دسته‌بندی نشده

انواع ساعت بدون عقربه + عکس

ساعت ها دارای مدل های مختلف با طراحی های متفاوتی هستند. یکی از ساعت هایی که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده و محبوبیت آن رو به افزایش است، ساعت بدون عقربه است. این نوع از ساعت ها طراحی های زیبایی و طبیعتا طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما نیز به انواع ساعت مچی بدون عقربه علاقه دارید، پیشنهاد می دهیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم برخی از برترین برند های تولید کننده ساعت بدون عقربه را نام ببریم و بهترین نمونه های آن ها را معرفی کنیم.

برترین برند های تولید کننده ساعت های بدون عقربه

انواع ساعت بدون عقربه

  • Trilobe

برند Trilobe در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان ساعت های بدون عقربه است. این برند با تولید ساعت های ارزان با قیمت کمتر از 10000 یورو شروع به کار کرد. اما رفته رفته گسترش یافت و هم اکنون یکی از تولید کنندگان برتر ساعت در جهان شناخته می شود.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

تاریخچه تاسیس این برند به سال 2019 در پاریس باز می گردد و ساعت های آن معمولا دارای نقوش و معماری های باستانی هستند. ساعت Les Matinaux اولین ساعت بدون عقربه این برند بود که با قیمت 8800 دلار معرفی شد. در این ساعت برای نشان دادن ثانیه و دقیقه به جای عقربه، سه دیسک چرخان به کار رفته است.

همچنین این برند به تازگی مدل دیگری را با طراحی خیره کننده به نام Fantastic Night عرضه کرده است. این ساعت نیز بدون عقربه تولید شده است و برای نشان دادن ساعت، دقیقه و ثانیه دیسک چرخان دارد. جالب است بدانید که دو دیسک چرخان دقیقه و ثانیه به نحوی کنار یکدیگر قرار گرفته اند که نماد بی نهایت را روی ساعت نشان دهند.

  • Ressence

از تولید کنندگان برتر انواع ساعت بدون عقربه می توان به برند Ressence اشاره کرد. این برند نیز از دیسک های چرخان برای نشان دادن زمان استفاده می کند.

برخلاف برند Trilobe که بیشتر بر طرح های فانتزی و هنری تمرکز دارد، ساعت های برند Ressence طراحی صنعتی و مدرن دارند؛ زیرا این برند را طراح صنعتی بلژیکی به نام Benoît Mintiens تاسیس کرده است.

یکی از معروف ترین ساعت های بدون عقربه این برند در جشن دهمین سالگرد تاسیس Ressence معرفی شد و Type 1 Squared X نام داشت. در این ساعت یکی از خلاقانه ترین روش ها برای نشان دادن زمان به کار رفته است. زمان را در این ساعت می توان با تغییر رنگ متوجه شد. برای مثال در ساعت شش صبح شما می توانید رنگ های متمایل به زرد را مشاهده کنید؛ در حالی که در ساعت 6 بعد از ظهر رنگ ساعت به آبی پر رنگ تغییر می کند.

تصویر ساعت بدون عقربه

  • Eone

برند Eone نیز بر تولید انواع ساعت بدون عقربه با طراحی های خلاقانه متمرکز است. بنیان گذار برند Eone هیونگسو کیم است که اولین تلاش او تولید ساعتی به نام Bradley برای افراد نابینا یا کم بینا بود.

Bradley نوعی ساعت کوارتز بود که در آن به جای عقربه از دو توپ مغناطیسی برای نشان دادن ساعت و دقیقه استفاده شده بود. این دو توپ مغناطیسی در اطراف صفحه و بدنه ساعت می چرخیدند و فرد نابینا می توانست با لمس توپ های مغناطیسی از زمان مطلع شود. قیمت این ساعت حدود 260 دلار بود.

هرچند تمرکز برند Eone در زمان تاسیس تولید انواع ساعت بدون عقربه نبود و بیشتر بر ساعت های مخصوص برای نابینایان تاکید می کرد، در حال حاضر این برند به تولید ساعت های مختلف بدون عقربه با طراحی های زیبا و خلاقانه نیز می پردازد.

  • Bulgari

بولگاری یکی از برند های نام آشنا است که اخیرا در حوزه تولید ساعت های بدون عقربه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. اولین ساعت بدون عقربه این برند با نام Diva’s Dream Peacock Disci تولید و روانه بازار شد. این ساعت دارای طرح زیبا و فانتزی طاووس بود و در ساخت آن از تعداد زیادی جواهر استفاده شده بود. برای مثال ساعت با یک الماس گرد و دقیقه با یک الماس گلابی شکل نمایش داده می شد.

آقای Buonamassa Stigliani که طراح این ساعت زنانه است، بر این باور است که ساعت Diva’s Dream Peacock Disci قطعا دقتی به اندازه دقیق ترین ساعت های دنیا ندارد. اما به دلیل طراحی ظریف و زیبای خود مناسب زنانی است که برای زیبایی اهمیت بیشتری قائل اند.

ساعت بدون عقربه2

  • Gucci

دیگر کسی در جهان نیست که با ساعت گوچی آشنایی نداشته باشد. این برند معروف به تولید انواع ساعت بدون عقربه نیز پرداخته است. از معروف ترین ساعت های بدون عقربه این برند می توان به Gucci’s Grip اشاره کرد. در این ساعت دیسک های چرخان جایگزین عقربه ها شده اند و ساعت و دقیقه را نشان می دهند و تاریخ عرضه آن به سال 2019 بر می گردد.

  • Rado

رادو نیز یکی از تولید کنندگان معروف ساعت است که انواع ساعت بدون عقربه تولید می کند. یکی از مشهور ترین ساعت های بدون عقربه این برند، Rado’s True Thinline Stillness است. این ساعت کاملا بدون عقربه نیست؛ اما به سختی می توان عقربه های آن را مشاهده کرد. این ساعت سرامیکی با رنگ سفید و با تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و صفحه مات و پوشیده آن به نحوی است که دیدن عقربه ها را در اولین نگاه تقریبا غیر ممکن می کند. قیمت این ساعت رادو نیز 2100 دلار است.

جمع بندی

ساعت ها را با سبک ها و طراحی های بسیار متفاوتی می سازند. یکی از مدل های عجیب و جالب ساعت که اخیرا بسیار محبوب شده است، ساعت بدون عقربه است. این نوع ساعت ها بر طراحی های خاص متمرکز اند و بیشتر به دلیل زیبایی خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. به این معنا که عملکردشان در درجه دوم اهمیت قرار می گیرد. در حال حاضر برند های معروف بسیاری در دنیا از جمله Trilobe، Ressence، Eone، Bulgari، Gucci و Rado و … به تولید انواع ساعت بدون عقربه با طراحی های صنعتی و مدرن یا طراحی های سنتی و کلاسیک مشغول اند. در این نوشته بهترین نمونه های ساعت این برند را مورد بررسی قرار دادیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا