دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب ساعت برای مچ لاغر

ساعت یکی از جذاب ترین و محبوب ترین اکسسوری ها است که می تواند باعث شود استایل شما شیک تر به نظر برسد. علاوه بر این طبق گفته روانشناسان، داشتن ساعت در طول روز به شما کمک می کند اعتماد به نفس بالاتری داشته و یک فرد منظم و دقیق باشید. به عبارت دیگر این اکسسوری نشان دهنده قسمتی از شخصیت شما است. معمولا افرادی که مچ لاغر و باریکی دارند، از خرید ساعت صرف نظر می کنند؛ در حالی که این کار کاملا اشتباه است. شما با کمی جست و جو می توانید سبک مورد علاقه و متناسب با خود را پیدا کنید. در مقاله پیش رو قصد داریم نکات مهم خرید ساعت برای مچ لاغر را بررسی کنیم تا شما نیز بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

چرا اندازه ساعت مهم است؟

ساعت برای مچ لاغر

ساعت از جمله اکسسسوری هایی است که نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه می تواند بسیار کاربری باشد و زمان دقیق را در هر لحظه و هر مکانی به شما اعلام کند. افرادی که مچ دست متناسبی دارند معمولا از هر سایز ساعتی می توانند استفاده کنند؛ اما مهم ترین نکته در انتخاب ساعت برای مچ لاغر این است که علاوه بر تناسب، بتواند لاغری بیش از اندازه مچ را پوشش دهد. همچنین از آن جایی که این اکسسوری می تواند لباس و استایل شما را کامل تر کند، در صورت متناسب نبودن، ممکن است موجب تضاد شود و  حس بدی در شما و افرادی که با آن ها در ارتباط هستید، ایجاد کند.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

برای مشاهده انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

 

آیا مچ دست من کوچک است؟

ساعت برای مچ لاغر

اگر همچنان در حال خواندن این مقاله هستید، یعنی احساس می کنید دست های ظریفی دارید و انتخاب ساعت برای مچ لاغر از نظر شما دشوار است؛ اما برای اطمینان از این موضوع باید بگوییم طبق نظر طراحان اگر دور مچ شما کمتر از 16 سانتی متر باشد، یعنی دست های ظریفی دارید و بهتر است ساعتی انتخاب کنید که قطر بدنه آن بین 3.4 تا 3.8 سانتی متر باشد.

افرادی با مچ های 17 تا 18 سانتی متر در دسته استخوان بندی متوسط قرار می گیرند و مناسب ترین سایز ساعت برای آن ها، مدلی است که قطر آن حدود 3.9 تا 4.2 سانتی متر باشد؛ اما افرادی که اندازه مچ دست آن ها بیشتر از 20 سانتی متر است، استخوان بندی درشتی دارند و بهتر است ساعتی را انتخاب کنند که خیلی کوچک نباشد.

خوشبختانه اکثر ساعت ها در اندازه متوسط یعنی با قطر حدودی 4 سانتی متر ساخته می شوند و برای افرادی که مچ لاغری دارند متناسب هستند.

این یعنی انتخاب ساعت برای مچ لاغر چندان هم سخت نیست و در حال حاضر تنوع زیادی وجود دارد و شما مجبور نیستید به دلیل ظریف بودن استخوان دست خود از خرید این اکسسوری زیبا، صرف نظر کنید.

هر چند ساعت ‌هایی با صفحه های نسبتا بزرگ، مدتی است که رواج پیدا کرده اند و طراحی های بسیار ظریف مربوط به گذشته می شود؛ اما به هر حال  ساعت هایی با اندازه متوسط نیز برای مچ های لاغر بسیار مناسب است.

نسبت درست ساعت برای مچ لاغر

نسبت درست ساعت برای مچ لاغر

در پاراگراف قبل سعی کردیم به صورت ساده اندازه مناسب ساعت برای مچ لاغر را بررسی کنیم و متوجه شدیم آن چه اهمیت دارد نسبت درست صفحه ساعت، به مچ دست شما است؛ اما اگر همچنان فکر می کنید که به دلیل داشتن دست های لاغر نمی توانید از ساعت استفاده کنید یا همیشه باید یک سایز مشخص را بخرید، باید بگوییم که امروزه این تصور غلط، به طور کامل منسوخ شده است.

زیرا ساعت از جمله اکسسوری هایی است که می تواند حواس و چشم افراد را از تمرکز بر روی لاغری مچ دست بردارد. بنابراین افرادی که احساس می کنند دست لاغری دارند، بهتر است مدلی را انتخاب کنند که در عین سادگی جزئیات چشم گیری داشته باشد تا لاغری مچ کمتر دیده شود. تنها در این حالت می توان گفت نسبت درست ساعت رعایت شده و استایل شما جذاب تر شده است.

چه مدل ساعتی برای مچ لاغر بهتر است؟

نسبت درست ساعت برای مچ لاغر مردانه

مهم ترین نکته ای که در انتخاب ساعت باید به آن دقت کنید، خرید مدلی است که از نظر بصری جزئیات بیشتری دارد و ظاهر آن کمی شلوغ به نظر می رسد. این کار باعث می‌ شود تمرکز از اندازه مچ برداشته شود و بر روی جزئیات ساعت منتقل گردد. اگر از جمله افرادی هستید که استایل های حجیم و سایز بزرگ را ترجیح می دهید، می توانید از ساعت هایی با صفحه های بزرگ هم استفاده کنید. این انتخاب نه تنها تناقضی ایجاد نمی کند بلکه می تواند در عین عجیب بودن، بسیار شیک و جذاب باشد.

هنگام انتخاب ساعت برای مچ لاغر باید به بند آن هم توجه کنید؛ زیرا این قسمت نیز تاثیر بسزایی در اندازه ساعت دارد و می تواند آن را ظریف تر یا بزرگ تر بنمایاند. اگر بند ساعت انتخابی خیلی بزرگ باشد و به درستی بر روی مچ قرار نگیرد؛ بهتر است از خرید آن اجتناب کنید.

البته خاطرتان باشد وقتی در مورد اندازه ساعت صحبت می کنیم منظور قطر صفحه آن است، ولی به هرحال مدل بند نیز در اندازه نهایی ساعت تاثیر دارد و باید برای مچ های لاغر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

معمولا ساعت هایی که جنس بدنه آن ها فلز است می توانند انتخاب مناسبی برای همه افراد باشند. البته ساعت هایی که بند آن ها چرمی است نیز محبوبیت بسیاری دارند.

جمع بندی

همان طور که در طول مقاله گفته شد ساعت از جمله اکسسوری هایی است که علاوه بر زیبایی می تواند شخصیت شما را کامل تر کند. خوشبختانه امروزه این صنعت چه از نظر ظاهر و چه از نظر قیمت تنوع بسیاری دارد و همه افراد می توانند با سلیقه های متفاوت، گزینه مناسب خود را پیدا کنند. شاید انتخاب ساعت برای مچ لاغر کمی سخت باشد؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب یک مدل مناسب می تواند تمرکز افراد را از لاغری بیش از اندازه مچ دست دور کند و بر جذابیت شما بیفزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا