دسته‌بندی نشده

نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون

بسیاری از فروشندگان و تولیدکنندگان با وسوسه کسب درآمد سریع تر و بیشتر، سعی می کنند تا نمونه های تقلبی برند های معروف را تولید و عرضه کنند. اگر از طرفداران ساعت دنیل ولینگتون هستید حتما دغدغه تشخیص نمونه تقلبی این ساعت را دارید. ساعت های اصل همیشه نشانه هایی به همراه دارند که آن ها را از نمونه تقلبی متمایز می کند. در ادامه، نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون را به شما خواهیم گفت.

معرفی اجمالی برند دنیل ولینگتون

دنیل ولینگتون برندی است که از سال 2011 و شروع کار خود، با فروش طرح های مینیمالیستی در طیفی از رنگ‌ ها با بند‌ های مختلف رنگارنگ به موفقیت زیادی رسیده است. این برند همواره در پی تولید و عرضه محصولات مینیمال اما لوکس بوده است. زیبایی‌ شناسی ساعت‌ های دنیل ولینگتون برای بسیاری از مردم جذابیت زیادی را به همراه دارد.

برای مشاهده انواع ساعت مچی مردانه و ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

فروش ویژه
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
قیمت ویژه: 2,590,000 تومان 2,870,000
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
قیمت ویژه: 1,790,000 تومان 2,067,000
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه مشکی متوسط Rolex-4531-M-L
قیمت ویژه: 1,583,000 تومان 1,863,000
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه مشکی متوسط Rolex-4531-M-L
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
قیمت ویژه: 1,583,000 تومان 1,863,000
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L

ساعت‌ های زیبای طلایی، نقره‌ای یا ساعت ‌های رزگلد این برند با طراحی منحصر به فرد طرفداران زیادی را به ارمغان آورده است. در حال حاضر، تنوع ساعت های این مجموعه بسیار زیاد است. از ساعت‌ های شیک و کلاسیک استیل گرفته تا ساعت‌ های بند چرمی یا ساعت های مدرن و مینیمال، مجموعه ای کامل و متنوع را فراهم کرده اند.

فرقی ندارد که طرفدار کدام مدل از ساعت های دنیل ولینگتون هستید. در هر حال، نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون برای شما از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا ساعت اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون

  • به دنبال نقص ها یا اشتباهات واضح باشید.

نمونه های اصلی ساعت دنیل ولینگتون هرگز دچار خراش بر روی اعداد ساعت و نوشته ها، رنگ رفتگی نوشته ها، غلط املایی و بی کیفیتی چاپ نخواهند بود. این مشکلات ظاهری می تواند به شما اثبات کند که ساعت مورد بررسی تان قطعا تقلبی است. ساعت های اصل توسط ساعت سازان و هنرمندان چیره دست ساخته می شوند. آن ها ظریف ترین حکاکی ها را به کمک وسایل باکیفیت و ظریف و البته مهارت فوق العاده شان انجام می دهند؛ پس قطعا تمام حکاکی های ساعت، واضح و باکیفیت و خوانا خواهد بود. برای سنجش ظرافت و کیفیت و خوانا بودن حکاکی های ساعت حتما شماره سریال آن را نگان کنید.

  • وزن ساعت را بررسی کنید.

هنگامی که قصد خرید ساعت دنیل ولینگتون را دارید، حتما ساعت را در دست بگیرید تا سنگینی آن را بیازمایید. ساعت های اصل معمولا از متریال های باکیفیت و گران بهایی ساخته شده اند که وزن بیشتری دارند. اگر ساعت بسیار سبک است، احتمالا با نمونه ای تقلبی رو به رو هستید. بنابراین از اینکه می توانید ساعتی سبک بر دست کنید خوشحال نباشید و آن را ویژگی مثبتی تلقی نکنید!

  • ویژگی های برند را بشناسید.

مهم ترین کاری که برای آموزش نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون می توانید انجام دهید، جست و جو در سایت خود برند و یا سایت های معتبر خرید آنلاین است. شما در این سایت ها می توانید ویژگی های ساعت های اصل این برند را بشناسید. ویژگی هایی مانند طرح لوگو، قیمت ها، مشخصات محصول و… . اگر ویژگی های نمونه اصل دنیل ولینگتون را بشناسید، هرگز فریب نمونه تقلبی را نخواهید خورد.

ساعت اصل دنیل ولینگتون

  • حتما به دنبال شماره سریال بگردید.

بر روی تمام ساعت های اصل، شماره سریالی حک شده است. شماره سریال را پیدا کنید و سپس با شماره درج شده بر روی جعبه یا گارانتی مطابقت دهید. وجود شماره سریال، مطابقت آن و کیفیت حکاکی آن، هر سه، در تشخیص فیک یا اصل بودن ساعت موثر هستند.

  • از نمایندگی ها خرید کنید.

ممکن است تمام موارد بالا را هم در نظر بگیرید؛ اما باز هم نگران باشید که آیا واقعا دنیل ولینگتون مد نظرتان اصل است؟ برای اینکه خیالتان راحت شود، از نمایندگی های برند محبوبتان خرید کنید. اگر در نزدیکی محل زندگی تان، نمایندگی دنیل ولینگتون وجود ندارد، حداقل کاری که می توانید بکنید، خرید کردن از یک ساعت فروشی مورد اعتماد است. ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتی فکر خرید ساعت دست دوم را هم به ذهن خود راه ندهید!

اگر بنا به هر دلیلی مانند ارزان بودن، تصمیم به خریدن ساعت دست دوم گرفتید، شماره سریال درج شده بر روی ساعت را در اینترنت جست و جو کنید یا با نماینده امور مشتریان نمایندگی دنیل ولینگتون صحبت کنید.

 تشخیص ساعت اصل

در نهایت نیز اگر آنچه گفته شد در نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون به شما کمکی نکرد و همچنان اصرار به خریدن ساعت دست دوم دارید، از یک متخصص این امر کمک بگیرید. همانطور که پیش از خریدن یک اتومبیل دست دوم، آن را به یک متخصص نشان می دهید تا قیمتش را ارزیابی کند، دنیل ولینگتون مد نظرتان را هم به یک فروشنده ساعت اصل نشان دهید. او در تشخیص ساعت تقلبی به شما کمک می کند. حتما فروشنده مورد اعتماد خودتان را پیدا کنید و اگر او معتقد بود که ساعت مد نظرتان اصل است، دلایلش را هم جویا شوید.

ساعت های اصل دنیل ولینگتون به درخواست صاحب برند در چین با قیمت ۲۰۰ دلار تولید می ‌شود‌. ساعت های کپی هم در چین تولید و از همین کشور ارسال می ‌شود. ساعت های کپی با همان لوگو و برند اما با قیمت مناسب ‌تری عرضه می شوند. به این ساعت ها اصطلاحا رپلیکا (کپی برابر اصل) گفته می‌ شود. اما فراموش نکنید که ساعت های رپلیکا با آنچه ما ساعت تقلبی می نامیم متفاوت است. هنگام خرید ساعت های رپلیکا، فروشنده حتما به شما خواهد گفت که ساعت مدنظرتان اصل نیست.  در حقیقت، در نمونه های رپلیکا شما با ساعتی با کیفیت اما نه با کیفیتی مشابه نمونه اصل رو به رو هستید. این ساعت ها قیمت مناسب تری دارند؛ اما بی کیفیت نیستند.

جمع بندی

نحوه تشخیص ساعت اصل دنیل ولینگتون به کمی دقت و مهارت نیاز دارد. ما در این مطلب، سعی کردیم تا شما را با چند تکنیک ساده برای تشخیص این موضوع آشنا کنیم. تکنیک هایی نظیر توجه به نقص ها و اشتباهات واضح، بررسی وزن ساعت، توجه به شماره سریال، در نظر گرفتن مشخصات محصول اصل و… . اگر به دنبال دنیل ولینگتون قیمت مناسب هم می گردید، نمونه های رپلیکا را خریداری کنید و به سراغ نمونه های تقلبی نروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا