دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت شنل Chanel

ساعت شنل زنانه سرامیکی Chanel-3525-L
تخفیف ویژه
2,291,000 تومان 2,362,000 تومان
ساعت شنل زنانه سرامیکی رنگ شیری Chanel-2028-L
تخفیف ویژه
ساعت مچی عقربه ای زنانه چنل مدل Chanel-1918-L
تخفیف ویژه
نمايش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)

ساعت مچی شنل

ساعت شنل Chanel

شرکت شنل، نمادی از ظرافت و شکوه در دنیا می‌باشد. ساعت‌های مچی شنل با جذابیت خیره‌کننده خود شناخته شده هستند و مانند یادگاری از زمان باستان بر مچ دست می‌درخشند.

مدل‌هایی مانند Chanel Premier، Chanel J12 و حتی Chanel Mademoiselle Prive دوستداران ساعت در اطراف دنیا را به خود خیره کرده اند.

شنل در سال ۱۹۳۰ توسط خانم گابریله شنل بنیانگذاری شده است.

این کمپانی توجه زیبایی دوستان قرن ۲۰ ام را به کلی تغییر داده و به خود جلب نموده است.

مدل Premier اولین کلکسیون ساعت چنل، در سال ۱۹۸۷ رونمایی شد.

ساعت های چنل توسط شخصیت های سرشناسی مانند کریستن دانست و آنجلینا جولی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

چنل اولین ساعت خانگی Tourbillon خود را در سال ۲۰۰۵ با نام Tourbillon J2 معرفی کرد.

 

 

داستان موفقیت برند فرانسوی ساعت مچی شنل

 

قدمت خانه مد شنل به سال ۱۹۱۳ برمی‌گردد، زمانی که خانم گابریله کوکو شنل اولین بوتیک خود را در Deauville تاسیس کرد. در طول دهه‌های بعدی، نام شنل به یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین نام های دنیای مد تبدیل شد. امروز، شنل به عنوان طراح استایل زنان برجسته شهرت پیدا کرده است. اما دامنه فعالیت این برند بسیار فراتر از تولید لباس‌های مجلسی و ژاکت‌های راه راه است. در واقع، شنل از دهه ۱۹۸۰ به تولید جواهر و زیور آلات پرداخته که در میان آنها ساعت‌های مچی برای بانوان و آقایان نیز تولید کرده است. تاریخچه تولید ساعت کمپانی شنل به کشور سوئیس ارتباط پیدا می‌کند به طوری که کارگاه تولیدی این کارخانه در منطقه تاریخی La Chaux-de-Fonds  واقع شده است. علاوه براین، شنل با کمپانی‌های مشهوری مانند آدمارس پیگه همکاری دارد. استایل متمایز فرانسوی با صنعت ظریف ساعت‌سازی سوئیس در هم آمیخته و در نتیجه ساعت‌هایی شکیل و قابل اعتماد با کارایی بالا به وجود آمده است. داستان موفقیت شنل در صنعت ساعت تا به امروز ادامه داشته و تعدادی ساعت بسیار خیره‌کننده در کلکسیون این شرکت یافت می شود که تا حدودی با نوآوری برای خانه مد طراحی شده اند. شنل در تمام جهان به ظرافت فرانسوی و سبک مدرن محصولاتش معروف است.

 

معرفی ساعت های مچی شنل 

گابریله شنل با استعداد به استفاده از پوشاک و عناصر یافت شده در کمد مردان در طراحی مد بانوان مشهور است. بنابراین تا حدی جای تعجب است که خود او هرگز از ساعت مچی استفاده نمی‌کرد و به فکر تولید آن نیفتاد. از سال ۱۹۸۰ بود که این برند لوکس شروع به تولید و فروش ساعت‌های لوکس کرد. اولین مدل ساعت تولید شده توسط شنل، یک ساعت زنانه بود که به دنیای صنعت ساعت معرفی شد و نام مناسب و زیبای Premiere برای آن انتخاب شد. این ساعت به دلیل زیبایی و ظرافت در عین سادگی خود، حتی تا امروز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. ساعت‌های Chanel Premiere چه از طلا ساخته شده باشند چه از استیل ضدزنگ ، شکوه بی‌نظیری را نشان می‌دهند و با هر لباس حرفه‌ای یا پوشش با شکوه عصرگاهی هماهنگ هستند.

محصولات مرتبط : ساعت زنانه

  

ساعت مچی شنل Chanel J12 شیک و اسپرت

ساعت مچی شنل مدل Chanel J12 با ظاهری اسپورت و جذاب از مجموعه ساعت‌های مچی شنل است. این مدل به دلیل طراحی منحصر به فرد و اسپورت خود هنوز هم در بازار باقی‌مانده است. این مدل اولین مدل اسپورت معرفی شده توسط کمپانی شنل است. این مدل در سال ۲۰۰۰ رونمایی شد و برای مردان و زنان قابل استفاده است. نکته مهم این است که با وجود اینکه این ساعت اسپورت است اما به این معنی نیست که با زیور‌آلات دیگر قابل استفاده نیست.

محصولات مرتبط : ساعت اسپرت

J12 جواهری بر مچ دست است. این حقیقت مخصوصا برای مدل‌هایی که با سنگ‌های قیمتی تزیین شده‌اند کاملا درست است. علاوه براین، مدل‌های J12 با استایل اسپورت و ظرافت خاصی طراحی شده‌اند که پاسخگوی نیازهای مردان و زنان شیک پوش است. تکنولوژی سرامیک تیتانیوم ثبت شده این شرکت که برای تولید قاب این ساعت‌ها استفاده می‌شود نشان دهنده استحکام و استایل اسپورتی این مدل است.

 

ساعت مچی Mademoiselle Prive شنل با ظرافت خاص

شنل به تولید ساعت‌های رومانتیک و ظریف نیز پرداخته است که به طور خاص برای بانوان طراحی شده اند. این ساعت‌ها در کلکسیون Mademoiselle Prive این کمپانی جا گرفته‌اند. بخش قابل توجه این ساعت‌ها عقربه‌های شگفت انگیز آنهاست. روی این ساعت‌ها مقداری کار هنری Filigree (مربوط به صنعت جواهرسازی) نیز نقش بسته است که مهمترین آنها گلدان‌های گل حکاکی شده هستند. عقربه‌های بسیار زیبا و شگفت انگیز اِلمان‌های زیبایی این مدل از ساعت‌های شنل را تکمیل کرده اند.

قاب‌های گرد این مدل از ساعت‌های شنل در دو مدل طلای سفید و زرد قابل سفارش هستند. نسبت به دیگر اِلمان‌های ساعت، ماده به کار رفته در قاب ساعت از بهترین مواد بوده است. الماس‌های به کار رفته در این مدل به همراه دیگر زیورآلات موجود، منحصر به فرد بودن این ساعت‌های لوکس را تکمیل کرده است. این مدل از ساعت زنانه به عنوان همراهی با شکوه روی مچ دست بانوان خود نمایی می‌کند و زنانگی و کمال را به وضوح نشان می دهد.

محصولات مرتبط :  ساعت لاکچری

اما واتسون، آنجلینا جولی و دایان کروگر سلبریتی‌های مشتاق شنل

 

شنل در دنیای زیبایی و شهرت رشد یافته است. هنرمندان، خوانندگان و سلبریتی های بسیاری به دلیل شکوه این برند از آن استفاده نموده‌اند. هنرپیشه‌هایی مانند کریستن دانست و آنجلینا جولی و دیگر شخصیت‌های سرشناس از مدل ظریف Chanel Premiere استفاده کرده‌اند. دایان کروگر و اما واتسون نیز برای زیبایی اغوا کننده خود از این برند استفاده کرده اند.

مدل کلاسیک Chanel Premiere به دلیل زیبایی بی‌انتها و طراحی کلاسیک خود مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. افراد مشهوری در دنیای مدلینگ مانند کلودیا شیفر، لارا استون، کونستانس جابلانسکی، ولادا روسلیاکووا و فریدا پینتو جذب زیبایی‌های این برند شده اند.

اصلا جای تعجب نیست که مدل اسپورت Chanel J12 مورد استقبال بانوان مدرن امروزی قرار گرفته است. تعدادی از آقایان سرشناس هم از ساعت‌های اسپورت شنل استقبال کرده‌اند. در میان این آقایان می‌توانیم از "دیل وینتون" و "جیمز ون در بیک" نام برد که Chanel J12 را به دست خود بسته‌اند. همچنین هیلاری کلینتون نیز از این مدل محبوب استفاده می کند.


این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل