دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت عقربه ای

ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
تخفیف ویژه
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
تخفیف ویژه
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
تخفیف ویژه جدید پرطرفدار
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
تخفیف ویژه
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت DW زنانه مستطیلی بند فلزی طلایی صفحه سفید DW-4815-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت DW زنانه مستطیلی بندفلزی طلایی صفحه مشکی DW-4813-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت DW زنانه مستطیلی دورنگ طلایی صفحه مشکی DW-5445-L
تخفیف ویژه جدید
ساعت DW مستطیلی زنانه رزگلد نقره ای سبز DW-4143-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امپریو آرمانی زنانه سرامیکی صورتی Armani-5014-L
تخفیف ویژه
ساعت امپریو آرمانی زنانه طلایی Armani-4396-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امپوریو آرمانی زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید Armani-4798-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امگا اسپیدمستر مردانه سفید Omega-5231-G
تخفیف ویژه
ساعت امگا اسپیدمستر مردانه سه موتوره سبز بند چرم Omega-4548-G
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امگا اسپیدمستر مردانه طلایی صفحه سبز Omega-4950-G
تخفیف ویژه
ساعت امگا اسپیدمستر مردانه مشکی بند قرمز Omega-4947-G
تخفیف ویژه
ساعت امگا زنانه دورنگ رزگلد دورنگین تقویم دار Omega-4481-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امگا مردانه اسپیدمستر بند چرم سرمه ای Omega-4376-G
تخفیف ویژه
ساعت امگا کانسلیشن زنانه تمام نقره ای ایندکس نگین Omega-4785-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دورنگ رزگلد ایندکس خطی Omega-5162-L
تخفیف ویژه پرطرفدار
نمايش 1 تا 48 از 3629 (76 صفحه)

ساعت عقربه ای

با خرید ساعت‌های ‌عقربه ای زیبا، شیک‌پوشی خود را کامل کنید

از زمان‌های قدیم ساعت‌های مچی از پرطرفدارترین انواع ساعت‌ها بوده‌اند. ساعت‌های مچی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند تا انواع سلیقه‌ها را پوشش دهند. یکی از انواع ساعت مچی، ساعت عقربه ای است که بارزترین مشخصه آنها وجود عقربه در صفحه ساعت است که به کمک این عقربه ها زمان نشان داده می شود.  البته این ساعت‌ها علاوه بر طرح و رنگ، از لحاظ کارکرد نیز با یکدیگر متفاوت هستند که از جمله آن‌ها می‌‌‌توان به سیستم‌های کوکی، اتوماتیک و کوارتز به‌کاررفته در این ساعت‌ها اشاره کرد.

دسته بندی مرتبط: ساعت مچی

 

سیستم حرکتی انواع ساعت عقربه ای

هنگام خرید ساعت عقربه ای، یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت، سیستم حرکتی انواع ساعت عقربه ای است. به‌طورکلی، سیستم حرکتی این نوع ساعت به سه دسته مکانیکی، خودکار و کوارتز تقسیم می‌‌‌شود که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌‌‌کنیم.

 

ساعت عقربه ای کوکی

ساعت های عقربه ای کوکی قدیمی ترین و اولین ساعت های مچی هستند که ساخته شده اند. سیستم حرکتی ساعت‌های ‌عقربه ای بر پایه یک فنر اصلی است که باید هرچند وقت یک بار کوک شود. وقتی که فنر اصلی ساعت پیچانده می‌‌‌شود، به‌صورت آهسته و یکنواخت باز می‌‌‌شود و زمان روی صفحه ساعت نشان داده می‌‌‌شود. اغلب فنرهای اصلی ساعت 22 تا 33 سانتی‌متر طول دارند. هرچه این فنرها طول بیشتری داشته باشند، نیروی بیشتری را نیز برای حرکت عقربه‌های ‌ساعت ایجاد می‌‌‌کنند و کمتر نیاز پیدا می‌‌‌کنید که آن را کوک کنید. از جمله مزایای ساعت مکانیکی این است که برای کار کردن به باتری نیاز ندارند و هروقت ساعت از کار می‌‌‌افتد، تنها کافی است آن را کوک کنید.

ساعت عقربه ای

ساعت عقربه ای اتوماتیک

ساعت‌های اتوماتیک یا خود کوک شونده از نظر سیستم حرکتی به ساعت‌های کوکی شباهت دارند. در این نوع ساعت‌ها هم نیروی لازم برای حرکت چرخ دهنده‌ها از فشرده شدن فنر تامین می‌‌‌شود. تفاوت این ساعت با ساعت مکانیکی این است که نیازی به کوک کردن ندارند. در عوض، این نیروی حاصل از حرکت دست شما است که باعث پیچانده شدن فنر می‌‌‌شود و در نتیجه ساعت دائما کار می‌‌‌کند. در ساعت خودکار، وزنه‌ای کوچک به نام روتور در داخل ساعت تعبیه شده است که حرکت دست شما آن را تکان می‌‌‌دهد و فنر را می‌‌‌پیچاند. ساعت عقربه ای اتوماتیک مانند ساعت کوکی نیاز به باتری ندارد.

اگر نمی‌خواهید به مدت طولانی از ساعت خودکار خود استفاده کنید، می‌‌‌توانید آن را در داخل کوک کننده ساعت قرار دهید. این وسیله، ساعت را به شکل دورانی حرکت می‌‌‌دهد؛ طوری که اطلاعاتی مانند تاریخ، روز و تقویم ساعت همواره تنظیم نگه داشته می‌‌‌شوند.

دسته بندی مرتبط : ساعت اتوماتیک

 

ساعت عقربه ای کوارتز

ساعت مچی عقربه ای کوارتز دقت بالایی دارد و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد. در این ساعت، به‌جای استفاده از فنر، نیروی لازم برای کار کردن ساعت از یک باتری گرفته می‌‌‌شود. باتری، جریان برق را به یک کریستال از جنس کوارتز انتقال می‌‌‌دهد و کریستال به در هر ثانیه، 32 هزار و 768 بار لرزش دارد. این لرزش‌ها باعث حرکت عقربه‌های ‌ساعت می‌‌‌شوند.

از آنجا که در ساعت کوارتز، حرکت عقربه‌ها به دلیل ضربات الکتریکی اتفاق می‌‌‌افتد، این ساعت‌ها دارای صدای تیک‌تاک هستند. حرکت عقربه‌ها در ساعت کوارتز به اندازه ساعت‌های ‌مکانیکی و خودکار، روان نیست. البته نکته جالب‌توجه در مورد این ساعت‌ها، دقت بالا و مقاومت آن‌ها در برابر شرایط محیطی است. ازاین‌رو، اغلب ساعت‌های ‌اسپرت از نوع کوارتز هستند.

دسته بندی مرتبط : ساعت کوارتز

 

استایل‌های ‌مختلف ساعت مچی عقربه ای

ساعت‌های ‌مچی علاوه بر نحوه کارکردی که دارند، براساس استایل هم دسته‌بندی می‌‌‌شوند. برندهای ساعت‌سازی نیز سعی می‌‌‌کنند با تنوع بخشیدن به استایل ساعت‌های ‌عقربه ای، انواع سلایق را پوشش دهند. در ادامه استایل‌های ‌مختلف ساعت مچی عقربه ای را بررسی می‌‌‌کنیم.

ساعت مچی عقربه ای

ساعت مچی درس واچ (Dress Watch)

این ساعت‌ها در عین پیچیدگی ظاهری، ساعت‌های ‌شیکی هستند. صفحه ساعت‌های ‌درس واچ دارای اعداد رومی یا لاتین هستند. بند این نوع ساعت‌ها هم معمولا چرمی است، اما در مواردی از بندهای فلزی نیز در آن‌ها استفاده می‌‌‌شود. بند چرمی به‌کاررفته در ساعت‌های ‌درس واچ، ظاهری کلاسیک به این ساعت‌ها می‌‌‌دهد. البته ساعت‌های ‌واچ دارای امکانات اضافی زیادی نیستند. اگر قصد دارید در مراسم مختلف یا جلسه‌های ‌کاری، شیک و جذاب به نظر برسید، ساعت درس واچ گزینه‌ای مناسب برای شما است.

دسته بندی مرتبط : ساعت کلاسیک

 

 ساعت مچی عقربه ای خلبانی (Pilot)

ساعت مچی عقربه ای خلبانی دارای تنوع زیادی است. این ساعت‌ها در اندازه‌های ‌متوسط تا بزرگ تولید می‌‌‌شوند و صفحه آن‌ها هم از ساعت‌های ‌معمولی بزرگ‌تر است. همچنین، ساعت‌های ‌خلبانی، عقربه‌های ‌درخشانی دارند که جلوه خاصی به آن‌ها می‌‌‌بخشد. بند این نوع ساعت‌ها نیز معمولا از جنس چرم است. این ساعت‌ها را می‌‌‌توانید در بیشتر موقعیت‌ها به دست کنید، اما برای موقعیت‌های ‌رسمی مناسب نیستند.

 

ساعت مچی عقربه ای مسابقه‌ای (Racing)

ساعت‌های ‌مچی عقربه ای مسابقه‌ای، مخصوص دوستداران اتومبیل‌رانی طراحی شده است که نمونه‌های ‌اولیه آن در دهه 1930 روانه بازار شد. چرا که رانندگان اتومبیل همیشه باید زمان را زیر نظر داشته باشند. شرکت ساعت‌سازی رولکس اولین برندی بود که اقدام به ساخت ساعت‌های ‌مسابقه‌ای عقربه ای کرد.

ساعت عقربه ای اسپرت

 

مطابق با سلیقه خود، انواع ساعت عقربه ای را از تک ثانیه بخرید

برندهای ساعت‌سازی انواع ساعت عقربه ای را به بازار عرضه می‌کنند که هریک استایل و امکانات مختلفی دارند. از این رو، هنگام خرید ساعت، باید انواع ویژگی‌های این ساعت‌ها را بررسی کنید. تنها در این صورت است که می‌‌‌توانید بهترین ساعت را برای خود بخرید. یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در زمینه فروش انواع ساعت، سایت تک ثانیه است. شما می‌‌‌توانید سری به این وب‌سایت بزنید و جدیدترین مدل‌های ‌ساعت را براساس برند و استایل مورد علاقه خود خریداری کنید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل