دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت دنیل ولینگتون Daniel Wellington

ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
نمايش 1 تا 48 از 439 (10 صفحه)

ساعت مچی دنیل ولینگتون

ساعت دنیل ولینگتون Daniel Wellington

دنیل ولینگتون یک شرکت سوئدی است که در سال 2011 توسط فلیپ تیساندر تاسیس شد. دنیل ولینگتون از زمان آغاز به کار خود بیش از 6 میلیون ساعت به فروش رسانده است. این شرکت با استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به این موفقیت دست یافته است. دفتر مرکزی این شرکت در مرکز استکهلم قرار دارد و محصولات این شرکت در بیش از 25 کشور به فروش می رسد.

شرکت تولیدکننده ساعت مچی دنیل ولینگتون در سال های اخیر با طرح های بی نظیر، کلاسیک و بی بدیل خود وارد بازار ساعت شده است. اگر به دنبال خرید ساعتی بی نظیر و کلاسیک هستید، برندی بهتر از دنیل ولینگتون نخواهید یافت. ساعت های این برند با طراحی ظریف و استادانه، امروز مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است.


تاریخچه ساعت مچی دنیل ویلینگتون: ۲۰۱۱ تاکنون

 

داستان برند دنیل ویلینگتون داستانی جذاب و تا حدودی متفاوت از دیگر داستان هاست. روزی فیلیپ تیساندر سوئدی، بنیانگذار برند دنیل ویلینگتون ، در سفری که به جزایر آفتابی بریتانیا داشت، با مردی انگلیسی آشنا می شود که او را به شدت متاثر می کند (حداقل یک نفر در این کشور با فردی جذاب ملاقات کرده است!). تیساندر به سرعت به این مرد، سبک زندگی او و داستان هایش علاقه مند می شود. اما چیزی که به طور خاص چشم او را می گیرد، ساعت هایی بود که او استفاده می کرد.

 ساعت مچی دنیل ویلینگتون


تیساندر به وضوح می دانست که این مرد با ساعت های شیک، بی نظیر و کلاسیکی که به دست می کند بسیار علاقه مند به استایل است و دقیقا می داند که از ساعت خود چه چیزهایی را می خواهد. نمی دانم آیا تا اینجا متوجه شدید که در مورد چه کسی صحبت می کنیم؟ مردی که تیساندر در آن روز ملاقات کرد کسی نبود جز دنیل ویلینگتون. از همانجا بود که دوستی محکمی بین این دو شکل گرفت و تیساندر نه تنها شیفته داستان های شگفت انگیز ویلینگتون شده بود بلکه بسیار علاقه مند به سبک مد بی نظیر و کلاسیک او شده بود.

 ساعت مچی دنیل ویلینگتون 

تیساندر با احترامی که برای دوستش قائل بود در نهایت برند خود را با نام دنیل ویلینگتون در سوئد ثبت می کند. او در این سال‌ها با استایل فوق العاده و داستان بی نظیری که بسیاری از افراد را جذب می کند، هرگز نگذاشته از شکوه این برند کاسته شود. طراحی بی نظیر، کلاسیک، ظریف و فوق‌العاده ساعت های این برند مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده و باعث شده این مشتریان محصولات این برند را با اشتیاق دنبال کنند.

از آنجایی که دنیل ویلینگتون ، خود شیفته بندهای ساعت قدیمی NATO (نوعی بند خاص) بود، تمایل بسیاری برای وارد کردن طراحی این گونه بندها به مجموعه ساعت های تولیدی دنیل ویلینگتون داشت. آنها می‌خواستند ظرافت کار را حفظ کنند و بنابراین از طراحی ظریف و باشکوه NATO برای بند‌های ساعت خود استفاده کردند که با ساعت های مختلف قابل استفاده بود.

ساعت Daniel Wellington 

نکته بسیار مهم در مورد ساعت های این برند این است که می تواند این ساعت ها را با تقریبا هر لباسی بپوشید و با انواع لباس‌ها متناسب هستند. چه دنبال ساعتی می‌گردید که برای محیط کار مناسب باشد و چه برای زندگی روزمره، برند دنیل ویلینگتون می تواند نیاز شما را با ساعت های شیک و با استایل خود پاسخ دهد.


راهنمایی سریع شما به تاریخچه دنیل ویلینگتون

برند دنیل ویلینگتون توسط فیلیپ تیساندر به ثبت رسیده است.

این برند ساعت به دنبال ملاقاتی که تیساندر با ویلینگتون در سفر خود به جزایر آفتابی بریتانیا داشته، به وجود آمده است.

تیساندر ایده خود را پس از این ملاقات به سوئد برده و برندی را که امروز شاهد آن هستیم خلق می کند.

بندهای NATO از المان های اصلی طراحی ساعت های این برند بوده اند که از ابتدا در برنامه شرکت بوده اند.

ساعت مچی Daniel Wellington 

 توجه کنید! اگرچه این برند بسیار جوان است، اما به دلیل طراحی های متمایز و بی نظیر ساعت‌های خود، به سرعت توجه بسیاری از طرفداران خود را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. بندهای منحصر به فرد NATO در این ساعت ها و قابلیت این ساعت ها برای تغییر در بین استایل های متفاوت، این برند را به برند اول برای بسیاری از خریداران تبدیل کرده است (دلیل اصلی موفقیت آنها).


قیمت ساعت دنیل ولینگتون

قیمت ساعت های دنیل ولینگتون نسبت به سایر برند های ساعت نسبتا ارزانتر است. قیمت ساعت دنیل ولینگتون اصل از 149 دلار تا 459 دلار در سایت رسمی دنیل ولینگتون قیمت گذاری شده است.

همچنین قیمت ساعت دنیل ولینگتون هایکپی نیز از 700 هزار تومن تا 1.700.000 تومن قیمت گذاری شده است.


خرید ساعت دنیل ولینگتون

برای خرید ساعت دنیل ولینگتون با بهترین قیمت و کیفیت درجه یک می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه تک ثانیه خریدتان را با درگاه بانکی امن انجام دهید و یا به صورت حضوری از فروشگاه ما خرید کنید.



سوالات متداول

قیمت ساعت های دنیل ولینگتون از 700 هزار تومن شروع می شود.

ساعت های دنیل ولینگتون دارای گارانتی یکساله موتور ،رنگ و باطری هستند.

ساعت دنیل ولینگتون سری "کلاسیک"با طراحی مینمال از محبوبیت بالایی در بین خانم ها و آقایان برخوردار است.

دنیل ولینگتون یک شرکت سوئدی است و دفتر مرکزی آن در استکهلم قرار دارد. طراحی ساعت های دنیل ولینگتون در دفتر مرکزی این شرکت انجام می گیرد و در چین ساخت و مونتاژ می شود. ساعت های دنیل ولینگتون دارای موتور کوارتز هستند که ساخت شرکت میوتا ژاپن می باشند.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل