دسته‌بندی نشده

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

 

1. Omega Speedmaster Moonwatch Professional

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

فروش ویژه
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
قیمت ویژه: 2,651,000 تومان 2,734,000
ساعت AP مردانه نقره ای صفحه سرمه ای AP-5093-G
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
قیمت ویژه: 1,850,000 تومان 1,908,000
ساعت DW زنانه دورنگ رزگلد صفحه رزگلد DW-5343-L
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
قیمت ویژه: 2,570,000 تومان 2,650,000
ساعت DW زنانه مستطیلی بند حصیری رزگلد صفحه سبز DW-4926-L
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
قیمت ویژه: 1,843,000 تومان 1,900,000
ساعت DW زنانه دورنگ طلایی صفحه سفید ایندکس نگین Daniel-5450-L
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
قیمت ویژه: 1,902,000 تومان 1,961,000
ساعت DW زنانه مربعی بند فلزی طلایی صفحه سبز DW-4814-L
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L
قیمت ویژه: 1,799,000 تومان 1,855,000
ساعت DW زنانه مربعی بند حصیری سیلور صفحه سفید DW-4807-L

Speedmaster که در سال 1957 به فضا پرتاب شد، مترادف با پرواز فضایی و ماجراجویی است.  مانند بسیاری از نمادهای بزرگ، طراحی آن در طول دهه ها تغییر چندانی نکرده است، به این معنی که امروزه، Moonwatch در سراسر جهان شناخته شده است.  آخرین به روز رسانی در آغاز سال 2021 بود، پرچمدار Speedmaster دارای یک صفحه مشکی متمایز پوشیده شده توسط شیشه هسالیت یا یاقوت کبود است.  کرنوگراف و عقربه ثانیه شمار و قاب مشکی با مقیاس سرعت سنج روی یک بدنه استیل ضد زنگ 42 میلی متری نصب شده است که تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

در قلب این کرنوگراف، کالیبر مکانیکی امگا 3861 قرار دارد، که اساساً یک نسخه به روز شده و دارای گواهینامه مستر کرونومتر از کالیبر معروف 1861 است. اگرچه این موتور دستی چندین بار در طول سال ها ارتقا یافته است، اما اساساً تغییر چندانی نداشته است . 

Omega Speedmaster Moonwatch Professional بر روی بند چرم یا استیل در دسترس است و قیمت آن از 5950 دلار شروع می شود که  در بین کرنوگراف های جدید ارزش بسیار خوبی دارد.

مشاهده ی انواع ساعت امگا موجود در سایت

2. Omega Constellation Co-Axial

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

امگا خانواده Constellation را در سال 1952 راه‌اندازی کرد، اگرچه در ایالات متحده، این مجموعه در ابتدا با نام Globemaster شناخته می‌شد، زیرا یک تضاد علامت تجاری بود که در سال 1956 حل شد.

گنبد رصدخانه ژنو به عنوان نشان خانوادگی عمل می کرد، زیرا امگا به تازگی رکورد زمان سنجی دقیق خود را در سال قبل در آنجا شکسته بود.  گنبد با هشت ستاره احاطه شده بود که نشان دهنده بزرگ ترین دستاوردهای زمان سنجی امگا در رصدخانه های جهان بود، از جمله "جلو پاک" در رصدخانه ژنو در سال 1931 که در آن امگا رکورد دقت را در هر دسته ای شکست.

در سال 1982، امگا صورت فلکی "منهتن" را راه اندازی کرد.  این ساعت چهار «گریف» را در ساعت 3 و 9 معرفی کرد که در ابتدا شیشه یاقوت کبود را در جای خود نگه می‌داشتند و به اطمینان از ضدآب ماندن ساعت کمک می‌کردند.

در سال 2007، امگا کالیبرهای Co-Axial اختصاصی خود را با گریزهای جدید و منحصربه‌فرد معرفی کرد که اصطکاک کمتر، کارایی مکانیکی بیشتر و عملکرد زمان‌سنجی عالی را در طول زمان ارائه می‌کرد.  عملکرد فرار جدید به گونه ای است که هر ساعت Omega مجهز به کالیبر Co-Axial یک کرونومتر تأیید شده توسط COSC است که با ضمانت کامل چهار ساله تحویل داده می شود که یکی از بهترین ها در تجارت برای ساعت مکانیکی است.  موتور انحصاری در یک قاب 38 میلی متری با قاب پشتی یاقوت کبود و مقاومت 100 متری در برابر آب قرار دارد.

Constellation Co-Axial در اندازه ها و تنوع های زیادی موجود است، اما معمولاً قیمت آن از 4400 دلار شروع می شود.

مشاهده ی انواع ساعت امگا موجود در سایت

 

3. Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

Seamaster Aqua Terra ساعتی قوی با خطوط تمیز و متمایز است.  صفحه‌های مجموعه Aqua Terra 150 M عرشه‌های چوبی زیبای موجود در بهترین قایق‌های بادبانی لوکس را به یاد می‌آورند.  نمونه ای که در بالا نشان داده شده است در سال 2021 عرضه شد و دارای صفحه نقره ای لاکی است که با الگوی Teak Concept تزئین شده است و با شماره های فرعی ثانیه که برای اولین بار در سال جاری معرفی شد، قابل تشخیص است.

قاب 41 میلی‌متری استیل ضد زنگ بهترین ویژگی را دارد: یک موتور کرونومتر Omega Master Co-Axial caliber 8916 COSC که مخصوصاً برای میدان‌های مغناطیسی مقاوم بیش از 15000 گاوس ساخته شده است.  برخلاف اکثر ساعت های ضد مغناطیسی، موتور Aqua Terra را می توان از طریق یک قاب شفاف مشاهده کرد.

چندین برند ساعت های مکانیکی را با موتورهای محافظت شده توسط قاب های داخلی ضد مغناطیسی ارائه می دهند.  امگا با ایجاد اجزای موتور از مواد غیر آهنی، این طرح را بهبود می بخشد و موتور را در برابر میدان های مغناطیسی غیرقابل نفوذ می کند.  این ویژگی امروزه اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، زیرا بیش از هر زمان دیگری با آهنرباها از قاب گوشی هوشمند و تبلت گرفته تا بسته شدن کیف و درب یخچال مواجه هستیم.

Omega Seamaster Aqua Terra Master Co-Axial با قیمت 5590 دلار شروع می شود.

 

4. Omega Seamaster Planet Ocean 600 M Master Chronometer

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

امگا حداقل برای عملکرد در زیر دریا به اندازه عملکرد در فضا شناخته شده است، و در واقع، این برند در هر دو حوزه پیشگام بود.  در سال 1932، امگا مارین را راه اندازی کرد، که توسط بسیاری به عنوان اولین ساعت طراحی شده برای استفاده در غواصی های عمیق شناخته شد.  از همان روزهای اولیه، ساعت های امگا بسیاری از کاوشگران را در سفرهایشان به اعماق همراهی می کردند.  ویلیام بیبی، زیست شناس و کاشف دریایی، در طول غواصی رکوردشکن خود ، مانند فرمانده ایو لو پریور، مخترع غواصی، از یک امگا مارین استفاده کرد.  ژاک کوستو معروف است که Omega Seamaster PloProf را پوشیده است و ژاک مایول – غواص آزاد مشهور معروف به مرد دلفین – همچنین در غواصی های رکورددار خود از یک امگا سیمستر استفاده می کند.

در سال 2005، امگا میراث دریایی خود را با راه اندازی خط سیاره اقیانوس گسترش داد.  Seamaster Planet Ocean 600 M  به میراث ساعت غواصی امگا اضافه شد.   این مدل دارای یک قاب غواصی یک طرفه سرامیکی مشکی است که روی یک بدنه استیل ضد زنگ 43.5 میلی متری نصب شده است که تا عمق 600 متری یا 2000 فوتی در برابر آب مقاوم است.  دریچه فرار هلیوم نشانه یک ابزار غواصی حرفه ای واقعی است.

مشاهده ی انواع ساعت امگا موجود در سایت

داخل قاب، که در عین حال از پشت قاب یاقوت کبود قابل مشاهده است، بر موتور کرونومتر Omega Co-Axial کالیبر 8900 دارای گواهی COSC برتری دارد.  تعادل فنر آزاد و لوله‌های فنر اصلی دوقلو به دقت زمان‌سنجی کمک می‌کند و این کالیبر را از بسیاری از ساعت‌های غواصی دیگر متمایز می‌کند.

 

5. Omega De Ville Prestige

5 ساعت امگا مقرون به صرفه برای کلکسیونرها

حتی ماجراجویان سرسخت هم باید گاهی اوقات یک ساعت مجلسی بپوشند، و در اینجا دوباره، Omega انتخابی قدیمی را ارائه می دهد.  مجموعه De Ville Prestige با استایلی ناب، کلاسیک و ظاهری مجلل مشخص می شود که هرگز از مد نمی افتد.  مدل نشان داده شده در بالا دارای یک بدنه استیل ضد زنگ 39.5 میلی‌متری با صفحه آبی دو ناحیه‌ای چشمگیر است که توسط یک شیشه یاقوت کبود مقاوم در برابر خش محافظت می‌شود.  این قاب دارای مقاومت 30 متری در برابر آب است.

در قلب این ساعت، کالیبر Co-Axial با سیم پیچ خودکار 2500 قرار دارد. این موتوری است که در آن Co-Axial escapement در سال 1999 در صحنه ای جهانی ظاهر شد و به کالیبر اهمیت تاریخی ماندگاری بخشید.

این Omega De Ville Prestige از جنس استیل ضد زنگ 3750 دلار قیمت دارد.

مشاهده ی انواع ساعت امگا موجود در سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا