دسته‌بندی نشده

سیتیزن تکنولوژی های جدید را ترکیب می کند .

ساعت سیتیزن تکنولوژی های پیشرفته را ترکیب می کند

سیتیزن

ساعت‌های کوارتز برتر Citizen که مدت‌ها فقط در بازار داخلی ژاپن در دسترس بودند، در سال‌های اخیر به آرامی راه خود را به کشورهای خارجی باز کرده‌اند (اگرچه سال گذشته مدل مکانیکی پیشرفته Caliber 0200 در سطح بین‌المللی عرضه شد).

محصولات مرتبط : ساعت سیتیزن

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

با این حال، آخرین مدل کوارتز پیشرفته در سطح جهانی عرضه می شود.  مجموعه Citizen Iconic Nature مجموعه‌ای از ساعت‌های تیتانیومی سبک وزن است که دارای صفحه‌هایی هستند که از کاغذ سنتی و شفاف ژاپنی با رنگ‌های زنده و طبیعی رنگ‌شده اند.

سیتیزن

ساعت‌های کوارتز فوق‌دقیق Citizen تا حد زیادی در خارج از ژاپن ناشناخته هستند، اما با عرضه جهانی مدل‌های جدید در کنار مدل های تاریخی این برند به تدریج  این موضوع ناشناس بودن در حال تغییر است. 

محصولات مرتبط : ساعت کوارتز

 A060 که با انرژی خورشیدی کار میکند و در داخل Iconic Nature یافت می شود، دقت بسیار بالایی دارد و کاربردی بودن A060 با یک تقویم و همچنین نشانگر ذخیره انرژی "در صورت تقاضا" تقویت شده است.

سیتیزن

قیمت 3500 دلار آمریکا ممکن است برای هر کسی که با ساعت‌های کوارتز پیشرفته آشنا نباشد بالا به نظر برسد، اما برای این کیفیت عالی کاملاً معقول است.  قابل ذکر است که Iconic Nature با توجه به نسخه محدود 250 قطعه و مواد ویژه صفحه، ارزش بیشتری ارائه می دهد.

در واقع ساعت‌های مکانیکی با موتور های پایه ای مجهز می‌شوند که ده‌ها سال کار کنند و معمولاً قاب و صفحه‌بندی ساده‌تری دارند و در مقابل Citizen دارای یکی از پیشرفته ترین موتورهای کوارتز آنالوگ در جهان است.

محصولات مرتبط : ساعت سیتیزن

مانند اکثر ساعت‌های کوارتز رده بالای این برند، Iconic Nature دارای یک قاب است که از سوپر تیتانیوم اختصاصی Citizen ساخته شده است.  این آلیاژ تحت یک فرآیندی قرار می گیرد که به نام Duratect شناخته می شود و پنج برابر بیشتر از یک بدنه فولادی معمولی در برابر خراش مقاومت می کند.  سختی سطح نه تنها درخشندگی جذابی به قاب می بخشد، بلکه پوشش زیبایی در چندین وجه قاب حفظ می کند.

 

سیتیزن

 صفحه نمایش دو مدل است.  صفحه بالایی یک دیسک شفاف است که  نشانگرهای اعمال شده را در خود جای می دهد، در حالی که صفحه پایین Washi است، ماده سنتی که برای درهای کشویی و فانوس ها در ژاپن به دلیل کیفیت پخش نور استفاده می شود.

 

بافت متمایز Washi یک سطح پیچیده را ایجاد می کند، اما کاملاً کاربردی است: کاغذ نیمه شفاف اجازه می دهد نور از آن عبور کند و به پنل های خورشیدی زیر آن برسد که باتری را شارژ می کند.

سیتیزن

اما شگفتی A060 است، یک موتور کوارتز با دقت بالا که در سال 2015 معرفی شد. علاوه بر دقت چشمگیر، A060 دارای چندین عملکرد است.  برای مثال، عقربه ساعت را می توان به طور مستقل بدون توقف موتور تنظیم کرد و همگام سازی زمان فعلی را حفظ کرد.  و مهمتر از آن، نمایشگر تاریخ به صورت الکترونیکی برنامه ریزی شده است تا یک تقویم همیشگی باشد و زحمتی برای تنظیم آن در پایان هر ماه وجود ندارد.

 

سیتیزن

از آنجایی که A060 یک موتور Eco-Drive است  پنل های خورشیدی زیر صفحه مدرج تا زمانی که در معرض نور هستند دائماً باتری را شارژ می کنند.

محصولات مرتبط : ساعت سیتیزن

این موتور دارای حالتی به نام صرفه جویی در مصرف انرژی است، به این ترتیب هنگامی که ساعت در تاریکی پنهان می شود، عقربه ها از حرکت باز می مانند.  قرار دادن صفحه در معرض نور بلافاصله موتور را از حالت "خواب" بیدار می کند.  و البته با خاموش بودن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، این موتور با یک بار شارژ کامل، زمان را به مدت هفت ماه حفظ می کند.

 

برای آشنایی با نحوه خرید از فروشگاه تک ثانیه کلیک نمایید 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا