دسته‌بندی نشده

ساعت دیت جاست رولکس – شاهکاری در میان ساعت‌های مچی

ساعت مچی دیت جاست رولکس

فرمی زیبا، ساده و بی‌نظیر. به کارگیری در‌هم‌آمیخته ای از طلای سفید و استیل، ترکیبی از کیفیت و لاکچری.

هم در لحظات خاص و هم در شرایط بحران، دوام خیره‌کننده این ساعت مثال‌زدنی است.

ساعت مچی دیت جاست اولین ساعت کلاسیک ارائه شده توسط شرکت رولکس است که از گذشته تا به امروز به عنوان یک شاهکار مهندسی می‌درخشد.

فروش ویژه
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
قیمت ویژه: 2,590,000 تومان 2,870,000
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
قیمت ویژه: 1,790,000 تومان 2,067,000
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
قیمت ویژه: 1,620,000 تومان 1,863,000
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
قیمت ویژه: 1,613,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
قیمت ویژه: 1,613,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
ساعت رولکس دیت جاست مردانه دورنگ طلایی صفحه سبز مشکی Rolex-4797-G
قیمت ویژه: 1,613,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس دیت جاست مردانه دورنگ طلایی صفحه سبز مشکی Rolex-4797-G

اگر برای باقی‌مانده عمرتان فقط بتوانید یک ساعت مچی داشته باشید، کدام برند را انتخاب می‌کنید؟ مطمئنا ساعت‌های برجسته‌ای وجود دارند که به لحاظ فنی پیچیدگی‌های بیشتری دارند، اما یافتن ساعتی که مانند ساعت رولکس زیبایی و تناسب برای استفاده روزمره را در عین مقاومت در شرایط مختلف محیطی در خود داشته باشد، بسیار دشوار است.

رولکس این مدل خود را به عنوان پرچم‌دار مدل‌های ساعت‌های مچی رسمی معرفی نموده است.

 محصولات مرتبط : ساعت رولکس

دهه ‌هاست که دیت‌جاست استایل سوئیسی خود را با تاج پنج ضلعی خود حفظ کرده است. این مدل از ساعت‌های رولکس دقیق و بی نظیر هستند و برای سال‌های سال باقی خواهند ماند. مدل‌های چندانی یافت نمی شوند که به جذابیت ساعت مچی دیت ‌جاست باشند.

 دیت‌ جاست رولکس

نگاهی به تاریخچه دیت‌ جاست رولکس

ساعت مچی دیت‌جاست در سال 1945 عرضه شده و اولین ساعت مچی کرونومتر است که مجهز به مکانیزم کوک‌شونده خودکار و نمایشگر تاریخ است. با الهام از سری "اویستر پرپچوال" (اولین ساعت ضد آب و ضد گرد و غبار رولکس در سال 1926) این نوآوری به درستی نام "اویستر" را یدک می‌کشد. تمام برند‌ها ادعای ضد آب بودن ساعت را دارند ولی در عمل تعداد کمی از آنها صد‌در‌صد ضد آب هستند.

مقاله مرتبط : کرونومتر در ساعت مچی چیست ؟

شناگر انگلیسی به نام مرسدس گلیتزه، یک سال پس از عرضه سری اویستر پرپچوال زمانی که در حال عبور از کانال انگلیس از اروپا تا افریقا بوده، این مدل ساعت را به دست داشته است و در تمام این مدت دیت‌جاست به خوبی عمل نموده است. دیت جاست در هر دو سایز قاب 36 و 41 میلی متری درخشان و زیباست.

ساعت مچی رولکس 

بی نقصی : مشخصه کلیدی دیت ‌جاست رولکس

یکی از دلایل درخشان بودن طراحی این ساعت استفاده از کالیبر 3135 در ساخت آن است. دقت بسیار بالای موتور این ساعت به گونه‌ای است که پس از مدت زمان طولانی کار‌کرد در حد ثانیه و حتی کمتر خطا دارد. خاصیت خود‌کوک‌شوندگی موتور این ساعت در هر دو جهت، دلیل این دقت خیره‌کننده است. در مورد ذخیره شارژ موتور نیز دیت‌جاست در میان دیگر رقبای لوکس خود حرف‌هایی برای گفتن دارد و با حدود 48 ساعت ذخیره توان به نظر عملکرد قابل قبولی دارد.

از سوی دیگر، موتور مورد استفاده در این ساعت قابلیت تحمل بالایی دارد به طوری که حتی تغییرات دمایی بسیار شدید نیز نمی‌تواند آسیبی به این ساعت وارد نماید. نوآوری و توجه به جزئیات در شاهکارهای رولکس به قانون تبدیل شده است اما جذابیت واقعی این ساعت زمانی نمایان می‌شود که روی مچ بسته می‌شود.

 محصولات مرتبط : ساعت رولکس

تمامی قاب‌های ساعت های رولکس در کارخانه رولکس تولید می‌شوند و چهره‌ای متمایز به آنها می‌دهند. تاریخ در کنار ساعت 3 نشان داده شده و به صورت اتوماتیک تغییر می‌کند. طراحی لنز‌های سیکلوپ بروی شیشه ی ساعت ها که ابداع رولکس هست، تاریخ را با بزرگنمایی خاصی نشان میدهد که خواندن آن را راحت‌تر می کند.

دیت جاست ساعتی است که تمامی استاندارد‌ها را در خود جای داده و توازن صحیحی از امکانات را در خود دارد: جذابیت بی‌همتا و استایل مثال زدنی در عین سادگی، دیت‌جاست را به ساعتی بی نظیر تبدیل نموده است.

تشخیص ساعت اصل از بدل رولکس 

روش اول تشخیص ساعت مچی رولکس اصل این است که عقربه های ساعت رولکس اصل به هیچ عنوان صدا نمی دهد و اگر شما ساعت مچی رولکس را نزدیک گوش خود کردید و متوجه صدا تیک تاک از عقربه های ساعت شدن به اصل بودن آن شک کنید 

روش دوم تشخیص ساعت رولکس وزن آن است که ساعت رولکس اصل با توجه به فلزات مصرفی در آن وزن سنگین قابل توجهی را به نسبت دیگر ساعت های مچی دارد که به راحتی می توان اصل بودن آن را سنجید پ

در روش سوم برای تشخیص ساعت اصل صفحه نمایش ساعت مچی رولکس است که در این صفحه یک عدد نمایش دهنده تاریخ قرار دارد و روی تاریخ یک عدسی کوچکی تعبیه شده است که تاریخ را بزرگنمایی می کند ، ساخت این عدسی بسیار سخت است و به همین دلیل  معمولا سازنده های ساعت های تقلبی رولکس این مورد را از قلم می اندازند . 

شما عزیزان می‌توانید نمونه‌هایی متنوع از ساعت مچی را در فروشگاه اینترنتی ساعت تک ثانیه مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا