دسته‌بندی نشده

نکات مهمی که هنگام ساعت هدیه دادن باید بدانید

ساعت یکی از بهترین و زیبا ترین گزینه هایی است که می توان برای هدیه دادن به یک دوست انتخاب کرد؛ اما قبل از اینکه بخواهید ساعتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید، باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بهترین گزینه را برای هدیه انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم به نکات مهمی که هنگام انتخاب ساعت برای ساعت هدیه دادن باید به آن ها توجه داشته باشید، اشاره کنیم.

همچنین برای مشاهده انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

نکات مهم برای ساعت هدیه دادن

هدیه ساعت

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L
قیمت ویژه: 2,101,000 تومان 2,267,000
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L

  1. در انتخاب ساعت کمی به سلیقه خود توجه داشته باشید.

اولین و مهم ترین نکته ای که هنگام انتخاب ساعت برای هدیه دادن می توانیم پیشنهاد کنیم، این است که به سلیقه خود توجه داشته باشید؛ برای مثال هرگز ساعت زنانه که اصلا باب میل شما نیست را به کسی هدیه ندهید؛ زیرا طراحی ساعتی که برای هدیه انتخاب می کنید، منعکس کننده شخصیت شما است.

ساعت ها به خصوص ساعت های زنانه در مقایسه با چند سال پیش بسیار متنوع شده اند. به خصوص مدل های مکانیکی که در طراحی، زبان خاص خود را دارند. امروزه با کمی جستجو ساعت مناسبی را برای هر سلیقه ای می توان پیدا کرد.

سعی کنید برای ساعت هدیه دادن علاوه بر سلیقه شخص مورد نظر، به سلیقه خود نیز کمی توجه داشته باشید. سلیقه تنها محدود به طراحی ساعت نمی شود. هنگام انتخاب هدیه به ویژگی های دیگر مانند مقاومت در برابر آب نیز توجه کنید.

  1. ساعت های جواهر دار انتخابی مطمئن هستند.

اگر مطمئن نیستید که شخص مورد نظر شما چه نوع و چه سبکی از ساعت را می پسندد، حتما مدل هایی که جواهرات دارند را انتخاب کنید؛ زیرا بسیاری از بانوان این نوع از ساعت ها را دوست دارند. اگر فرد مورد نظر شما شخصی است که زیاد از ساعت استفاده نمی کند، نمونه های جواهر دار می توانند مطمئن ترین و کم ریسک ترین انتخاب باشند.

علاوه بر این، برای ساعت هدیه دادن خوب است بدانید که ساعت های جواهر دار یا با طراحی خاص نه تنها هدیه ای مناسب برای استفاده روزمره است، بلکه فرد می تواند آن را بین وسایل شخصی ارزشمند خودش قرار دهد. حتی خانم هایی که از جواهرات مانند گوشواره، گردنبند یا دستبند، خیلی استفاده نمی کنند، معمولا دوست دارند که ساعتی از جنس جواهر در دست خود داشته باشند؛ به همین دلیل اگر برای ساعت هدیه دادن در انتخاب مدل و طرح آن شک دارید، سعی کنید مدل های ساده جواهر دار را انتخاب کنید.

ساعت هدیه دادن

  1. از انتخاب مدل های خاص خودداری کنید.

اگر از سلیقه شخص مورد نظرتان به طور کامل اطلاع ندارید، سعی کنید تا حد امکان مدل های معمولی و ساده ساعت را انتخاب کنید. مدل هایی که فرم یا رنگ های عجیب یا خاص دارند را خریداری نکنید؛ زیرا ساعتی که طراحی خاصی دارد، ممکن است اصلا باب سلیقه فرد نباشد یا بعد از مدتی از آن خسته شود و دیگر از ساعت استفاده نکند.

ایمن ترین و بهترین انتخاب برای ساعت هدیه دادن، طرح های ساده ساعت با رنگ طلایی یا استیل است. ساعت هایی با رنگ طلایی و استیل از دهه 80 میلادی تاکنون هنوز هم محبوب هستند و به نوعی می توان گفت که هیچگاه از مد نمی افتند.

  1. انتخاب ساعت با اندازه مناسب را فراموش نکنید.

امروزه اکثر خانم ها دوست دارند که از ساعت هایی با سایز بزرگ استفاده کنند؛ به همین دلیل اگر از سلیقه شخص اطلاع چندانی ندارید، سعی کنید به طور پیش فرض ساعت های متوسط یا نسبتا بزرگ را انتخاب کنید که معمولا اندازه ای در حدود 28 تا 33 میلی متر دارند. البته در ساعت هدیه دادن دقت داشته باشید که اندازه بسته به سبک می تواند بسیار متفاوت باشد.

برای انتخاب ساعت می توانید به سبک لباس پوشیدن فرد نیز دقت کنید؛ برای مثال ساعت های اسپرت با اکثر استایل ها هماهنگ می شوند. ساعت های اسپرت معمولا بیش از 30 میلی متر هستند و اغلب چند ویژگی اضافی هم دارند.

برای انتخاب ساعت، توجه داشته باشید که ساعت های شیک به طور کلی ساختار ظریفی دارند. صفحه های ساعت بسیار تمیز و همچنین فرم و رنگ آن ها نیز نسبتا ساده است؛ در حالی که ساعت های اسپرت را معمولا از فولاد ضد زنگ می سازند.

  1. به برند ساعت توجه داشته باشید.

نکته بعدی ای که برای ساعت هدیه دادن باید به آن دقت داشته باشید، برند و مدل ساعتی است که انتخاب می کنید. امروزه برند های معروف بسیار زیادی وجود دارند؛ اما برخی از برند ها بین بانوان محبوب تر هستند. برای مثال ساعت های برند Ballon، Tank، Pasha و Bleu بین بانوان بسیار محبوب هستند. این برند ها به طور کلی روی طراحی ساعت های زنانه دقت زیادی به خرج می دهند و بهترین انتخاب هستند. برند های دیگری مانند ساعت رولکس و پتک فیلیپ نیز مدل های زیبایی که مخصوص بانوان طراحی شده اند را دارند.

چرا ساعت برای هدیه دادن بهترین انتخاب است؟

ساعت مچی

  1. ساعت، وسیله ای پرکاربرد

اولین دلیلی که باعث می شود ساعت هدیه دادن بهترین انتخاب باشد، این است که ساعت وسیله ای پرکاربرد است؛ به همین دلیل می توانید مطمئن باشید فردی که به او ساعت هدیه داده اید، حتما از آن استفاده خواهد کرد.

  1. ماندگاری بالا

ساعت ها هیچ گاه دور انداخته نمی شوند؛ زیرا دوام و ماندگاری بالایی دارند. هیچ رضایتی بالا تر از این نیست که وقتی به کسی ساعت مچی هدیه می دهید، مطمئن هستید که حداقل برای مدتی طولانی از آن استفاده خواهد کرد.

  1. ساعت، یادآور شما

ساعت ها به طور روزمره مورد استفاده قرار می گیرند؛ به همین دلیل فردی که ساعت را از شما هدیه گرفته است، با هر بار نگاه کردن به آن به یاد خواهد آورد که آن را از شما هدیه گرفته است.

جمع بندی

یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای هدیه دادن، ساعت است. بسیاری از افراد برای اینکه به عزیزان خود هدیه ای ارزشمند بدهند، ساعت را انتخاب می کنند. ساعت ها بسیار پرکاربرد هستند و در عین حال دوام بالایی دارند. برای انتخاب ساعت برای هدیه دادن باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. در این مقاله به نکات مهمی که در ساعت هدیه دادن باید به آن ها توجه داشته باشید، اشاره کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا