دسته بندی ها
محصولات در سبد خرید شما

ساعت بولگاری

نمايش 1 تا 40 از 40 (1 صفحه)

ساعت مچی بولگاری

ساعت بولگاری Bvlgari

شرکت تولید کننده ساعت مچی و جواهرات بولگاری (Bulgari) یکی از موفق ترین کمپانی ها در صنعت جواهر و ساعت مچی است.

کلکسیون های ساعت مچی این کمپانی شامل ساعت‌هایی با قدمت بیش از 150 سال با ظرافت سوئیسی و خلاقیت ایتالیایی است.

زیبایی و کمال در تمام مدل‌های ساعت مچی Bulgari به سرعت قابل تشخیص است.

طلاساز یونانی سوتیریوس وولگاریز کمپانی Bulgari را در قرن 19 میلادی تاسیس کرده است.

BVLGARI نام خانه ای است (معمولا در الفبای لاتین کلاسیک به جای U از V استفاده می شود).

کمپانی بولگاری یکی از بزرگترین و موفق ترین جواهرسازها در دنیاست.

شرکت بولگاری در سال 2000 دو کمپانی سازنده معروف به نام های Gerald Genta و Daniel Roth را خریداری کرد و مدل‌های آنها را در کلکسیون خود گنجاندند.

تولیدکننده مرتبط : ساعت زنانه

 معرفی شرکت ساعت مچی بولگاری Bvlgari 

از طلاسازی تا جواهرسازی حرفه ای با بولگاری

تاریخچه شرکت بولگاری (Bulgari) به طلاساز یونانی به نام سوتیریوس وولگاریز (Sotirios Voulgaris) پیوند خورده است که کارگاه خود را در زادگاه خود در اواسط قرن 19 میلادی افتتاح کرد. جالب است بدانید که آن کارگاه هنوز هم پابرجاست. در سال 1877، وولگاریز در CorfuNaples و بعدا در رم - در منطقه‌ی Via Sistina - سرمایه گذاری کرد که در این مناطق به معرفی محصولات خود به فروشگاه‌های عتیقه فروشی و جواهرفروشی پرداخت.

وولگاریز دو پسر به نام های کوستانتینو و جورجیو داشت که همواره حامی او در تلاش های بی پایانش بودند.

در سال 1932، کوستانتینو و جورجیو مدیریت کمپانی تاسیس شده توسط پدرشان را به عهده گرفتند. دو سال بعد، وولگاریز از دنیا رفت و تجارت خانوادگی را برای پسرانش به ارث گذاشت. دو برادر به سرعت شروع به ارتقای کمپانی به جا مانده از پدرشان کردند به طوری که امروزه این کمپانی در صنعت جواهر به صورت کاملا تخصصی به فعالیت خود ادامه می دهد. آنها شعبه ای از کمپانی را در منطقه بسیار معروف Via Condotti در رم گشودند. Bulgari با الهام از استایل معروف شرکت "آرت-دکو" به مرور طرفداران بیشتر و بیشتری پیدا کرد و در نهایت برند معروف و زیبای Dolce Vita را پایه گذاری کرد.

 معرفی شرکت ساعت مچی بولگاری Bvlgari 

موفقیت مستمر ساعت سازی بولگاری

در دهه های 1950 و 1960، فروشگاه بولگاری در رم به نهایت شهرت رسید. به طوری که مشتریان سرشناسی از سینما (پرده نقره ای) از این فروشگاه دیدن کردند و جواهرات زیبایی خریداری نمودند. در میان این مشتریان می توان از شخصیت های افسانه ای مانند الیزابت تیلور، مارلین دیتریش، آدری هپبورن، سوفیا لورن، رومی اشنایدر و جینا لولوبریجیدا نام برد. مردان سرشناسی نیز از مشتریان ساعت مچی بولگاری بوده اند که می‌توان از کلارک گیبل و گری کوپر نام برد.

تولیدکننده مرتبط : ساعت لاکچری

 معرفی شرکت ساعت مچی بولگاری Bvlgari 

Bulgari در دهه 1970، به لحاظ بین المللی پیش رفت هایی داشت و شعباتی در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو گشود. با مدیرت و رهبری نسل چهارم از خانواده بولگاری مخصوصا فرانسیسکو تراپانی بولگاری به لحاظ بین المللی در صنعت جواهرات شناخته شده تر شد. در طول این دوره، بولگاری شروع به تولید ساعت هم کرد. آنها Bulgari Roma را در 1975 معرفی کردند و مدل نمادین Bulgari را دو سال بعد معرفی کردند.

در این دهه کمپانی جواهرسازی معروف، Bulgari، تجربه خود را با بازکردن تعدادی هتل منحصر به فرد به کمال رساند. اولین هتل Bulgari در سال 2004 در میلان افتتاح شد. طرفداران مسافرت به این منطقه هجوم بردند و به سرعت آن را تبدیل به یک منطقه اجتماعی داغ کردند. بنابراین، این برند نوآوری و خلاقیت خود را به اثبات رسانده و به مشتریان متفکر خود اجازه غوطه ور شدن در احساسات خود را داده است.

تولیدکننده مرتبط : ساعت مچی

 

ساعت های بولگاری با دقت سوئیسی

سوتیریوس وولگاریز، طلاساز یونانی و بنیانگذار شرکت بولگاری به عنوان هموارکننده مسیر پیشرفت کمپانی شناخته شده است. او اسم ایتالیایی Sotirio Bulgari را برای کمپانی برگزید. بر اساس الفبای لاتین باستان، چون U با V نمایش داده می‌شود، این برند به صورت Bvlgari شناخته شده است.

در کنار هم قرار گرفتن تکنیک کلاسیک یونانی، درخشش ایتالیایی و دقت سوئیسی به صورت هماهنگ باعث پیدایش ساعت های مچی باشکوه Bvlgari شده است. مدل های استثنایی ساعت توسط زیرشاخه سوئیسی شرکت با نام Bulgari Haute Horlogerie تولید می‌شوند که در سال 1980 و در Neuchatel بنیانگذاری شده است.

ساعت مچی بولگاری Bvlgari 

در سال 2000، کمپانی بولگاری دو کمپانی Gerald Genta و Daniel Roth را خریداری کرد و مسیر تجربه و دانش خود را ادامه داد. Gerald Genta به عنوان معروف ترین طراح ساعت در تمام تاریخ شناخته شده است و Bulgari Octocan بر اساس این نبوغ به وجود آمده است. همچنین میراث Daniel Roth را می توان در ساعت های Bulgaria Daniel Roth به وضوح مشاهده کرد.

امروز، شرکت بولگاری انواع موتور ساعت را تولید می کند و برنامه هایی برای هماهنگ شدن با تکنولوژی های آینده دارد. بسیاری از ساعت های مچی بولگاری با تکنیک های دکوراتیو خاصی مثل Medieval champlevé  تولید می‌شوند که اجازه پیاده سازی هنر دکوراتیو درخشان را می دهد. Bulgari با الهام گرفتن از سنت و سابقه خود همواره تلاش دارد در دنیای ساعت های لوکس با قدرت باقی بماند.


سوالات متداول

بولگاری برای تولید ساعت هایش شرکت تابعه سوئیسی خود یعنی Bulgari Haute Horlogerie SA را در سال 1980 تاسیس کرد و از آن پس ساعت های لوکس بولگاری با طرح های ایتالیایی و هنر ساعت سازی سوئیسی تولید می شوند.

قیمت ساعت بولگاری ماری اصل از 5 هزار یورو شروع می شود و قیمت ساعت بولگاری ماری هایکپی از 1.800.000 تومان شروع می شود. برای دیدن لیست قیمت و رنگ بندی بروی سایت تک ثانیه کلیک کنید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا شماره موبایل، ایمیل و مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
موبایل