دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت پورشه دیزاین

نمايش 1 تا 48 از 49 (2 صفحه)

ساعت مچی پورشه دیزاین

 

ساعت پورشه دیزاین Porsche Design

شرکت تولید کننده ساعت مچی پورشه دیزاین توسط فردیناند ای. پورشه بنانهاده شده است، شرکت پورشه دیزاین ساعت مچی را با زیبایی بی‌نظیر ترکیب کرده است.

از سال 1972، این شرکت دنیای ساعت را با تعدادی از مدل های افسانه‌ای شامل اقیانوس 2000 (Ocean 2000) یا کرونوگراف1 (Chronograph I) غرق در خود ساخته است. روح ساعت‌های گذشته در سری 1 کرونو تایمر به رشد خود ادامه داده است.

بنیان‌گذار شرکت پورشه دیزاین، فردیناند ای. پورشه (Ferdinand A. Porsche) دارای ذهنی خلاق است که با پشتوانه اتومبیل پورشه 911 افسانه ای آن را طراحی کرده است.

مدل کرونوگراف 1 (Chronograph I) در سال 1973 در دنیای ساعت مچی با زیبایی سیاه خودش انقلاب به پا کرد.

از سال 1978 تا سال 1995، ساعت‌های پورشه دیزاین توسط شرکت IWC تولید شدند و سپس توسط شرکت Eterna.

در سال 2014 ، پورشه اولین ساعتی که خودش توسعه داده بود را ارایه داد ساعتی به نام سری اول تایمر کرونو (Chronotimer Series 1).

 

فردیناند الکساندر پورشه - بنیان‌گذار

پورشه دیزاین 

فردیناند الکساندر پورشه نوه بنیان‌گذار پورشه و طراح پورشه افسانه‌ای 911 بود. او شرکت پورشه دیزاین را در سال 1972 تأسیس کرد. نبوغ پشت Porsche Design باعث خلق ساعت‌هایی بود که کاملا با ماشین‌های اسپورت معروف جفت (ست) بودند. بسیار شبیه سرعت‌سنج و طرح‌های تچموند (tachometer) اتومبیل پورشه 911، صفحه ساعت‌های پورشه به رنگ سیاه ساخته می‌شدند تا قابلیت خوانایی مطلوب را ایجاد کنند. اولین ساعت مچی که توسط پورشه دیزاین معرفی شد، کرونوگراف 1 معروف است که در سال 1973 عرضه شد و دارای یک قاب سیاه است که از استیل ضدزنگ ساخته‌شده است. بعدها، یک نسخه دیگر از ساعت با یک قاب شیشه‌ای و یک دستبند استیل ضدزنگ منتشر شد.

محصولات مرتبط : ساعت اسپرت

ویژگی خاص کرونوگراف 1 فسانه‌ای، قاب سیاه براق آن است. علاوه بر این، صفحه ساعت کاملاً سیاه است و دارای شاخص‌های سفید متناسب است، که باعث خوانایی بسیار خوب می‌شود و همچنین، از امکان هر گونه انعکاس نور بر روی صفحه جلوگیری می‌کند. کرونوگراف 1 بهترین خوانایی را در محیط های مختلف فراهم می‌کند و همراه ایده آلی برای شرایط روزمره است.

 

پورشه دیزاین

رابطی از صفات عالی در اورفینا

پورشه دیزاین پس از همکاری با ساعت‌ساز سوئیسی اورفینا (Orfina)، فردیناند ای. پورشه خیلی زود شریکی پیدا کرد که علاقه زیادی به نوآوری و طراحی داشت - که کسی جز IWC نبود. در سال 1978، این همکاری افسانه‌ای شروع به ارائه مجموعه‌ای از ساعت‌های منحصربه‌فرد کرد.

یک ساعت ممتاز که در اثر این همکاری به دست آمد ساعت قطب‌نما (Compass Watch Porsche Design) است. ترکیب شاهکارانه موتور اتوماتیک با یک قطب‌نما ، که در داخل قاب قرار می‌گیرد و همچنین که بر روی مچ دست قابل حمل هست. قاب ساعت شامل دو قسمت است - قسمت بالایی که شامل صفحه ساعت می‌شود و قسمت پایین‌تر که قطب‌نما داخل آن قرار دارد. قسمت بالایی قاب از طریق یک لولا به قسمت پایین نصب‌شده و بنابراین می‌تواند به سمت بالا برود تا قطب‌نما دیده شود. ساعت مچی قطب نما از آلومینیوم ساخته‌شده است .

یک انقلاب ساعت‌سازی راه‌اندازی تیتان کرونوگراف (Titan Chronograph) در سال 1980 بود. ساعت اولین ساعت مچی بود که قاب و دستبند آن از تیتانیوم ساخته‌شده بود. یکی از ویژگی‌های برجسته طراحی این ساعت، ادغام هوشمندانه قاب استوانه‌ای با عناصر براق صفحه ساعت است. بدون شک مدل اقیانوس 2000 (Ocean 2000) یک داستان موفقیت برای پورشه دیزاین شده است. این ساعت مخصوص به‌واسطه نیروی دریایی آلمان طراحی‌شده است و به لطف ساخت‌وساز تیتانیومی مقاوم آن، ساعت دارای مقاومت در برابر آب تا عمق 2000 متر است.

 

همکاری ساعت پورشه با اترنا و مدل‌های افسانه‌ای

از اواسط دهه 1990، پورشه دیزاین با شرکت اترنا اس ای (Eterna SA) معتبر در گرنچن مشارکت داشته است و در طول سال‌ها تعداد بسیاری مجموعه‌های ساعت شیک عرضه کرده است. در این زمان، با توجه به این واقعیت که قرارداد بین پورشه دیزاین و IWC دوره خود را طی می‌کرد، پورشه دیزاین همچنان با شرکت اترنا شروع به توسعه مدل هایش کرد.

پورشه دیزاین تاریخ طولانی خود را با هر یک از طرح‌های ساعتش به یاد می‌آورد. در سال 2012، نسخه ویژه ساعت قطب ‌نما (P6520) و کرنوگراف تیتانیوم (P6530) تولید شد و به 911 نسخه محدود شد.

 

قیمت ساعت پورشه دیزاین

قیمت ساعت های پورشه دیزاین با توجه به مدل، جنس بدنه ساعت، قابلیت و امکانات آن متفاوت می باشد. قیمت ساعت های پورشه دیزاین اصلی در سایت خود شرکت از 5350 دلار تا 31500 دلار قیمت گذاری شده است. 

قیمت ساعت های پورشه دیزاین های کپی هم از حدوده 1.500.000 تومن شروع می شود.

 

ساعت پورشه ساخت کجاست؟

پورشه دیزاین یک شرکت زیرمجموعه کمپانی مشهور آلمانی پورشه است که به طراحی و تولید اکسسوری های کیفیت بالا مثل ساعت مچی، عینک، محصولات چرمی و خودکار مشغول است. دفتر مرکزی این شرکت در آلمان واقع شده است و کارگاه تولید ساعت های پورشه دیزاین در سوئیس می باشد.


سوالات متداول

شرکت پورشه دیزاین زیرمجموعه کمپانی پورشه می باشد که به تولید اکسسوری های با کیفیت مثل ساعت، عینک آفتابی و محصولات چرمی مشغول است و دفتر مرکزی آن در آلمان مستقر است.

قیمت ساعت های پورشه دیزاین از حدوده 1.500.000 تومن شروع می شود. برای مشاهده لیست قیمت ساعت های پورشه به سایت تک ثانیه مراجعه کنید.

ساعت های پورشه دیزاین در سوئیس ساخته می شوند.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل