دسته‌بندی نشده

نکات خرید ساعت کلاسیک زنانه

امروزه ساعت های مچی هوشمند بخش بزرگی از بازار ساعت های مچی را در دست گرفته اند؛ اما ساعت هایی که هیچ گاه تکراری نمی شوند و از مد نمی افتند، ساعت های مچی کلاسیک هستند که گاهی از لحاظ زیبایی بسیار بهتر از ساعت های هوشمند ظاهر می شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد ساعت های مچی کلاسیک را به ساعت های هوشمند و دیگر ساعت ها ترجیح می دهند. این موضوع برای زنان نیز صادق است. به همین دلیل در این مقاله درمورد این که چگونه می توانید یک ساعت مچی کلاسیک زنانه مناسب خریداری کنید، توضیح داده ایم.

انتخاب ساعت بر اساس سبک و ظاهر ساعت

تنوع مدل بسیار بالا ساعت ها باعث می شود انتخاب یک مدل مناسب کمی سخت باشد. به خصوص هنگامی که محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و از نظر سبک و عملکرد با یکدیگر بسیار متفاوتند. به طور کلی پیشنهاد می کنیم که برای خرید اکسسوری های خود به خصوص ساعت، هوشمندانه عمل کنید تا بتوانید یک ساعت مناسب و مطابق با استایل خود انتخاب کنید.

همچنین برای مشاهده انواع ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

اگر قصد دارید یک ساعت مچی کلاسیک زنانه بخرید، بهتر است که ابتدا با تمامی سبک های ساعت آشنا شوید. برخی از مدل های رایج ساعت عبارتند از:

  • ساعت های کلاسیک: ساعت های کلاسیک به خصوص اگر توسط برند های معروف ساعت سازی مثل ساعت رولکس ساخته شده باشند، دارای طراحی بسیار ظریفی هستند و بیشتر برای استفاده در کلاس های دانشگاه و محیط کاری مناسب خواهند بود.
  • ساعت های ورزشی: ساعت های ورزشی معمولا طراحی بسیار ساده ای دارند و همان طور که از نام آن ها نیز پیدا است برای استفاده در حین ورزش طراحی شده اند.
  • ساعت های رمانتیک: ساعت های رمانتیک دارای طراحی جذابی هستند به دلیل رنگ های مورد استفاده بیشتر برای استفاده در یک قرار ملاقات و همچنین مهمانی ها مناسب می باشد.
  • ساعت های یونیسکس: اگر به ساعت مچی کلاسیک زنانه علاقه ای ندارید، می توانید ساعت های یونیسکس را انتخاب کنید. ساعت های یونیسکس برای زنانی که به دنبال راحتی و آزاد حرکت هستند، بهترین انتخاب می باشد.

ساعت مچی کلاسیک زنانه

برای انتخاب ساعت زنانه باید بدانید که معمولا این ساعت ها با جواهرات یا فلزات گران بها مانند طلا، پلاتین یا نقره ساخته می شوند. همچنین احتمال استفاده از سنگ های قیمتی برای تزئین ساعت نیز بسیار زیاد است.

انتخاب ساعت با توجه به سایز

انتخاب ساعت

یکی از نکات بسیار مهمی که قبل از خرید ساعت باید به آن توجه داشت، سایز دست و ساعت است. ساعتی که خریداری می کنید، باید به راحتی و به طور ثابت روی مچ دست بایستد. نباید آنقدر تنگ باشد که درست شما را آزرده کند و نه آنقدر گشاد باشد که مدام نگران افتادن آن از دستتان باشید. قبل از انتخاب ساعت حتما دور کامل مچ دست و عرض مچ دست خود را اندازه گیری کنید و قبل از خرید ساعت مچی کلاسیک زنانه درباره اندازه دست خود با ساعت فروشنده ساعت صحبت کنید یا اطلاعات مندرج در بخش توضیحات محصول در فروشگاه های آنلاین را به خوبی مطالعه کنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر که می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید، سایت فروشگاه تک ثانیه است. این سایت با داشتن امکان خرید اقساطی و استرداد کالا در صورت بروز مشکل، شما را از درستی انتخابتان مطمئن می کند.

شاید فکر کنید که تغییر سایز بند ساعت تنها با عوض کردن آن امکان پذیر باشد. در واقع گاهی اوقات این روش جوابگو است؛ اما گاهی اوقات ممکن است که حتی با عوض کردن بند نیز مشکل حل نشود. برای مثال اگر مچ دست بیش از حد نازکی دارید، ممکن است ساعت های با بند پهن شما را اذیت کنند. برعکس این موضوع نیز درست است. ساعت های مینیاتوری روی دست های با عرض بزرگ یا حتی متوسط چندان راحت نخواهند بود و شما را در طول استفاده اذیت خواهند کرد.

انتخاب ساعت با توجه به رنگ

رنگ ساعت

برای خرید ساعت مچی کلاسیک زنانه باید به رنگ آن نیز توجه کنید. دنیای ساعت های زنانه شامل ساعت های بسیار مختلف با شکل، اندازه و همچنین رنگ های بسیار متفاوت می شود. رنگ عامل بسیار مهمی در انتخاب ساعت است؛ چرا که رنگ ساعت می تواند نشان دهنده باطن آن نیز باشد.

به طور کلی برای استفاده روزمره از یک ساعت کلاسیک، مناسب ترین رنگ ها شامل رنگ های قهوه ای، سیاه و سفید هستند. رنگ های متالیک سنتی مانند نقره ای، طلایی و استیل نیز می توانند انتخاب خوبی باشد.

نکته مهمی که در انتخاب رنگ ساعت مچی کلاسیک زنانه باید به آن توجه داشته باشید، فصول سال است. در فصول گرم سال بهتر است که از ساعت هایی که از رنگ های جذاب و غنی استفاده می کنند، انتخاب کنید. در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان نیز بهتر است به دنبال ساعت های با رنگ خنثی و ملایم باشید.

انتخاب ساعت با توجه ساختار

قبل از انتخاب ساعت باید حتما به معماری و ساختار ساعت توجه داشته باشید. به طور کلی یک ساعت مچی کلاسیک زنانه می تواند کوارتز یا مکانیکی باشد.

از مهم ترین ویژگی ساعت های مکانیکی می توان به دوام بالا، قابلیت تنظیم خودکار و دستی، عدم نیاز به منبع تغذیه و دقت کمتر از مدل از های کوارتز اشاره کرد. در مقابل ساعت های مکانیکی، ساعت های کوارتز شامل مواردی همچون دقت بالا، عدم نیاز به سیم پیچی، عمر مفید کمتر از ساعت های مکانیکی و نیاز به باتری برای ادامه کار اشاره کرد.

متریال ساعت

در انتخاب ساعت مچی کلاسیک زنانه باید به متریال ساعت نیز توجه داشت. برای انتخاب یک ساعت مچی با دوام بهتر است که به دنبال محصولات فلزی باشید. محصولاتی که دارای فولاد ضد زنگ هستند، معمولا مقاومت بسیار خوبی نسبت به آسیب دارند و امکان خط و خش افتادن روی آن ها کمتر است. همچنین ساعت های تیتانیومی نیز در کنار وزن کمی که دارند، به عنوان مقاوم ترین نوع ساعت محسوب می شوند. البته این را هم باید در نظر بگیرید که ساعت های تیتانیومی معمولا قیمت خیلی بالایی دارند.

جمع بندی

اگر به فکر تهیه یک ساعت مچی کلاسیک زنانه هستید، باید بدانید که کار نسبتا سختی در پیش دارید؛ زیرا این ساعت ها دارای مدل های بسیار متنوعی هستند و انتخاب یک مدل مناسب از بین صد ها مدل کار آسانی نخواهد بود؛ اما اگر به یک سری نکات کلی قبل از خرید توجه کنید، می توانید یک ساعت کلاسیک زیبا و مناسب خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر در این مقاله برخی از مهم ترین نکاتی که در خرید ساعت کلاسیک زنانه باید به آن ها توجه کنید را نام بردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا