دسته‌بندی نشده

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی

اصطلاح ساخت سوئیس دیگر فقط یک برچسب برای ساعت ها نیست؛ بلکه ساخت سوئیس مهر تاییدی برای تضمین کیفیت ساعت است. زیرا امروزه بیش از نیمی از ساعت های لوکس و باکیفیت دنیا توسط برند های سوئیسی ساخته می شوند؛ به همین دلیل ساعت های سوئیسی تا این حد بین مردم محبوب هستند. علاوه بر این ها بیشتر برند های محبوب ساعت سازی در دنیا در سوئیس قرار دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین برند ساعت مچی سوئیسی را نام ببریم و درمورد آن توضیح دهیم.

بهترین برند های ساعت سازی سوئیسی

  1. امگا

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند ساعت سازی امگا است. امگا در کنار دریاچه بین و در نزدیکی شهر بیل تاسیس شده است. مکان تاسیس این ساعت در نزدیکی مکان تاسیس رولکس قرار دارد. امروزه این دو برند را می توان از مشهور ترین و برترین برند های سازنده ساعت مچی در دنیا دانست.

برند امگا یکی از شریک های رسمی ناسا آمریکا است و شخصیت های معروف دنیا مانند جورج کلونی از ساعت های این برند استفاده می کنند. برند امگا به عنوان بهترین برند ساعت مچی سوئیسی افتخارات دیگری را نیز در کارنامه خود دارد. برای مثال ساعت Omega Speedmaster Professional اولین ساعت تاریخ است که روی کره ماه از آن استفاده شده است. این ساعت به یکی از محبوب ترین ساعت های دنیا بدل شده است.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L
قیمت ویژه: 2,101,000 تومان 2,267,000
ساعت DW زنانه فلزی گرد استیل صفحه سرمه ای نگین دار DW-5417-L

همچنین ساعت مچی اصل که برند امگا طراحی می کند، تعریف جدیدی از ساعت های مردانه مدرن و اسپرت ارائه می دهند. تقریبا می توان گفت که هیچ تولید کننده ساعت دیگری نتوانسته است حتی به تیتر اخبار ها نزدیک شود. به همین دلیل است که به عنوان بهترین برند ساعت مچی سوئیسی دست کمی از برند محبوب و شناخته شده رولکس ندارد.

برند های De Ville ، Seamaster و Speedmaster از زیر مجموعه های برند امگا هستند.

بهترین برند ساعت مچی سوئیسی

  1. رولکس

امکان ندارد که لیستی از بهترین ساعت های سوئیسی تهیه کنیم و برند رولکس در آن وجود نباشد. رولکس اولین کارخانه خود را در حومه آرام کلانشهر تجاری ژنو تاسیس کرد. برای آشنایی با رولکس لازم نیست که توضیح زیادی بدهیم. اما بهترین توصیف برای ساعت رولکس به عنوان بهترین برند ساعت مچی سوئیسی این است که نقطه قوت این برند نه تنها در محصولات باکیفیت، بلکه در تاریخچه پر افتخار آن است. تاریخچه ای که نه تنها بازاریابی هوشمندانه، بلکه اختراعات و داشتن تبادل با جهان نقش بسیار مهمی در موفقیت آن داشته است. سایت تک ثانیه ساعت های اصل و جذاب این برند را با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند.

شاید ساعت های رولکس پیچیده ترین ساعت های دنیا را نداشته باشد؛ اما محصولاتی که این برند تولید می کند، بر دقت و کیفیت بالا و طراحی فوق العاده زیبا تمرکز دارد. این ویژگی باعث می شود که خیال مشتریان این برند از بابت کیفیت محصولات کاملا آسوده باشد.

ساعت مچی زنانه و ساعت مردانه برند رولکس مطابق با بالاترین استاندارد های ساعت سازی ساخته می شوند. تمامی ساعت های این برند حداقل برای دهه ها می توانند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهند. حتی برخی از مدل های ساعت رولکس برای آیندگان در تالار های دنیا قرار گرفته اند.

ساعت مچی سوئیسی

  1. پاتک فیلیپ

یکی دیگر از برند های محبوب سوئیسی برند پاتک فیلیپ است. پاتک فیلیپ نیز یکی از معتبر ترین برند های ساعت سازی است که برخی از ساعت های آن در حراجی ها تا ده ها میلیون دلار نیز فروش رفته اند.

برای مثال ساعت Patek Philippe Henry Graves Supercomplication از این برند در سال 2014 با قیمت باورنکردنی 16 میلیون پوند فروخته شد و توانست لقب گران قیمت ترین ساعت دنیا را به خود بگیرد.

یکی از دلایلی که باعث می شود برند پاتک فیلیپ در لیست بهترین برند ساعت مچی سوئیسی قرار بگیرد این است که این برند به صورت عمده ساعت تولید نمی کند. تقاضا برای ساعت های پاتک فیلیپ همیشه بیشتر از عرضه است. میزان عرضه این برند به قدری کم است که حتی ممکن است برای سفارش یک ساعت لازم باشد که با مدیر شرکت یعنی تیری استرن به صورت حضوری ملاقات کنید و سفارش خود را تحویل دهید.

در کنار تاریخچه بسیار غنی این شرکت، قانون ساعت سازی نیز در آن بسیار سخت گیرانه است. برای بهترین برند ساعت مچی سوئیسی نیز این قوانین کاملا صادق اند. تمامی ساعت های برند پاتک فیلیپ باید استاندارد های سخت گیرانه را پشت سربگذارند تا بتوانند به دست مشتری برسند.

ساعت مچی سوئیسی

  1. بلان پین

یکی دیگر از برند های بسیار محبوب و شناخته شده سوئیسی در حوزه ساخت ساعت های مچی برند بلان پین است. برند بلان پین یکی از قدیمی ترین برند های سوئیسی است که با ساخت ساعت های مکانیکی خود شناخته می شود.

تعهد این برند به ساعت های مکانیکی به حدی است در دورانی که ساعت های مکانیکی رو به فراموشی بودند و همه برند ها سراغ تولید ساعت های کوارتز می رفتند، هنوز هم ساعت های مکانیکی تولید می کرد. این برند همچنان به عنوان یکی از برند های معتبر سوئیس شناخته می شود.

  1. زنیت

برند بعدی که می تواند بهترین برند ساعت مچی سوئیسی باشد، برند زنیت است. این برند اولین کارخانه خود را در لو لوکل در میان فلات کوه های Jura تاسیس کرد. برند زنیت بیشتر به دلیل معرفی El Primero مشهور است. El Primero اولین کرنوگراف خودکار جهان است. این کرنوگراف فرکانس بالای 3600 نوسان در دقیقه را دارد و همچنان به عنوان یک مرجع برای تولید کرنوگراف های خودکار محسوب می شود.

نتیجه گیری

اگر سوئیس را قطب تولید ساعت مچی در دنیا معرفی کنیم، اغراق نکرده ایم؛ چراکه برخی از بزرگ ترین، محبوب ترین و بهترین برند های ساعت ساز در دنیا در سوئیس تاسیس شده اند و همچنان به فعالیت های خود ادامه می دهند. برند هایی که در خاک این کشور تاسیس شده اند، همگی از بزرگان این صنعت شناخته می شوند و برخی از بهترین محصولات و مهم ترین اختراعات تاریخ ساعت سازی را در کارنامه خود دارند. برای آشنایی بیشتر در این مقاله درمورد بهترین برند ساعت مچی سوئیسی توضیح دادیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا