.

بولگاری، طراحی خاص و باشکوه

بهترین برندهای ساعت مچی بولگاری

بولگاری نه تنها از بهترین برند های ساعت ایتالیایی است، بلکه در زمینه تولید جواهرات، عطر ها، کالا های چرمی و… هم نامی برای خود دست و پا کرده است. ساعت های بولگاری به دلیل خلاقیت و رنگ های خاصشان در جهان شهرت دارند. این برند در سال 1940 راه اندازی شد و اولین ساعت بولگاری این مجموعه که توجه مردم را به خود جلب کرد، از مجموعه ای با طراحی‌ های خاص مار مانند بود. این مدل ساعت ها هنوز هم از پرفروش ‌ترین ساعت‌ های این برند هستند و در مدل‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند. برخی با جواهرات تزئین شده ‌اند و برخی دیگر نه.

لویی ویتون، شهرت و کیفیت بالا

لویی ویتون ساعت

حتی اگر از علاقه مندان صنعت مد نباشید هم قطعا می توانید لوگوی برند لویی ویتون را از حفظ بکشید. کیف های LV، چمدان ها، لباس ها و هر کالایی که محصول این برند است از شهرت زیادی برخوردار شده است. پس اصلا جای تعجب نیست که این شرکت به ساخت ساعت هم روی آورده باشد.

اولین مجموعه از این برند فرانسوی در سال 2002 رونمایی شد و بلافاصله با موفقیت زیادی رو به رو شد. این برند، همچنین در سال 2017 اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کرد. با مشاهده نمایش خیره کننده ساعت های مردانه و زنانه لوکس لویی ویتون، به سرعت متوجه کیفیت و نوآوری آن خواهید شد.

تیسوت، سنت و نوآوری هم زمان

ساعت تیسوت

وقتی از بهترین برندهای ساعت صحبت می شود، نام تیسوت بسیار پررنگ خواهد بود. ساعت تیسوت شاید بهترین برند ساعت سوئیس نباشد؛ اما به دلیل شعار ظاهرا متناقض « Innovators by tradition» شهرت زیادی دارد. همانطور که از این شعار مشخص است، تیسوت در حالی که به شیوه ‌های قدیمی ساعت ‌سازی احترام می ‌گذارد و آن ها را به کار می‌ گیرد، سعی در جا انداختن شیوه های مدرن و خلاقانه هم دارد.

ساعت‌ های این برند طراحی سطح بالا و قیمت‌ هایی را عرضه می‌ کنند که بسیار در دسترس ‌تر از سایر برند های برتر است.

بولووا، رویکردی نوآورانه از آمریکا

برند ساعت بولووا

بولووا یکی دیگر از بهترین برند ساعت مچی در جهان است که استثنائا نه از سوئیس، بلکه از منهتن آمریکا ظهور کرده است. رویکرد هیجان انگیز و نوآورانه این برند، آن را به طرفداران زیادی رسانده است. بولووا به دلیل پیشگامی در تولید ساعت کاملا الکترونیکی با فناوری های اختصاصی به برند تحسین شده ای تبدیل شده است. با خرید یک ساعت از این برند، بهترین فناوری مدرن ساخت ساعت و طراحی پیشرفته را روی مچ دست خود خواهید داشت.

برمونت، برند اصلی ساعت های خلبانی

ساعت برمونت، برند اصلی ساعت های خلبانی

برمونت، پرچم ساعت‌ های بریتانیایی را در میان انواع بهترین برند ساعت در دنیا به اهتزاز در آورده است. این برند توسط دو برادر در سال 2002 در انگلستان تأسیس شد. کیفیت و دقت بالا و بی عیب و نقص مهم ترین خصوصیت ساعت های برمونت است. این برند یکی از معدود برند های ساعت سازی است که برای ساعت هایش ضمانت 3 ساله عرضه می کند.

برمونت از ابتدای تاسیسش با هوانوردی همگام شده است و طیف وسیعی از ساعت‌ های خلبانی را تولید می کند که هسته مجموعه ساعت هایش را تشکیل می ‌دهد. این برند همچنین به ارتش وابسته است و ساعت های آن توسط پرسنل ارتش در سراسر جهان استفاده می شود. این برند همچنین مدل های ویژه و ساعت های سفارشی ای را منحصراً برای اعضای نیرو های مسلح تولید کرده است.

برای داشتن یک ساعت منحصر به فرد که به عنوان ادای احترام به سنت های قدیمی و تاریخ هوانوردی عمل می کند، به یک برمونت روی مچ دست خود نیاز خواهید داشت.

جمع بندی بهترین برند ساعت مچی برای شما

گذر زمان و نیاز به مدیریت زمان، ضرورت خرید ساعت مچی را بیشتر کرده است. ما در این مطلب بهترین برندهای ساعت مچی را به شما معرفی کردیم. رولکس، سیکو، بولگاری، لویی ویتون، تیسوت، بولووا و برمونت از جمله برند های باکیفیتی هستند که در این مطلب بررسی شدند. امیدواریم تا با انتخاب برند ایده آل خود، مدیریت زمان را در دست بگیرید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا