دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت تیسوت Tissot

نمايش 1 تا 48 از 172 (4 صفحه)

ساعت مچی تیسوت

 

ساعت تیسوت Tissot

علامت به علاوه (+) در لوگوی شرکت ساعت مچی تیسوت نشان دهنده کیفیت سوئیسی و قابلیت اطمینان ساعت های این شرکت است.

تیسوت از سال ۱۸۵۳ به تولید ساعت مشغول بوده است.

محصولات این شرکت که در بیش از ۱۶۰ کشور دنیا فروخته می شوند، معتبر و در دسترس هستند، از مواد مخصوص و طراحی دقیق برای ساخت آنها استفاده شده و کاربردهای متنوعی دارند.

شرکت تولیدکننده ساعت مچی تیسوت امضای خود را پای محصولات خود زده است و با نگاهی به گذشته به نوآوری می‌پردازد. اعتبار بالای این برند کاملا شناخته شده است.

تیسوت زمان سنجی رسمی و مشارکت در بسیاری از رویدادها را در کارنامه خود دارد. از جمله این رویداد ها می توان از موارد زیر نام برد:

بسکتبال (NBA، FIBA و CBA)، دوچرخه سواری (Tour de France و رقابت های جهانی دوچرخه سواری UCI)، مسابقات اتوموبیل رانی MotoGP، رقابت های موتورسواری جهانی FIM، راگبی (رقابت های بین المللی RBS6، رقابت های راگبی اروپا و Challenge Cup)، رقابت های جهانی شمشیربازی، حاکی روی یخ و AFL.

 

دسته بندی مرتبط : ساعت اسپرت

 

تاسیس کمپانی ساعت تیسوت در جهان

در سال 1853، چالرز فلیسین تیسوت طلاساز به همراه پسرش چالرز امیل که ساعت ساز بود، کارگاه کوچکی در Le Locle سوئیس تاسیس نمودند. کاتالوگ محصولات تیسوت شامل تنوع وسیعی از ساعت های جیبی و آویز می شد که اکثر آنها از طلا ساخته می شدند و جزئیات طراحی بسیاری در آنها با پیچیدگی های خاصی رعایت شده بود. با شرکت در  نمایشگاه‌های ملی و بین المللی و همچنین شرکت در رقابت های زمان سنجی، آنها توانستند کیفیت محصولات خود را به رخ جهانیان بکشند. در نمایشگاه بین المللی برگزار شده در سال 1900، سارا برنارد، هنرپیشه معروف، یک ساعت آویز طلای 18 عیار را خریداری نمود.

 ساعت مچی تیسوت

شرکت ساعت مچی تیسوت از همان ابتدا بازارهای بین المللی را هدف قرار داده بود و به همین دلیل است که از سال 1853 در امریکا و از سال 1858 در امپراطوری روسیه محصولات خود را به فروش رسانده است. در سال 1885 ، چالرز تیسوت پسر چالرز امیل برای مدیریت شعبه ای از کارخانه که پدرش در روسیه تاسیس کرده بود، راهی آن کشور شد و در آنجا با یک زن روسی ازدواج کرد. به این ترتیب ارتباطات خانوادگی نیز وارد ارتباطات تجاری این شرکت با روسیه شد. تا انقلاب اکتبر روسیه در سال 1917، امپراطوری روسیه بزرگترین بازار برای محصولات ساعت مچی تیسوت بود به طوری که در کل قلمرو سزارها توانسته بودند مشتریانی پیدا کنند.

 

1907-1930 شعار کمپانی ساعت تیسوت : تلاش برای برتری

 

در سال 1907، کمپانی چالرز تیسوت در Chemin de Tourelles در Le Locle قرار داشت، جایی که دفتر اصلی شرکت هنوز هم در آنجا واقع است. به لطف انقلاب صنعتی و پیدایش موتورهای الکتریکی، تولید مکانیکی ساعت های تیسوت به مرور پذیرفته شد و شرکت توانست به تولید انبوه محصولات خود بپردازد. در پایان دهه 1960 تیسوت اولین ساعت زنانه خود را فروخت که از قطعات طلا و پلاتین و کارشده با الماس ساخته شده بود. سپس، تیسوت درست قبل از عطش بازار و در فاصله سال های جنگ جهانی اول و دوم به تولید ساعت مردانه پرداخت. در حالی که تیسوت در ابتدا زیبایی ساعت های خود را از شرکتهایی مانند Art Nouveau و Art Deco الهام می‌گرفت، اما نوآوری‌های تکنیکی مخصوص به خود را در ساعت‌ها به کار می‌گرفت. مثلا اولین ساعت مچی غیرمغناطیسی را تولید کرد. در سال 1917، تیسوت تولید موتور ساعت متعلق به خود را شروع کرد و تبدیل به یک سازنده تمام عیار شد. در نتیجه توانست ساعت‌های بسیار با کیفیتی با قیمت مناسب را روانه بازار کند.

ساعت مچی تیسوت  

1930-1953: فکرِ بزرگ

در سال 1930، شرکت تیسوت و امگا برای تقویت موقعیت خود و همچنین ارائه گستره کاملی از محصولات خود به مشتریان، با هم ادغام شدند. این نهاد، (SSIH (Suisse pour llndustrie Horlogere، اولین همکاری مشترک دو کمپانی ساعت در سوئیس بود. در سال 1933، پاول تیسوت، از برنامه بازاریابی تیسوت که بسیار خلاقانه بود رونمایی کرد. در این برنامه، برای هر بازار هدف مدل های مخصوص انتخاب می شدند و کمپین های تبلیغاتی سیستماتیک و هدفمند با ارائه کاتالوگ های مجانی به بازاریابی محصولات می پرداختند. علاوه بر این، تیسوت یک سال گارانتی به مشتریان خود ارائه می داد که حتی شامل سوانح نیز می شد.

تولیدکننده مرتبط : ساعت امگا

ساعت مچی مردانه و زنانه تیسوت 

درست مانند کمد لباس خانم ها که انواع لباس ها از رنگ ها و انواع مختلف در آن یافت می شود، کلکسیون بانوان این شرکت به شدت متنوع بود به طوری که شعار تبلیغاتی شرکت این بود: یک زن جوان و 3 ساعت. برای مثال، مدل هایی که بند چرمی داشتند به طور خاص برای فعالیت های فیزیکی طراحی شده بودند. در حالی که مدل های با بندهای درخشان و زیبا برای استفاده های حرفه ای ساخته شده بودند. مثلا مدل هایی که بندهای طلا داشتند با لباس های مجلسی زنان بسیار همخوانی داشتند. تیسوت برای مشتریان مرد خود نیز کورنوگراف ها و ساعت های اتوماتیکی طراحی کرد که برای نمونه می‌توان از مدل نمادین Tissot Navigator نام برد.

1953- 1968: 100 سال کار خلاقانه کمپانی تیسوت 

در سال 1953، تیسوت صدمین سال تولد خود را جشن گرفت. انتخاب ادوارد لوئیس تیسوت به سمت مدیر عاملی شرکت نقطه عطفی در تاریخ این شرکت بوده است. به لطف معرفی تکنولوژی Single Caliber در سال 1958، گستره موتورهای متنوع ساعت مچی کوچک تر و تولیدات منطقی تر شدند. در واقع، با اضافه کردن پیچیدگی های مختلف به یک موتور ساده امکان تولید ساعت های اتوماتیک و کوکی و یا بدون تقویم فراهم می شد که در تمام جهان فروخته می شدند. با توجه به موفقیت های به دست آمده توسط شرکت، بازدیدکنندگان زیادی از شرکت بازدید کردند به طوری که در سال 1960 شاه و ملکه موناکو از شرکت بازدید کردند.

دسته بندی مرتبط : ساعت اتوماتیک

 

1968-1983: موج جوانی شعار کمپانی ساعت تیسوت

در دهه های 1960 و 1970، جوانی به عنوان رده سنی متمایزی با فرهنگ و خصوصیات مخصوص به خود توسط نهادهای پروش فکری کودکان شناخته شد. تیسوت برای اولین بار در جهان، از کلکسیون جوان و نوجوان خود رونمایی کرد که شامل مدل هایی می شد که شیک و با کیفیت بودند. تیسوت همچنین شروع به استفاده از مواد جدیدی کرد که تا به حال در صنعت ساعت به ندرت استفاده شده بودند. مواد مصنوعی مانند فایبرگلس باعث تولید مدل های رنگارنگ و جذاب شدند. از دیدگاه فنی، استفاده از این مواد جدید باعث تولید موتور ساعت فوق العاده ای به نام Astrolon شد. کلکسیون کوارتز تیسوت با همکاری این شرکت با مسابقات فرمول 1 به محبوبیت دست یافت. از سال 1976 برند تیسوت در مسابقات فرمولا وان با تیم‌هایی مانند Ensign، رنو و لوتوس و همچنین با رانندگان معروفی مانند Jacky Lckx، Clay Regazzoni و Mario Andretti همکاری داشته است.

 

1983-2017: شعار کمپانی ساعت تیسوت زمان همکاری با سواچ

در سال 1983، نیکولاس هایک برای مقابله با بحران صنعت ساعت سازی پیشنهاد داد که دو گروه بزرگ ساعت سازی دنیا در آن زمان با هم ادغام شوند. در نتیجه، شرکت ساعت مچی تیسوت به SMH پیوست که در 1998 به سواچ تغییر نام داد. تیسوت با نگاهی به ابداعات خود، مدل نمادین خود با نام RockWatch را طراحی کرد. این مدل اولین ساعتی بود که از سنگ طبیعی ساخته شده بود. RockWatch و PearlWatch به دنبال جذب مشتریان زیادی بودند که شیفته زیبایی های این مدل های جدید می شدند.

در سالهای پایانی دهه 90، تیسوت علاوه بر کلکسیون T، مدل های فوق زنانه خود را نیز ارائه کرد و در عین حال از مدل های اسپورت نیز، که به سرعت در حال محبوب شدن بوند، غافل نبود. تیسوت در سال 1999 با پیش بینی پتانسیل بالای ساعت‌های لمسی، دست به طراحی و تولید مدل T-Touch زد که اولین ساعت لمسی جهان لقب گرفت. در سال 2014، مدل جدید این سری با نام تجاری T-Touch Expert Solar معرفی شد که با انرژی خورشیدی شارژ می شد و اولین در نوع خود بود.

 

به این ترتیب کمپانی هنوز به شعار "طراحی بر پایه سنت" خود پایبند است. در سال 1996، "فرانسوس تیباد"(François Thiébaud) به سمت مدیرعاملی این شرکت انتخاب شد و از آن زمان تیسوت به همکاری نزدیک خود با دنیای ورزش به عنوان زمان سنجی رقابت ها یا همکاری در رقابت ها ادامه داده است. تیسوت، به لطف قدرت نوآوری همیشگی خود و به دلیل جلوتر بودن از زمان خود و راضی نگه داشتن همه سلیقه ها، هر ساله بیش از 4 میلیون ساعت را در سراسر دنیا به فروش می رساند.


سوالات متداول

ساعت های تیسوت اصل ساخت سوئیس می باشند.

قیمت ساعت های تیسوت از حدوده یک میلیون تومان شروع می شود.برای مشاهده لیست قیمت ها بروی سایت تک ثانیه کلیک کنید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل