دسته‌بندی نشده

بهترین ساعت اتوماتیک

ساعت اتوماتیک طرفداران زیادی میان علاقه مندان به ساعت های غیر دیجیتال دارد. نحوه کار جذاب و متفاوت این ساعت در کنار دقت بالای آن می تواند هر کسی را  مجذوب خود کند. ساعت اتوماتیک در واقع مجموعه پیچیده ای از فنر ها و چرخ دنده ها است که بدون نیاز به باتری و به طور منظم و بی نقص حرکت می کنند. از زمان روی کار آمدن این مدل از ساعت سازی، برندهای مطرح ساعت های زیادی به این شیوه تولید و عرضه کرده اند. در این مقاله قصد داریم بهترین ساعت اتوماتیک تولید شده را به شما معرفی کنیم. اگر نیاز دارید پیشنهاد میکنیم مقاله ساعت اتوماتیک چیست را مطالعه کنید.

نکاتی که در انتخاب بهترین ساعت اتوماتیک باید به آن دقت کنید:

متریال:

همه ساعت های اتوماتیک ساختار و مکانیک مشابهی دارند. مشخصه ای که تمایز زیادی بین این ساعت ها ایجاد می کند، متریالی است که در ساخت آن ها به کار رفته است. نقره، طلا، تیتانیوم و انواع و اقسام فلز های قیمیتی و با دوام می توانند در ساخت یک ساعت اتوماتیک به کار بروند؛ اما یکی از گزینه های بسیار کارآمد، مقرون به صرفه تر و با طول عمر بالا ساعت هایی هستند که از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

سایز:

هیچ استاندارد مشخصی برای تعیین سایز ساعت وجود ندارد؛ اما باید در نظر داشته باشید که اندازه صفحه نمایش و بند برای مچ دست شما مناسب باشد. اندازه های مختلفی از ساعت های اتوماتیک تولید شده است و شما می توانید با توجه به راحتی خود تصمیم بگیرید.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L
قیمت ویژه: 2,101,000 تومان 2,267,000
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L

استایل:

اکثر افراد در یک زمان یک یا دو ساعت مچی بیشتر ندارند و همان ها را با لباس های مختلف و استایل های متفاوت استفاده می کنند. به همین دلیل لازم است ساعتی را انتخاب کنید که توانایی همخوان شدن با اکثر لباس هایتان را داشته باشد.

ساعتTimex M79

ساعتTimex M79

ویژگی بارزی که این ساعت را تبدیل به بهترین ساعت اتوماتیک می کند، دقت بالا و حرکت خودپیچشی استادانه و ظریف است. با این ساعت خیال شما بابت هر گونه خطایی در زمان راحت است. در کنار ظرافت و دقت بالا، Timex M79 به دلیل ظاهر لوکس و متفاوتش برای هر سلیقه ای مناسب است. فرقی نمی کند اسپرت می پسندید یا کلاسیک، Timex M79 همیشه می تواند آیتمی جذاب در استایل شما باشد.

داشتن انرژی 40 ساعته، دستبند استیل محکمی که ساختار منحنی دارد و در آخر نشانه های نورانی کوچکی روی صفحه که برای دید در شب تعبیه شده است این ساعت را متمایز می کنند.

جنس بدنه: فولاد ضد زنگ

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه بدنه: 40mm

ساعت Seiko SKX007

ساعت Seiko SKX007

نمی توان از بهترین ساعت اتوماتیک حرف زد؛ اما اسمی از ساعت سیکو نیاورد. ساعت Seiko SKX007 این برند یکی از بهترین ساعت های اتوماتیکی است که به بازار عرضه شد. این ساعت با ذخیره انرژی 40 ساعته، دقت بالا و طراحی جذابش جایگاه ویژه ای در این لیست دارد. سری های قبلی این ساعت نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و Seiko SKX007 در واقع دنباله روی نسخه های قبلی است؛ اما ظاهر به روز تری دارد و از نظر زیبایی شناختی پیشرفت زیادی داشته است.

جنس بدنه: فولاد ضد زنگ

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه بدنه: 42mm

ساعت NOMOS GLASHUTTE TETRA NEOMATIK 39

بهترین ساعت های اتوماتیک

این ساعت با قاب ظریف، بند زیبا و نمای باریک یک انتخاب عالی برای استایل های رسمی تر است هر چند با استایل های اسپرت هم به همان اندازه خوب به نظر می رسد. NOMOS GLASHUTTE کالیبر بسیار نازکی دارد، صفحه آن از روکش نقره و گالوانیزه شده است. نشانگرهای این ساعت بسیار دقیق هستند و رنگ فیزوه ای آن ها بر جذابیت ظاهرش می افزاید. بند ساعت از چرم لوکس و مرغوب است و طوری طراحی شده که دوام بسیار بالایی داشته باشد. همه این ها در کنار هم باعث شده تا این ساعت یکی از بهترین ساعت های اتوماتیک باشد.

جنس بدنه: فولاد ضد زنگ، چرم

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه بدنه: 45mm

ساعت Omega 2021 Speedmaster 42mm Moonwatch

Omega Speedmaster Moonwatch

تعجبی ندارد که اکثر بهترین ساعت های اتوماتیک از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. فولاد ضد زنگ بهترین متریال برای اکسسوری ها و لوازم جانبی مختلفی است که قرار است در طولانی مدت همراه شما باشد. ساعت اسپیدمستر مون واچ  از برند امگا بهترین ساعت ضد زنگ اتوماتیک است. این ساعت از حرکت یک کالیبر 3861 نیرو می گیرد و قدرت و دقت بالایی دارد. ظاهر آن اسپرت است و برای استفاده روزمره پیشنهادی فوق العاده محسوب می شود.

جنس بدنه: فولاد ضد زنگ، نایلون

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه بدنه: 42mm

 

ساعت  Luminox Automatic Sports

Luminox Automatic Sports

ساعت های ورزشی  دو دسته بندی اصلی دارند؛ دسته اول بهترین ساعت های دیجیتال که علاوه بر زمان مشخصات دیگری مثل ضربان قلب، فشار خون و تعداد گام ها را نشان می دهند و دسته دوم ساعت های غیر دیجیتال. ساعت اتوماتیک ورزشی لومینوکس یکی از ساعت های ورزشی غیر دیجیتال است که به دلیل کیفیت بالا، دقت فراوان و ظاهر زیبا توانسته است توجه زیادی را به سمت خود جلب کند.

لومینوکس طراحی یکدستی دارد، از صفحه نمایش گرفته تا بند و دوخت و جزییات دیگرش همگی به شما احساس قهرمان بودن می دهند. این ساعت علی رغم ماهیت ورزشی و اسپرتش تقریبا با هر استایلی عالی به نظر می رسد. ساعت اسپرت لومینوکس یک ساعت ضد آب است و تا عمق 200 متری در برابر آب مقاومت دارد؛ به همین دلیل برای استفاده در فضاهای ورزش آبی نیز مناسب است. در مجموع لومینوکس ورزشی یکی از بهترین ساعت های اتوماتیک با گستره کاربرد فراوان است.

جنس بدنه: فولاد ضد زنگ، چرم

مقاوم در برابر آب: بله

اندازه بدنه: 42mm

جمع بندی

ساعت اتوماتیک یک انتخاب عالی برای طرفداران ساعت غیر دیجیتال است. این ساعت دقت بالایی دارد و از طول عمر و دوام مناسبی برخوردار است. ساعت های اتوماتیک تنوع فراوانی دارند و به همین دلیل برای خرید ساعت و شناخت و انتخاب بهترین ساعت اتوماتیک باید علاوه بر بودجه مسائل دیگری مثل متریال و اندازه و کیفیت هم در نظر بگیرید. در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی چند ساعت مطرح و معروف اتوماتیک و بررسی آن ها به شما در یک انتخاب خوب کمک کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا