دسته‌بندی نشده

معایب ساعت های مچی هوشمند

معایب ساعت های مچی هوشمند

 هنگامی که به پوشیدن ساعت مچی فکر می کنید ، ممکن است احساس کنید که ساعت مچی مخصوص سنین خاص است.  اما تقاضای ساعت مچی برای همیشه برای هر رنج سنی ای ادامه خواهد داشت.  واقعیت این است که ساعت مچی بیش از 100 سال است که به طور گسترده استفاده می شود.  اما معایب ساعت های مچی که مردم در نظر می گیرند چیست؟  پاسخ فقط مد و مد است.  اجازه دهید بیشتر در مورد آن صحبت کنیم.

محصولات مرتبط : ساعت هوشمند

معایب ساعت های مچی هوشمند

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

شروع استفاده از ساعت مچی از جنگ جهانی 1 آغاز شد  با گذشت زمان ، ساعت مچی به عنوان یک پوشیدنی روتین مورد تایید قرار گرفت.

این ساعت هوشمند اکنون وسیله ای بسیار پرخواهان است.  ساعت های مچی فراوانی در بازار وجود دارد ، بنابراین شما می توانید به راحتی ساعت مچی مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنید.

محصولات مرتبط : ساعت مچی

اما از سال 2012 که تلفن های همراه معرفی شدند ، نیاز به ساعتها کمتر و کمتر شد.  دلیل آن این بود که تلفن های همراه چند کاره بودن و به راحتی نشانگر زمان را در اختیار ما قرار می دادند.  بنابراین وقتی مردم شروع به استفاده از تلفن های همراه کردند ، خرید ساعت مچی متوقف شد.

برای جلب مشتری ، این شرکت ها ساعت مچی هوشمند جدیدی را به بازار عرضه کردند.

 بله ، برخی از دوستداران گجت عاشق ساعت های مچی جدید بودند ، اما از آنجا که این ساعت ها معایبی دارند ، نمودار خرید رضایت بخشی نداشت.

معایب ساعت های مچی هوشمند

آن معایب چه بودند؟!

من می دانم که ساعت های هوشمند برای بهبود عملکرد تلفن های همراه طراحی شده اند.  اما باید در مورد معایب دستگاه مورد استفاده خود بدانید. 

در اینجا اشکالات ساعت های مچی هوشمند آورده شده است:

•اولین معایب ساعت های مچی هوشمند عمر باتری محدود است.  برخی از ساعت های هوشمند فقط 1 روز و برخی دیگر دو روز قابل استفاده هستند.  از آنجایی که همه ما از صبح تا شب به دانستن ساعت نیاز داریم ، بدیهی است که شارژ کردن را فراموش می کنیم و نتیجه این می شود که صبح باید بدون ساعت به سر کار برویم و به ساعت تلفن همراه خود بسنده کنیم.

•در حال حاضر هیچ کس واقعاً ساعت نمی خواهد.  چرا؟  زیرا تلفن های همراه ما به عنوان یک ساعت برای ما کار می کنند.  به همین دلیل است که به تدریج ساعت مچی اهمیت کمتری پیدا می کند.

محصولات مرتبط : ساعت هوشمند

•آیا توجه کرده اید که بند بعضی ساعت ها برای همه ی مچ ها ها مناسب نیستند؟  بله ، گروهی خیلی شل یا خیلی تنگ هستند که اگر ساعت گشاد استفاده کنید ، به پایین می لغزد و اگر خیلی تنگ باشد ، حتما از پوشیدن ساعت خودداری می کنید.

•اگرچه ساعت های هوشمند برای ارائه اطلاعات و داده های دقیق به ویژه برنامه های تناسب اندام و ورزش طراحی شده اند ، اما گاهی اوقات این ابزار موفق به انجام این کار نمی شود.  گاهی اوقات 60٪ اطلاعات دقیق می دهد.  هیچ تضمینی وجود ندارد  بنابراین ، شما نمی توانید به اطلاعات کاملاً وابسته باشید.

•هنگام استفاده از یک ساعت هوشمند مطمئناً تمام حساب های شبکه های اجتماعی خود را اضافه خواهید کرد. به همین دلیل ، در طول روز اعلان های بی شماری دریافت خواهید کرد.  اما در صفحه کوچک ساعت هوشمند ، اعلان ها بهم ریخته دیده می شوند.  چشم شما برای خواندن اعلان ها باید فشار بیشتری وارد کند.  بنابراین ، صفحه نمایش کوچک برای چشم مشکل ساز است.

•همانطور که ساعت های هوشمند بر روی سیستم عامل و اندروید کار می کنند ، بنابراین می توانید حدس بزنید که طی یک یا دو سال منسوخ می شوند.  بنابراین ، بدون هیچ دلیلی نیازی به هدر دادن این همه پول در ساعت هوشمند نیست.  بله ، این ساعت های هوشمند بسیار گران هستند.

•گرچه ساعت های هوشمند از ویژگی های ضدآب برخوردار هستند ، اما باندهای آن از این ویژگی برخوردار نیستند.  بنابراین ، وقتی مچ بند به طور متقابل با آب برخورد می کند ، ممکن است باند ساعت شما آسیب ببیند.

چند سالی است که افراد به خصوص جوانان علاقه خود به پوشیدن ساعت مچی را از دست داده اند.  مخصوصا با وجود تلفن همراهشان ، آنهایی که اهل فن هستند ترجیح می دهند از تلفن های همراه به عنوان ساعت استفاده کنند.  اگرچه این شرکت ها تلاش می کنند با نوآوری در ساعت های هوشمند توجه را به سمت ساعت ها جلب کنند ، اما معایب ساعت مچی روند کار را سخت می کند.  اما آنها تسلیم نمی شوند.  اگر از من سوال کنید ، ساعت مچی هوشمند بیشتر به عنوان یه بخشی از استایل در نظر گرفته می شود ، بنابراین نیازی نیست که از خریدن ساعت مچی هوشمند نا امید شوید.  آنها واقعاً ارزش استفاده را دارند شک نکنید :).

برخی از برندهای موجود در سایت:

ساعت امگا

ساعت رادو

ساعت رولکس

 

برای آشنایی با نحوه خرید از فروشگاه تک ثانیه کلیک نمایید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا