دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین ساعت مچی کدام است؟

ساعت مچی یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در سراسر جهان است. از این رو مطمئنا حداقل یکبار هم که شده از خود این سوال را پرسیده اید که پرفروش ترین ساعت مچی کدام است؟ این سوال پرتکرار ما را بر آن داشت تا در این زمینه تحقیق جامع و کاملی به عمل آوریم و نتیجه شگفت انگیز آن را با شما به اشتراک بگذاریم. بهتر است بدون معطلی بررسی خود را شروع کنیم.

کدام ساعت ها محبوبیت بیشتری در بازار جهانی دارند؟

همان طور که می دانید رولکس (Rolex) همیشه در فهرست پرفروش ترین ساعت مچی، رتبه اول را به خود اختصاص می دهد و طبق تحقیقات ما در سال گذشته هم جزء محبوب ترین ساعت های سراسر دنیا شناخته شده است.  بعد از رولکس، امگا (Omega) محبوب ترین ساعتی است  که همچنان جایگاه دوم را برای خود حفظ کرده است. شما می توانید ساعت های این دو برند را از سایت فروشگاه تک ثانیه با امکان خرید قسطی ساعت خریداری کنید. طبق اطلاعات به دست آمده از ساعت فروشی های کوچک در کشور سوئیس، اخیراً ساعت‌ های Rolex، Patek Philippe و Audemars Piguet نیز در لیست پرفروش ترین برندهای ساعت قرار گرفته اند.

طی یکی دو سال گذشته تعدادی از برندها به دلیل همکاری با شرکت های معروف توانستند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند. به عنوان مثال برند Swatch  به دلیل همکاری با برند امگا در ساخت مدل ” Moonswatch” موفق شد سهم خود را در بازار 1344 درصد افزایش دهد. این ساعت مدل مقرون به صرفه مدل ” Moonwatch” برند امگا بود که به عنوان بهترین ساعت هودینکی سال 2022 انتخاب شد. شما می توانید به جای پرداخت 6000 دلار بابت خرید نسخه امگا، ساعت “Moonswatch” را تنها به قیمت 260 دلار خریداری کنید.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

علاوه بر این مدل از ساعت رولکس، مجموعه های ” Heritage” و ” Elegance” برند سیکو نیز محبوبیت زیادی پیدا کردند.

کدام ویژگی های ظاهری طرفداران بیشتری دارند؟

رفروش ترین ساعت مچی

در سال 2021 خرید ساعت هایی با قاب های طلایی زرد و قرمز (رزگلد) به اوج خود رسید، اما فروش آن ها در سال 2022 با 9 درصد کاهش مواجه شد. در سال جاری ساعت های سرامیکی نیز رشد قابل توجهی داشتند و میزان زیادی از سهم فروش بازار را به خود اختصاص دادند.  علاوه بر رنگ قاب و بند، رنگ صفحه ساعت نیز در افزایش یا کاهش فروش آن تاثیر بسزایی دارد. در تمام دوران ها ساعت هایی با صفحه های مشکی، دو برابر بیشتر از صفحه هایی با رنگ آبی محبوب بودند. طبق اطلاعات به دست آمده، در سال 2022 ساعت های صفحه مشکی حداقل 39 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده بودند، در حالی که این رقم برای رنگ آبی تنها 16 درصد بود. بعد از مشکی محبوب ترین رنگ، سفید و پس از نقره ای و در نهایت خاکستری  مورد علاقه خریداران است. البته ساعت هایی با صفحه نارنجی نیز در سال گذشته شاهد رشد 37 درصدی فروش خود در بازار بودند.

تا این قسمت از مقاله با پرفروش ترین ساعت مچی مردانه و ساعت زنانه در زمینه های مختلف آشنا شدید؛ اما موارد نام برده شده بیشتر محصولات مقرون به صرفه و پر فروش بازار بودند. در ادامه قصد داریم بدون توجه به قیمت، شما را با سه برند که محبوبیت بسیاری در سراسر جهان دارند آشنا کنیم.

سه ساعت پرطرفدار و محبوب در جهان

تا این جا با پرفروش ترین ساعت مچی مردانه و زنانه در زمینه های مختلف آشنا شدید؛ اما موارد نام برده شده بیشتر محصولات مقرون به صرفه و پر فروش بازار بودند. در ادامه قصد داریم بدون توجه به قیمت، شما را با سه برند که محبوبیت بسیاری در سراسر جهان دارند آشنا کنیم. همان طور که می دانید امروزه تنوع برند های تولید کننده ساعت بسیار زیاد است؛ اما همیشه چند برند مطرح جایگاه ویژه و طرفداران خاص خود را دارند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم. این لیست را از آخر به اول شروع می کنیم.

ساعت پرطرفدار

3. ساعت Omega Seamasters

سومین جایگاه در لیست ساعت های  پرطرفدار جهان به مجموعه Omega Seamasters تعلق دارد. این مجموعه برخی از بهترین ساعت های میان رده غواصی را در بازار ارائه می کند. مجموعه Seamaster اولین بار در سال 1984، به عنوان سوپرایز در جشن 100 سالگی امگا معرفی شد. هدف از معرفی این مجموعه ارائه یک ساعت بادوام برای افراد پرکار بود. به همین دلیل بسیاری از افراد مشهور، ورزشکاران و حتی رهبران جهان مانند جو بایدن و شاهزاده ویلیام از طرفداران آن هستند. وقتی در مورد Omega Seamaste صحبت می کنیم ممکن است یاد جیمز باند بیافتیم، زیرا مامور 007 در هریک از فیلم هایش، یکی از مدل های این ساعت را به دست داشت.

Omega Seamasters

2.ساعت Rolex Daytona

دومین ساعت محبوب دنیا Rolex Daytona (رولکس دیتوناس) است. این ساعت مچی کاربردی و زیبا یکی از ساعت های مکانیکی کرنوگراف دار Daytona است که زمان سپری شده و سرعت متوسط رانندگان  را در مسابقات رالی، اندازه گیری می کند. نام این ساعت از شهر دیتونا در فلوریدا، جایی که مسابقات اتومبیل رانی در آن محبوبیت بسیاری داشتند گرفته شده است. مدل کرونوگراف 6234، اولین مدل رولکس دیتونا بود که در سال 1955 معرفی شد.

1.ساعت Rolex Submariners

اولین و محبوب ترین ساعت های جهان به مجموعه Rolex Submariners تعلق دارند. امروزه ساعت های این مجموعه آنقدر محبوب هستند که برنامه ریزی چند ماهه برای خرید یکی از آن ها کار چندان عجیبی نیست. اولین مدل از مجموعه Rolex Submariners در که سال 1953 معرفی شد مقاومت فوق العاده ای در عمق 100 متری آب داشت و همین موضوع باعث شد نظر افراد بسیاری به آن جلب شود. در حال حاضر محبوب ترین ساعت ها در سراسر جهان از این مجموعه هستند.

جمع بندی

در این مقاله شما را با محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت مچی در سراسر جهان آشنا کردیم. هر چند سایر برند های ساعت نیز در حال به دست آوردن سهم خود در بازار های جهانی هستند؛ اما همان طور که گفته شد در حال حاضر Rolex،Omega، Patek Philippe و Audemars Piguet برخی از شناخته شده ترین ساعت های لوکس در سراسر جهان هستند که محبوبیت غیر قابل توصیفی دارند؛ اما مانند هر بازار دیگری برای رسیدن به یک نتیجه دقیق و درست باید داده ها و منابع بسیاری را بررسی کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی پیرامون ساعت های پر فروش جهان کسب کرده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا