دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید ساعت مجلسی مچی زنانه

سال ها قبل و پیش از ورود زنان به عرصه طراحی و تولید ساعت، ساخت ساعت های زنانه یک ایده ثانویه تلقی می شد و نسبت به ساعت مردانه در درجه دوم اهمیت قرار می گرفت. در آن سال ها ساعت زنانه همان ساعت مردانه بود که با نگین های مختلف تزیین می شد؛ اما زنان به چیزی بیشتر نیاز داشتند. آن ها ساعتی می خواستند که متناسب با سبک زندگیشان باشد. همین موضوع انگیزه ورود زنان به این عرصه شد و طولی نکشید که طراحی های گوناگونی متناسب با سلیقه و خواسته آن ها صورت گرفت. ساعت های اسپرت، مجلسی و کلاسیک هر کدام در طرح ها و انواع مختلف تولید شدند و هر یک در جایگاه و موقعیتی خاص به کار رفتند. در این میان ساعت های کلاسیک و مجلسی نیز برای مراسمات رسمی و جشن های فرمالیته طرفداران زیادی پیدا کردند. در این مقاله به ارائه  راهنمای خرید ساعت مجلسی مچی زنانه می پردازیم.

برای مشاهده انواع ساعت مچی زنانه موجود در تخفیف ویژه، میتوانید روی هر لینک کلیک کنید.

بودجه خود را مشخص کنید.

معمولا برای یک ساعت مجلسی مچی زنانه مجبورید به سراغ ساعت های لوکس و لاکچری بروید. این یعنی احتمالا قرار است با رنج بالایی از قیمت ها مواجه شوید؛ اما بنا به موقعیت، شرایط و مهمانی و مراسمی که در پیش دارید می توانید بودجه خود را مشخص کنید. این کار کمک می کند که دایره گزینه های شما محدود تر و انتخاب برایتان راحت تر شود. اگر بودجه کمتری دارید می توانید به سراغ ساعت های های کپی و غیر اصل بروید؛ اما باید بدانید که میزان کیفیت معمولا خیلی متفاوت است.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L
قیمت ویژه: 2,101,000 تومان 2,267,000
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L

تحقیق کنید.

ساعت مجلسی مچی زنانه

پیش از هر انتخاب در دنیای مد لازم است که به اندازه کافی تحقیق کنید. باید بدانید به دنبال چه چیزی می گردید و کدام ویژگی ها می تواند نیاز های شما را برآورده کند. این که بدانید چه می خواهید قدم اول در یک خرید مناسب است. اطلاعات مورد نیاز خود را می توانید از سایت های مختلف یا سوال از متخصصان دنیای ساعت، پیدا کنید.

ساعت کوارتز یا ساعت مکانیکی انتخاب کنید.

اگر به دنیای ساعت علاقه داشته باشید، احتمالا با تفاوت ساعت کوارتز و ساعت مکانیکی آشنا هستید. ساعت های مکانیکی معمولا از ساعت های کوارتز گران تر هستند. این به دلیل دقت بیشتر ساعت های مکانیکی است؛ اما برای انتخاب یک ساعت مجلسی مچی زنانه تنها نکته مهم نیست. ظاهر شیک و ظریف ساعت هم اهمیت زیادی دارد. پس حتما به ظاهر ساعت نیز توجه داشته باشید.

نوع صفحه و تزیینات دلخواهتان را پیدا کنید.

ساعت مجلسی زنانه

صفحه و شکل بدنه یک ساعت مجلسی مچی زنانه باید با استایل شما همخوانی داشته باشد. با وجود این که ساعت های گرد هنوز هم محبوب ترین مدل ساعت ها هستند؛ اما یک ساعت با صفحه مربع یا مستطیل شکل می تواند نشان دهنده جسارت و تفاوت شما باشد. علاوه بر این ساعت هایی با صفحه های چند ضلعی یا منحنی که کمی نامتعارف به نظر می رسند، برای یک استایل هنجار شکن بسیار عالی به نظر می رسند. در کنار شکل صفحه، تزیینات هم اهمیت زیادی دارند. در ساعت های زنانه لوکس معمولا از جواهراتی مثل طلا، الماس، مروارید، یاقوت کبود یا سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مثل کهربا استفاده می شود. با توجه به استایل و سلیقه شخصی شما این تزیینات می تواند متفاوت باشد. یک ساعت که در ساخت آن طلا یا مروارید به کار رفته باشد، شما را متمایز می کند؛ اما زیاده روی در تزیینات از جذابیت شما خواهد کاست.

به سبک زندگی و استایلتان توجه کنید.

به این فکر کنید که می خواهید چه احساسی را منتقل کنید. یک ساعت ساده و مینیمال می تواند تصویر یک بانوی متشخص را متبادر کند؛ در حالی که یک ساعت ظریف با تزیینات بیشتر، ظاهری گران قیمت تر و لوکس ایجاد می کند.

تصمیم بگیرید که به دنبال ساعت بند چرمی هستید یا بند فلزی.

یک بند فلزی که ترکیبی از استیل و طلا باشد به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هزینه بند تمام طلا ظاهری لوکس داشته باشید. بند های فلزی چه استیل باشند، چه طلا یا نقره برای مراسم رسمی و مهمانی های مهم مناسب تر هستند؛ اما برای مراسم و جشن های خودمانی می توانید به سراغ بند های چرم یا حتی پارچه ای بروید.

ابعاد را در نظر داشته باشید.

ساعت مجلسی زنانه2

ساعت های زنانه در اندازه ها و شکل های مختلفی موجود هستند. از ساعت های 20 میلی متری گرفته تا 40 میلی متری پلاس، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. این که چه ابعادی برای شما مناسب است، بستگی به سایز مچتان دارد. ساعتی که روی مچ شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک به نظر برسد، جلوه خوبی ندارد و تاثیری منفی روی استایل شما خواهد گذاشت. اگر حضوری خرید می کنید حتما ساعت را روی مچ دستتان امتحان کنید و اگر تصمیم دارید سراغ فروشگاه های آنلاین بروید، مچ دست خود را اندازه بگیرید و با ابعاد نوشته شده در سایت مقایسه کنید.

نیت خود از خرید را تعیین کنید.

برند های مطرحی مثل برند رولکس، پتک فیلیپ و تیسوت ساعت هایی تولید می کنند که در صورت مراقبت، می توانند تا سال ها ارزش مالی خود را حفظ کنند. این ساعت ها علاوه بر زیبایی جنبه سرمایه گذاری نیز دارند. باید در نظر داشته باشید که قصد شما از مطالعه راهنمای خرید ساعت مجلسی مچی زنانه چیست؟ آیا قرار است فقط در یک مجلس خاص استفاده شود یا می خواهید سرمایه گذاری کنید؟ این برند های مشهور و معتبر در ایران نیز نمایندگی دارند و شما می توانید هر کدام از آن ها را از فروشگاه تک ثانیه تهیه نمایید. این فروشگاه امکان خرید اقساطی را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.

جمع بندی

ساعت های زنانه انواع مختلفی دارند که هر کدام برای موقعیت و شرایطی خاص تولید شده اند. ساعت های ساده و مینیمال برای استفاده روزمره، ساعت های اسپرت با قابلیت های گوناگون برای ورزش و ساعت های لوکس برای مراسم و مهمانی. انتخاب و خرید ساعت در هر یک از این دسته ها که باشد، نیاز به رعایت اصولی خاص و توجه به نکات مختلفی دارد. در این مقاله به معرفی نکات مهمی که در راهنمای خرید ساعت مجلسی مچی زنانه باید رعایت شود پرداختیم تا به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا