دسته‌بندی نشده

6 واقعیت جالب درباره ساعت بولگاری سرپنتی

6 واقعیت جالب درباره ساعت بولگاری سرپنتی

 

بسیاری از دارندگان ساعت، ساعتهای Bulgari Serpenti را بسیار معروف می دانند.  آنها با طراحی مرموز و نقش برجسته مار ، زیبایی و ظرافت کار خود را تضمین می کنند.

 بولگاری سرپنتی یکی از شناخته شده ترین طرح ها را در تاریخ جواهرات و ساعت سازی دارد.  با این حال ، مهم است که بدانیم محبوبیت آن فقط یک شبه اتفاق نیفتاده است.

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

تولیدکننده مرتبط: ساعت بولگاری

 

 بولگاری سابقه طولانی و پردرآمد داشته است.  این برند در سال 1884 توسط نقره کار یونانی Sotirio Bulgari تاسیس شد و به دلیل زیبایی خاص خود به سرعت اعتبار یافت.  با خلاقیت های بی نظیر و جواهرات عالی خود ، محبوبیت زیادی در بین ایتالیایی ها ، و همچنین سایر اشراف اروپایی که برای تور سنتی به این شهر آمدند.

 چندی نگذشت که این مارک فروشگاه های خود را در خیابان های محبوب رم ، به ویژه در ویا سیستینا و ویا کاندوتی افتتاح کرد.  این کار به سرعت مترادف با کار بی عیب و نقص ایتالیایی شد و طرح های ابتکاری را معرفی کرد.  یکی از این نقش های معروف Serpenti بود.

 در اینجا برخی از حقایق جالب در مورد ساعت نمادین Bulgari Serpenti آورده شده است.

 

1. سرپنتی اکنون بیش از 80 سال سن دارد

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

مانند خانمی که برازنده پا به میان سالی می گذارد ، Serpenti به طور مداوم خود را دوباره اختراع کرده و با گذشت زمان پیشرفت کرده است.  منشا آن به دهه 1940 ، درست پس از جنگ جهانی دوم ، هنگامی که این برند دستبند انعطاف پذیر Tubogas را راه اندازی کرد ، برمی گردد.

 اولین مدلهای Serpenti شامل سر یا دم نبودند اما از مکانیزم کویل برای انعطاف پذیری و راحتی برخوردار بودند.  در دهه 1960 ، طراحی آنها پیچیده تر شد.  بولگاری با استفاده از مینا و گوهرهای مختلف شروع به خلق تصویرهای واقعی از مار تا سرش تا فلس آن تا دم کرد.

 مار که نمادی باستانی از قدرت ، تولد دوباره و ظرافت است ، ادای احترام این مارک به میراث یونانی و رومی است.  با استفاده تخصصی از مواد و کنار هم قرار دادن و تکنیک های نوین ، ساعت Bulgari’s Serpenti به نیرویی تبدیل شد که در صنعت جواهرات و ساعت سازی حساب می شود.

 هشتاد سال بعد یعنی اکنون ، Serpenti یکی از شناخته شده ترین ساعت های بولگاری است.

تولیدکننده مرتبط: ساعت بولگاری

 

2. الیزابت تیلور به معروف ساختن Bulgari Serpenti کمک کرد

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

در دهه 1960 ، تقاضا برای سری Serpenti به اوج خود رسید.  اما بعد اینکه که الیزابت تیلور در سال 1962 برای فیلم تبلیغاتی خود با عنوان کلئوپاترا از ساعت سکرت بولگاری استفاده کرد ، شهرت بین المللی پیدا کرد.  اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم ، این داستان عاشقانه بین تیلور و ریچارد برتون تقویت شده است و محبوبیت سرپنتی بالا رفته است.

 بولگاری بخش مهمی از خواستگاری این زوج بود.  تیلور ، حامی مشتاق این نام تجاری ، چندین هدیه جواهرات Bulgari از برتون دریافت کرد.  در واقع ، این زوج به طور مخفیانه ملاقات می کردند و روز خود را در فروشگاه Bulgari واقع در Via Condotti ، به دور از چشم های کنجکاو  ، سپری می کردند.

 این دوران همچنین راه را برای محبوبیت ساعت های سکرت Bulgari Serpenti ، که دارایصفحه های نمادین سر مار بود ، هموار کرد.  علاوه بر این ، اولین ساعت های سکرت دارای موتورهایی بود که توسط ساعت سازان لوکس سوئیسی ایجاد شده بود.

 

3. بولگاری تجارت خود را در سال 1978 گسترش داد

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

با محبوبیت ساعت های سکرت Serpenti ، Bulgari شروع به توسعه فعالیت ساعت سازی خود کرد.  در سال 1978 ، این برند یک کارخانه ساعت سازی در سوئیس تأسیس کرد و بدین ترتیب اولین ساعتهای Serpenti با مارک Bulgari به دنیا آمد.

 در اواخر دهه 70 ، Bulgari همچنین مجموعه ساعتهای معروف دیگری به نام Bulgari-Bulgari را راه اندازی کرد ، که در بین علاقه مندان به یک ضربه سریع تبدیل شد.  چندی بعد ، این برند شروع به افزودن مارک "Bulgari-Bulgari" به ساعتهای Serpenti خود کرد ، که اغلب از طلای زرد یا سفید ساخته شده است.

 پس از آن ، این نقطه عطف دیگری برای مجموعه بود.  افراد مشهور مختلف از ساعت ها استفاده می کردند و آنها مجلات را مجذوب می کردند.

 

4. هر یک از ساعت های سرپنتی مراحل پیچیده ای را طی می کند

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

از جلوه های واقع گرایانه مار تا اشارات گرفته تا شکل آن ، طراحی Serpenti گواهی بر نبوغ خلاقانه Bulgari است.

 ایجاد مقیاسی برای بند Serpenti یک فرایند پیچیده است.  ابتدا ، صنعتگران Bulgari هر مقیاس Serpenti را جداگانه با دست میناکاری می کنند.  در مرحله بعد ، آنها هر مقیاس لعابی را در معرض حرارت شدید قرار می دهند و سپس آنها را در بندهای زیبا مونتاژ می کنند.  پس از آن ، آنها خطوط جداگانه ای را در هر مقیاس حک می کنند تا واقع بینانه تر به نظر برسد.

 ایجاد صفحه نمایش به شکل سر مار یکی دیگر از داستانهای مفصل است.  این شکل ابتدا بر روی یک صفحه برنجی مهر می شود.  پس از آن ، پشت آن تراشیده می شود تا فضایی برای موتور ایجاد شود.  پس از برش و صیقل دادن صفحه ، یک تکنیک پیچیده لاک زدن برای دستیابی به رنگ پرجلای تزئینی استفاده می شود.

 در طول سالها ، طرح تغییر کرده است تا با زمانهای متغیر سازگار شود.  امروزه Bulgari Serpenti در همه جا رایج است و روز به روز دستبندها و ساعت های پوشیدنی بیشتری تولید می کند.

 

5. نقش Serpenti در کیف ها نیز راه پیدا کرده است

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

در سال 2012 ، طرح Serpenti به کالاهای چرمی بولگاری راه یافت.  کیف های لوکس Serpenti با قلاب سر مار ، چرم فلس دار و زنجیر طلای مجلل از جذابیت های خاصی برخوردار هستند.

 در حال حاضر در مجموعه های مختلف – Serpenti Cabochon ، Serpenti Forever ، و Serpenti Hypnotic – کیف Serpenti جزو اکسسوری های لوکس مورد علاقه است. 

در حقیقت در بین افراد مشهوری مانند جولیان مور و جنیفر لارنس طرفداران بسیار زیادی دارند.

 مانند سایر اکسسوری های Serpenti ، کیف های گفته شده نیز گزینه های بی پایان دارند و به هر شکل ، اندازه و رنگی ارائه می شوند.

 

6. اکنون می توانید ساعت Bulgari Serpenti خود را سفارشی سازی کنید

6 واقعیت جالب درباره ساعتهای بولگاری سرپنتی

در سال 2017 ، بولگاری ساعت قابل تنظیم جدید Serpenti را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه راه اندازی کرد.  این ساعت با گزینه های قابل تنظیم قاب ، شماره ها و بند ، به زنان اجازه می دهد تا در مورد شکل ساعت خود تصمیم بگیرند.

 این ساعت قابل تنظیم در یک گوشی 27 میلی متری ارائه می شود و در دو بند در رنگ های شاد ارائه می شود.  علاوه بر این ، در مجموع 312 گزینه برای انتخاب در دسترس است.  در کل ، این باعث می شود که ساعت Serpenti را به یکی از متنوع ترین ساعتهای تاریخ تبدیل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا