دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

ساعت های مچی نقش مهمی را در استایل های مردانه و زنانه ایفا می کنند. ساعت های مچی نیز درست مانند لباس ها، مدل ها و طرح های بسیار متنوعی دارند که هر کدام از طرح ها با یک استایل خاص بیشترین هماهنگی را خواهد داشت. با توجه به وجود ساعت های بسیار متفاوت در بازار، انتخاب یک ساعت مناسب برای افرادی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند، می تواند کار سختی باشد. برای اینکه بتوانید بهترین ساعت مچی را خریداری کنید، بهتر است راهنمای خرید ساعت مچی مردانه ای که در این مقاله قرار داده شده است را مطالعه کنید.

همچنین برای مشاهده انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

راهنمای خرید ساعت مچی

  1. هدف خود از خریدن ساعت را مشخص کنید.

قبل از اینکه برای خرید ساعت مردانه اقدام کنید، دقیقا مشخص کنید که از خرید ساعت چه هدفی دارید. آیا می خواهید برای تکمیل شدن استایل خود یک ساعت مچی خریداری کنید؟ یا اینکه قصد دارید هنگام انجام فعالیت هایی مانند غواصی و ورزش های مسابقه ای از ساعت های مناسب غواصی استفاده کنید؟ ساعت ها بر اساس نیاز های مختلف طراحی شده اند و هر کدام یک سری ویژگی هایی را ارائه می دهند که ممکن است برای شما مناسب نباشد.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

  1. ساعت های آنالوگ و دیجیتال

در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه باید گفت که به طور کلی ساعت ها به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند. ساعت های آنالوگ همان ساعت های کلاسیکی هستند که با عقربه کار می کنند. ساعت های آنالوگ هنوز هم به عنوان شیک ترین ساعت های دنیا شناخته می شوند. به همین دلیل اگر ساعتی می خواهید که از آن در موقعیت های رسمی و مهم استفاده کنید، حتما به دنبال مدل های آنالوگ باشید. اما اگر می خواهید که ساعت شما ویژگی های جدید تری داشته باشد و چیزی بیشتر از تکمیل استایل و نشان دادن زمان از آن انتظار دارید، باید به دنبال ساعت های هوشمند و دیجیتال باشید.

راهنمای خرید ساعت مردانه

  1. نوع بند ساعت

مورد بعدی در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه، بندی است که در ساخت ساعت از آن استفاده شده است. ساعت ها بند های مختلفی می توانند داشته باشند. اگر به دنبال ساعت های رسمی هستید، سعی کنید تا حد امکان ساعت هایی با بند چرمی تهیه کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که بند چرمی برای فصول گرم سال چندان مناسب نیست؛ زیرا در اثر تعریق آسیب می بیند. بهتر است که در فصول گرم سال از بند های نایلونی یا مشبک استفاده کنید.

در ادامه راهنمای خرید ساعت مچی مردانه باید گفت که اگر بند ساعتی می خواهید که بدون نگرانی و مشکل در تمام طول سال از آن استفاده کنید، باید به دنبال بند های فلزی بروید. بند های فلزی هم ظاهر زیبایی دارند و هم با لباس های رسمی به راحتی ست می شوند. همچنین برای استفاده در تمام طول سال مناسب هستند. اما در نهایت اگر چیزی می خواهید که ساده تر باشد و بتوان آن را در خیابان و مهمانی های معمولی هم استفاده کرد، بهتر است که ساعت هایی با بند پلاستیکی انتخاب کنید که معمولا ظاهری غیر رسمی دارند.

  1. ساعت مکانیکی، اتوماتیک یا کوارتز

در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه باید اشاره کنیم که ساعت ها به سه روش مکانیکی، اتوماتیک و ساعت کوارتز کار می کنند. ساعت های مکانیکی از قدیمی ترین نوع ساعت هستند که حرکت عقربه های آن توسط فنر و چرخ دنده ها انجام می شود. انرژی فنری این ساعت از طریق حرکات دست تامین می شود. ساعت های مکانیکی لازم است که روزی یک مرتبه کوک شوند.

ساعت های اتوماتیک نیز شبیه به ساعت های مکانیکی هستند؛ اما لازم نیست که دیگر آن ها را کوک کنید. ساعت های اتوماتیک قسمتی به نام روتور دارند. روتور با حرکت دست کوک می شود و دیگر نیازی نیست که به طور روزانه آن را کوک کنید.

آخرین نوع از ساعت ها که در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه به آن اشاره می کنیم، ساعت های کوارتز هستند که با باتری تغذیه می شوند. ساعت های کوارتز نیازی به کوک ندارند. باتری این ساعت ها بسته به مدل و حجم باتری هر 12 تا 36 ماه یک بار تعویض می شود. ساعت های کوارتز دقیق تر و اغلب ارزان تر از دو مدل قبلی هستند.

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه

  1. چقدر بودجه برای خرید ساعت دارید؟

نکته مهم بعدی که در راهنمای خرید ساعت مچی مردانه باید به آن اشاره کرد، میزان بودجه است. باید مشخص کنید که می خواهید چه مبلغی برای خرید یک ساعت مچی پرداخت کنید؛ زیرا ساعت ها در بازه های قیمتی بسیار ارزان تا بسیار گران وجود دارند.

اگر تجربه خرید ساعت را ندارید و می خواهید که برای شروع، ساعت های ارزان قیمت تری را انتخاب کنید، ممکن است که با نسخه های جعلی برند های معتبر وسوسه شوید. اما سعی کنید این انتخاب را نداشته باشید. شاید ساعت های تقلبی خیلی لوکس و زیبا به نظر برسد، اما بعد از مدتی دچار افت کیفیت شدیدی خواهند شد و دیگر مانند یک ساعت برای شما کار نخواهند کرد. یک ساعت ارزان تر با مدل پایین تر اما از یک برند معتبر می تواند انتخاب بسیار بهتری از ساعت های فیکی باشد که تنها ظاهر زیبایی دارند.

اگر خرید ساعت را به چشم یک سرمایه گذاری نگاه می کنید و می خواهید بودجه قابل توجهی را برای خرید ساعت کنار بگذارید، حتما باید کمی در بازار یا اینترنت در مورد برند های مختلف ساعت اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برخی از ساعت ها تولید محدودی دارند و ممکن است که ارزش آن ها در آینده افزایش پیدا کند. همچنین برخی از برند ها نیز هستند که محصولات آن ها با گذر زمان ارزش خود را نسبت به برند های دیگر کمتر از دست می دهند.

نتیجه گیری

در صورتی که تجربه چندانی در خرید ساعت عقربه ای مردانه ندارید، احتمالا با جست و جو در اینترنت و بازار و دیدن مدل های بسیار متنوع و متفاوت ساعت، کمی سردرگم خواهید شد؛ چرا که هر ساعتی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و طراحی آن ها نیز با یکدیگر بسیار متفاوت است. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید، در این مقاله راهنمای خرید ساعت مچی مردانه در مورد نکاتی که لازم است قبل از خرید به آن ها توجه کنید، صحبت کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا