دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین مارک ساعت مچی مردانه از جهات مختلف

بسیاری از ما زمانی که می خواهیم برای مردان هدیه بخریم اولین گزینه ای که به ذهنمان می رسد، ساعت مچی است. همچنین تمایل داریم که لوکس ترین، با کیفیت ترین و بهترین ساعت را برای این کار انتخاب کنیم. گزینه های متعددی در بازار موجود هستند و همین تنوع زیاد باعث سردرگمی ما می شود. به نظر شما بهترین ساعت باید چه معیار هایی داشته باشد؟ برای این سوالِ کلی پاسخ دقیق و قطعی ای در دست نیست؛ اما می توانیم بگوییم که ساعتی لوکس محسوب می شود که عملکرد، کیفیت و زیبایی را توامان داشته باشد. در این مقاله می کوشیم درباره 6 مورد از بهترین مارک ساعت مچی مردانه توضیحاتی بدهیم.

6 مورد از بهترین برند های ساعت مچی مردانه

  1. Breitling

بهترین مارک ساعت مچی مردانه Breitling

Breitling ساعت ساز سوئیسی است که در شهر Grenchen این کشور زندگی می کرده است. طراحی این ساعت به گونه ای است که سخت ترین شرایط و شدید ترین ضربه نمی تواند به آن آسیبی برساند. هر ساعت برایتلینگ تاییدیه کرونومتر COSC را دارد. این در حالی است که تنها 3 درصد از ساعت هایی که در کشور سوئیس تولید می شوند، می توانند این گواهی را به دست آورند. این ضمانت به طور خاص غواصان و کسانی را که هوانوردی می کنند، تحت تاثیر قرار داده است.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

ساعت های این برند با صفحه ای بسیار خوانا و با مکانیزم سیم پیچ کاملا مکانیکی طراحی شده اند. ساعت های برند Breitling که از جهاتی می توانیم آن را از بهترین برند های ساعت مچی در جهان بدانیم، دارای تسمه های قابل تعویض چرمی، لاستیکی یا پارچه ای ECONYL هستند. لازم به ذکر است که این ویژگی در میان بهترین مارک های ساعت مچی مردانه دیده نمی شود.

  1. Cartier

بهترین مارک ساعت مچی مردانه Cartier

بیشتر شما نام برند کارتیه را در میان برند های مطرح طلا و جواهر شنیده اید. کارتیه در سال 1847 در فرانسه شروع به کار کرد و چندی نگذشت که به برندی مشهور و پر طرفدار کالا های لوکس تبدیل شد. امروزه آن را یکی از تولیدکنندگان بهترین ساعت های مچی مردانه می شناسند. این برند در سال های اولیه فعالیت خود مورد توجه و تحسین پادشاه ادوارد هفتم قرار گرفت و آن را با نام «جواهرفروش پادشاهان و پادشاه جواهرفروشان» می نامیدند. امروزه مدل های جدید ساعت کارتیر مجلل بودن، زیبایی و راحتی را در کنار هم دارند.

  1. Omega

ساعت مچی Omega

بسیاری از افراد برند امگا را پس از المپیک می شناسند. یکی از ساعت های این برند نشان دهنده زمان در بازی های رسمی المپیک بود. از میان دلایل دیگری که ساعت امگا را به بهترین برند ساعت مچی مردانه بدل کرده است می توانیم به جزئیات پیچیده، طراحی خیره کننده و ساخت باکیفیت اشاره کنیم. این برند در سال 1848 تاسیس شد و در ابتدا آن را با نام Louis Brandt & Fil می شناختند؛ اما پس از طراحی ساعت کالیبر 19 که با نام امگا شهرت یافت، نام خود را به امگا تغییر داد. بهترین ساعت های مچی مردانه این برند را می توان دور مچ اشخاصی همچون دنیل کریگ، شاهزاده ویلیام، جورج کلونی، تام هنکس و نیکول کیدمن دید.

  1. Zenith

ساعت مچی مردانه Zenith

زنیت یکی از افرادی است که در سال 1865 شروع به تولید بهترین ساعت های مچی کرد. ویژگی متفاوت این ساعت ساز این است که همچنان ساعت های خود را در داخل برند خود تولید می کند و مانند دیگر تولیدکنندگان ساعت آن ها را برون سپاری نمی کند. مقاومت بی نظیر ساعت زنیت زبانزد خاص و عام شده است. در سال 1970 اولین ساعت ضد آب این برند را به هواپیمایی که از فراز اقیانوس اطلس میان پاریس و نیویورک در حال حرکت بود، بستند. اتفاقی که افتاد باورکردنی نبود. این ساعت با وجود دمای 62 درجه سانتی گراد و در ارتفاع 10000 پایی سالم مانده و دقت و کیفیت خود را حفظ کرده بود.

  1. Jaeger-LeCoultre

ساعت مچی مردانه Jaeger-LeCoultre

آنتونی لکالتر در سال 1883 این برند را راه اندازی کرد. یکی از ویژگی هایی که ساعت های آن را به بهترین برند ساعت مچی مردانه بدل کرده است، توجه دقیق به جزئیات و ایجاد خطوط زیبا و منحصر به فرد است. این مارک ساعت خوب با ارائه ویژگی های خاص در زمان خود انقلابی به پا کرد. در زمانی که ساعت های بیشتر برند های جهان تنها تعداد انگشت شماری کالیبر داشتند، این برند ساعتی با کالیبر 1200 به بازار عرضه کرد. برند لکاکتر بر کیفیت و جزئیات ساعت های خود دقتی وسواس گونه به خرج می دهد و برخلاف دیگر تولیدکنندگان قاب ها، صفحات و عقربه های خود را در داخل تولید می کند. ساعت های این برند به سیستمی مجهز اند که در آن ساعت بدون استفاده از کلید به عقب بر می گردد.

  1. IWC Schaffhausen

ساعت مچی مردانهIWC Schaffhausen

فلورنیتن آریوستو جونز مهندس و ساعت ساز آمریکایی بود که در سال 1868 می کوشید صنعت سوئیسی و فناوری آمریکایی را با یکدیگر ترکیب کند. حاصل تلاش های او تاسیس شرکت بین المللی ساعت بود. ساعت های این برند عملکرد قوی و زیبایی را توامان در خود جای داده اند و همه آن ها را با همین ویژگی می شناسند. تا آنجایی که برخی می گویند اگر می خواهید یک فرد را تحت تاثیر قرار دهید ساعت رولکس بخرید و اگر می خواهید یک کلکسیونر ساعت را تحت تاثیر قرار دهید برند IWC Schaffhausen خریداری کنید. در بهترین ساعت های مچی این برند محبوب جدیدترین فناوری زمان سنجی که یکی از آن ها Portugieser است، انعکاس یافته است.

جمع بندی

برای بسیاری از مردان و یا کلکسیونر های بهترین ساعت های مچی ، برند حرف اول را می زند. این افراد همیشه از خود می پرسند بهترین مارک ساعت مچی چیست و یا بهترین ساعت های مچی مردانه چه ویژگی هایی باید داشته باشند. در مجموع ساعت هایی را باکیفیت و لوکس می دانیم که در کنار کارایی و کیفیت، جذاب و زیبا هم باشند و طراحی جزئیات آن ها با دقت صورت گرفته باشد. در این مقاله 6 مورد از بهترین مارک ساعت مچی مردانه را مورد بررسی قرار دادیم و ویژگی های هر یک را به صورت جداگانه ذکر کردیم. مقاله پیشنهادی بعدی ما به شما معرفی بهترین برند ساعت زنانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا