دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت ست

نمايش 1 تا 48 از 422 (9 صفحه)

ساعت ست

خرید ست ساعت ؛ یک خرید مهم برای زوج‌های جوان

خرید ست ساعت مچی به‌خصوص ست عروس و داماد، جزو خریدهای مهم قبل یا بعد از ازدواج برای زوج‌ها است. در خرید ساعت ست، از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن‌ها توجه داشت می‌‌‌توان به کیفیت محصول، سلیقه عروس و داماد و میزان بودجه افراد اشاره کرد. به‌طورکلی، ساعت‌های ‌زنانه ظرافت بیشتری دارند و اندازه آن‌ها نیز کوچک‌تر از ساعت‌های ‌مردانه است. بنابراین، با خرید یک ست ساعت باکیفیت، می‌‌‌توانید استایلی زیبا و هماهنگ داشته باشید. برای آشنایی با نکات خرید یک ساعت ست ایده‌آل از تک ثانیه همراه ما باشید.

 

نکات خرید ست ساعت

یک ست ساعت مچی زیبا، در هماهنگی با لباس عروس و داماد می‌‌‌تواند جذابیت دوچندانی به زوج‌های ‌جوان ببخشد. ست‌های ‌ساعت می‌‌‌توانند تا حدی بازتاب‌دهنده شخصیت شما نیز باشد. بنابراین، مهم است که انتخاب درستی در این مورد داشته باشید و به نکات خرید ست ساعت توجه کنید. در ادامه مهم‌ترین این نکات را با هم بررسی می‌‌‌کنیم. 

 

استایل ست ساعت

از جمله استایل‌های ‌ست ساعت موجود در بازار می‌‌‌توان به استایل‌های ‌کلاسیک، اسپرت مانند ساعت‌هایی خاص با قاب درشت، فشن (Fashion)، غیررسمی و رسمی اشاره کرد. برای مثال، اگر داماد کت و شلواری اسپرت را برای مراسم عروسی خود انتخاب کرده است، یک ست ساعت اسپرت می‌‌‌تواند برای عروس و داماد مناسب باشد.

البته بسیاری از شرکت‌ها، برخی ست‌های ‌ساعت را روانه بازار کرده‌اند که در آن‌ها طرح‌های ‌کلاسیک و اسپرت به‌صورت ترکیبی استفاده شده‌اند که مورد استقبال قرار گرفته است که از جمله می توان به ساعت ست رومانسون، ساعت ست تیسوت، ساعت ست سیتیزن اشاره کرد. مدل‌های ‌کلاسیک-اسپرت ساعت ست عروس و داماد با انواع لباس‌های ‌اسپرت، مجلسی و رسمی هماهنگی دارند.

دسته بندی مرتبط: ساعت کلاسیک و ساعت اسپرت

ساعت ست عروس و داماد

رنگ ست ساعت مچی

برندهای ساعت‌سازی، محصولات خود را در انواع رنگ‌ها تولید می‌‌‌کنند و توانسته‌اند طیف وسیعی از سلایق را پوشش دهند. از جمله رنگ‌های ‌به‌کاررفته در ست ساعت مچی می‌‌‌توان به رنگ‌های نقره ای، مشکی، سفید، قهوه‌ای، طلایی، رزگلد و ترکیب این رنگ ها اشاره کرد که مورد استقبال عروس و دامادها نیز هستند. نکته مهم این است که تم رنگی ست ساعت و دستبند با لباس‌های ‌عروس و داماد هماهنگی داشته باشند. مدل‌های ‌خاصی از ساعت‌های ‌نگین‌دار که جلوه زیبایی نیز دارند مخصوص مراسم عروسی طراحی شده‌اند که در خرید این محصولات نیز باید دقت کافی را به خرج داد.

 

اندازه و شکل صفحه ساعت ست

قطر صفحه ساعت‌های ‌زنانه معمولا بین 2.4 تا 3.2 سانتی‌متر و ساعت‌های ‌مردانه بین 3.6 تا 5 سانتی‌متر است. از طرفی، ساعت‌های ‌اسپرت دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند. همچنین، شکل صفحه ست ساعت عروس و داماد نیز بهتر است مشابه همدیگر باشند.

 

جنس شیشه و بدنه ست ساعت

از جمله متریال‌های ‌مورد استفاده در شیشه ساعت می‌‌‌توان به انواع پلاستیک، تلق، شیشه و کریستال اشاره کرد. بهترین گزینه برای صفحه ساعت، کریستال است. این متریال ضد ضربه، ضد سایش و خش است؛ اما برای اینکه بخواهید ساعتی با صفحه کریستال خریداری نمایید، باید بیشتر هزینه کنید.

نکته مهم دیگری که باید در خرید ست ساعت به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه ساعت است. بدنه ساعت‌ها به‌طورکلی از جنس تیتانیوم و استیل هستند.

قیمت ساعت ست

 

برترین مدل‌های ‌ساعت مچی ست

ست‌های ‌ساعت مچی که با نام Hers & His نیز شناخته می‌‌‌شوند، از پرفروش‌ترین محصولات برندهای معروف ساعت‌سازی در جهان به شمار می‌‌‌آیند. انتخاب یک ست ساعت ممکن است برای برخی از عروس و دامادها به موضوعی چالش‌برانگیز تبدیل شود. در ادامه مدل‌های ‌ساعت ست را برای شما آورده‌ایم.

 

ساعت ست رولکس

آوازه ساعت های رولکس در سرتاسر جهان پیچیده است و به جرات می توان گفت که مشهورترین ساعت مچی در جهان، ساعت رولکس است. این شرکت نیز ساعت های ست عرضه کرده که محبوب ترین مدل آن ساعت ست رولکس مدل دیت جاست می باشد که در رنگ های مختلف با بهترین کیفیت موجود می باشد.

 

ساعت ست تیسوت

برند سوئیسی تیسوت (Tissot) از سال 1853 میلادی کار خود را آغاز کرده است که یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت‌سازی در جهان به شمار می‌‌‌آید. این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، توانسته است جوایز زیادی را در اروپا از آن خود کند. ست‌های ساعت تیسوت جزو بهترین گزینه‌هایی است که می‌‌‌توانید انتخاب کنید. این محصول هم دارای بند چرمی و هم استیل است.

 

دسته بندی مرتبط: ساعت بند چرمی

 

ساعت ست سیتیزن

سیتیزن یک نام آشنا و قابل اطمینان برای ما ایرانی ها است. این شرکت ژاپنی در سال 1930 در ژاپن تاسیس شده و تابحال به تولید ساعت های بادوام با قیمت مناسب مشغول بوده است. این شرکت نیز ساعت ست در رنگ بندی گوناگون و استایل های مختلف عرضه کرده است. ساعت های ست سیتیزن با بند های چرمی و بند استیل در فروشگاه تک ثانیه موجود می باشد.

 

ساعت ست رومانسون

برند رومانسون  (Romanson) در حال حاضر یک برند در کلاس جهانی است که هرساله محصولات خود را در 70 کشور جهان به فروش می‌‌‌رساند. این برند ساعت‌سازی در سال 2008، موفق به تولید نمونه اولیه ساعت‌های ‌جیبی با موتور مکانیکی شد و در سال 2010 سری Active را راه‌اندازی کرد که عملکردی فوق‌العاده دارند. رومانسون همچنین تولیدکننده ساعت مچی ست نیز هست که در نوع خود کم‌نظیر است .

 

ساعت ست هابلوت

هابلوت یا هوبلو سازنده ساعت های لوکس سوئیسی است که در سال 1980 در سوئیس تاسیس شده است و و توانست با طراحی و ساخت ساعت های مدرن جایگاه ویژه ای در صنعت ساعت سازی پیدا کند. این شرکت نیز به تولید ساعت های ست پرداخته است که محبوب ترین مدل آن ساعت هابلوت ست کلاسیک فیوژن می باشد که در دو نوع کلاسیک و اسپرت طراحی شده است.

 

ساعت ست سیکو (Seiko)

برند ساعت‌سازی سیکو، یک شرکت ژاپنی است که از سال 1881 کار خود را آغاز کرده است. سیکو در ژاپنی به معنای "نفیس" است. در سال 1960، این شرکت اولین سری از ساعت‌های ‌گرند سیکو را روانه بازار کرد که از نظر دقت، جزو برترین ساعت‌های ‌تولیدشده در زمان خود بود. ساعت‌های ‌ست سیکو بسیار زیبا و بادوام هستند و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند.

ست ساعت

 

خرید آسان بهترین ست‌های ساعت مچی از تک ثانیه

زوج‌های ‌جوان برای خرید لباس، حلقه و زیورآلات محصولاتی را انتخاب می‌‌‌کنند که از نظر ظاهری با یکدیگر هماهنگ باشند. ساعت نیز یکی از اقلام مهمی است که عروس و دامادها باید در خرید آن دقت کنند. ساعت‌ها باید از لحاظ استایل، رنگ و جنس بدنه با هم ست باشند. برندهای معروفی در سطح جهان وجود دارند که ست‌های ‌ساعت مچی عروس و داماد را عرضه می‌‌‌کنند و محصولات هریک از این برندها جذابیت‌های ‌خاص خود را دارند. ما در تک ثانیه، این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که انواع ست ساعت در طرح و رنگ‌های ‌مختلف را به‌صورت آنلاین مقایسه کرده و آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید.  

سوالات متداول

قیمت ساعت ست اصل از حدوده یک میلیون تومان شروع می شود. برای مشاهده لیست قیمت ها بروی سایت تک ثانیه کلیک کنید.

بله تمامی ساعت های ست جعبه جداگانه ای دارند.

بهترین و متنوع ترین ساعت های ست از برند های سیتیزن، رومانسون، تیسوت، رولکس، ای پی و کیو اند کیو می باشند. برای مشاهده مدلها بروی سایت تک ثانیه کلیک کنید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل