دسته‌بندی نشده

ساعت امگا کانستلیشن – معرفی ساعت مچی Omega Constellation

ساعت امگا کانستلیشن 

شرکت تولیدکننده ساعت امگا با معرفی خط تولید کانستلیشن، به موفقیت هایی در زمینه طراحی و ساخت ساعت مچی دست یافت. این مدل از برند امگا در سال ۱۹۵۲ معرفی شده و یکی از قدیمی ترین مدل های این ساعت ساز سوییسی به حساب می آید.

در طول زمان، این مدل ساعت بارها طراحی مجدد شده و بهبود یافته است. مدل ۱۹۸۲ کانستلیشن با گریف های شگفت انگیز روی زِه قاب ساعت، تبدیل به یکی از مشهورترین ساعت ها در طول تاریخ ساعت سازی شده است. برند امگا نه تنها مجموعه‌ای از ساعت‌های بی‌نظیر و برجسته را پیشنهاد می‌کند، بلکه همراه‌ با آن‌ها تاریخ و گذشته‌ی مجذوب کننده‌ای نیز ارائه می‌دهد.

تولیدکننده مرتبط : ساعت امگا

فروش ویژه
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
قیمت ویژه: 2,590,000 تومان 2,870,000
ساعت امگا کانسلیشن زنانه دو رنگ طلایی صفحه سیلور ایندکس نگین Omega-4784-L
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
قیمت ویژه: 1,790,000 تومان 2,067,000
ساعت دنیل ولینگتون زنانه مستطیلی طلایی سیلور صفحه سفید DW-4385-L
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه مشکی متوسط Rolex-4531-M-L
قیمت ویژه: 1,583,000 تومان 1,863,000
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه مشکی متوسط Rolex-4531-M-L
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس دیت جاست زنانه تمام سیلور اسمال Rolex-4954-L
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
قیمت ویژه: 1,583,000 تومان 1,863,000
ساعت رولکس زنانه دورنگ طلایی صفحه سبز ایندکس خطی مدیوم Rolex-4484-L
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L
قیمت ویژه: 1,576,000 تومان 1,855,000
ساعت رولکس زنانه دو رنگ طلایی صفحه صورتی ایندکس نگین Rolex-5027-M-L

 

امگا کانستلیشن یک ساعت لوکس کامل

یکی از مدل های پرطرفدار ساعت مچی امگا، مدل pie pan از سری کانستلیشن است که در سال ۱۹۵۲ رونمایی شد. معرفی این مدل شروع داستان موفقیت کلکسیون مدل کانسلیشن بود که همواره با استایل شگفت انگیز، دقت و کیفیت بالای ساخت شناخته شده است. مدل های کانستلیشن تولید شده در دو دهه ی ۵۰ و ۶۰، دارای طراحی های شگفت انگیزی بودند و موتور مکانیکی بسیار منحصر به فردی داشتند. این ویژگی ها، آنها را در تاریخ ماندگار کرد.

ساعت-امگا-کانستلیشن 

 کانستلیشن به عنوان یک مدل لوکس از برند امگا نشان دهنده ی طراحی و ساخت بسیار دقیق این سازنده است: موتور های به کار رفته در این مدل ها از کرونومتر های تایید شده با دقت بسیار بالا هستند. قاب های ساخته شده برای این مدل ها نشان دهنده ظرافت و کمال مورد استفاده در ساخت آنهاست. نقش رصد خانه ژنو که با هشت ستاره احاطه شده است در قاب بسیاری از این مدل ها دیده می شود. این ستاره ها همچنین یادآور پیروزی های امگا در مسابقات رصدخانه ها است.

مدل های اولیه pie pan امروزه بسیار محبوب هستند و مدل های پر طرفداری به حساب می آیند که در بازار ساعت های دست دوم با قیمت های نسبتا پایین پیدا می شوند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از مدل های خاص این برند به رکورد قیمت دست یافته اند. در ژوئن ۲۰۱۲، مدل کانستلیشن آلویس پریسلی در مزایده ای در نیویورک با مبلغی بالغ بر ۲۴ هزار پوند به فروش رسید. مدل مورد استفاده توسط الویس به رنگ رزگلد و با عقربه های مشکی بود و تاریخ دهه ی ۱۹۶۰ را نشان می داد.

 مقاله مرتبط :  معرفی شرکت ساعت مچی برایتلینگ Breitling

مقاله مرتبط :  معرفی شرکت ساعت مچی تگ هویر TAG Heuer

کانستلیشن منهتن ترکیبی از سنت و مدرنیته 

پس از معرفی یک سری خاص در دهه ی ۱۹۷۰، مدل کانستلیشن منهتن که توسط کارول دیدیشیم (Carol Didisheim) طراحی شده بود در سال ۱۹۸۲ رونمایی شد. معرفی این مدل استاندارد طراحی جدیدی را برای ساعت های مچی تعریف کرد. قاب این ساعت ها مجهز به گریف هایی بود که در موقعیت ساعت ۳ و ۹ قرار گرفته بودند. این گریف ها با دلایل عملیاتی نیز به کار گرفته شده بودند، چون باعث می شدند شیشه ساعت در جای خود قرار بگیرد.

مدل های اولیه، با طراحی های ظریف و شگفت انگیز خود، از موتورهای کوارتز بهره می گرفتند که این نکته نشان دهنده نوآوری این شرکت در ترکیب مدرنیته و سنت بود. در سال ۱۹۸۵، کانستلیشن منهتن با موتور اتوماتیک و پیروی از سنت به عنوان کرونومتر تایید شده روانه بازار شد.

دسته بندی مرتبط : ساعت کوارتز

امروزه، این خانواده از ساعت های محبوب امگا که با بازنگری های متعدد و نسخه های جدید تولید می شوند هنوز هم خصوصیات اولیه ساعت های ابتدایی کانستلیشن منهتن را دارا هستند. این ساعت افسانه ای امروز با نام برنده جایزه صلح نوبل میخائیل گورباچف شناخته می شود.

ساعت-امگا-کانستلیشن اصل 

 

کانستلیشن امگا ساعتی برای بانوان و آقایان

مدل های جدید مدل کانستلیشن دارای جذابیت فوق العاده برای مشتریان خانم هستند. در سال ۲۰۰۹، امگا این کلکسیون محبوب را با طراحی جدید و کاملا بازسازی شده ای معرفی نمود.

تولیدکننده مرتبط : ساعت امگا

این مدل از برند امگا توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی، توجه مشتریان جدیدی را به خود جلب کند. علاقه مندان این مدل ها با دیدن ستاره پنچ پر که مشخصه مدل کانستلیشن است و درست بالای عدد ۶ قرار گرفته است، خوشحال می شوند. گریف هایی که روی قاب این مدل ها وجود دارند با اندکی تغییر هنوز هم قابل ستایش هستند. صفحه های فوق العاده این مدل، دارای استایل و ویژگی های منحصر به فردی هستند مخصوصا دارای رنگ های مخصوص شامل نقره ای، شامپاینی، مشکی، قهوه ای، رزگلد با الماس و سفید صدفی هستند که بسیار جذابند.

ساعت مردانه امگا کانستلیشن 

ساعت های زنانه با طرح های نامحدودی ارائه می شوند. مشتریان می توانند ۴ سایز مختلف را برای قاب ساعت سفارش دهند (۲۴، ۲۷، ۳۱ و ۳۵). همچنین می توانند بین مدل مکانیکی با موتور هم محور امگا و مدل های دارای موتور کوارتز انتخاب کنند. گستره بسیار زیاد مواد مورد استفاده، طراحی مختلف صفحه ها و تزیین با الماس در برخی مدل ها در مدل های کانستلیشن امگا به کار گرفته شده اند و هر سلیقه ای را می تواند راضی کند.

 

ساعت امگا بر مچ دست نخبه های اجتماعی

سیندی کرافورد (Cindy Crawford) سال ها از ساعت های امگا استفاده نموده است و به عنوان الهه ی حامی این برند شناخته شده است. زی یی ژانگ و آدرین برودی (Ziyi Zhang و Adrien Brody) نیز از علاقه مندان حامی سری کانستلیشن هستند. در سال ۲۰۱۰، آنها لقب ساعت ست را در رویدادی در لس آنجلس به این مدل دادند. نیکل کیدمن نیز از دیگر طرفداران این مدل است که برای مدت طولانی از مدل مردانه ۳۸ میلیمتری این ساعت استفاده می کرده که دارای موتور قدرتمند هم محور ۸۵۰۰/۸۵۰۱ است.

دسته بندی مرتبط : ساعت ست

ساعت زنانه امگا کانستلیشن 

کالیبر ۲۵۰۰ هم محور امگا، اولین موتور ساعت با چرخ دنگ هم محور بود و در مدل کوچک تر ۳۵ میلیمتری مردانه این مدل نیز استفاده شده است. علاوه بر این، کلکسیون کانستلیشن، مدل های ۳۸ میلیمتری دارای نمایشگر تاریخ و روز هستند. با بهره گیری از کالیبر هم محور ۸۶۰۲/۸۶۱۲ امگا، نمایشگر روز هفته به جای شماره ۱۲ ساعت و تاریخ به جای شماره ۶ ساعت نشان داده شده است. امگا این مدل از ساعت های خود را که تاریخ و روز را نشان می دادند (مدل های Day-Date) در رنگ های رزگلد 18k و طلایی سنتی ارائه کرده است. همچنین، مدل های ترکیبی از جنس استیل ضدزنگ با رزگلد یا با طلای معمولی نیز قابل سفارش هستند. نسخه محبوب دیگر این ساعت، مدل های کانستلیشنی هستند که از جنس استیل ضدزنگ هستند.

ساعت مردانه امگا  

در میان تمام مجموعه ها و نسخه های امگا، یک چیز همواره ثابت است: کرونومترهای کانستلیشن امگا دارای شکوه کلاسیک و تکنولوژی پیشرفته هستند.

شما عزیزان می‌توانید نمونه‌هایی از این برند را در فروشگاه اینترنتی ساعت تک ثانیه مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا